Kolegove a znalci :stern:
Potrebuji vase znalosti a zkusenosti ohledne naftovych,palivovych, podavacich cerpadel u :stern:
V praci jsem se prel s nemeckym kolegou o poctu a vykonu (tlaku v "bar") podavacich palivovych cerpadel u dieslovych aut. Kolega tvrdi, ze u common rail motoru automobilky BMW neni nutne zalit pri vymene paliv. filtry naftou a pokud ti dojde nafta system se sam umi odvzdusnit pouze spinanim a vypinanim spinaci skrinky.
Jaka cerpadla byla u dieslovych a turbodieslovych motoru :stern: do roku 1998
Jaka a kolik podavacich cerpadel bylo u ruznych modelu :stern: CDI ? kdy jsou cerpadla a cim spinana?
Co se stane pokud se kvuli nizke hladine paliva v nadrzi palivovy system zavzdusni ?
Dekuji
Palivove,podavaci cerpadlo u dieslovych modelu MB
-
Autor tématu - vycházející hvězda
- Příspěvky: 773
- Registrován: čtv 08.01.2009, 16:30
- Auto: W201 2,0D + W124 300TD + S211 320CDI R6
- Bydliště: Bayern - Germany
- Věk: 45
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivove,podavaci cerpadlo u dieslovych modelu MB
Nasaje to vzduch, což je špatně.
Většina lidí dolije 5l, a to je opět špatně = málo :'(
Je třeba tam zvrhnout dvacku, povolit jakoukoliv vysokotlakou trubku, párkrát zastartovatm až teče nafta, utáhnout trubku, utřít ruce, uklidit vercajk, nastartovat a odjet. @}->--
Většina lidí dolije 5l, a to je opět špatně = málo :'(
Je třeba tam zvrhnout dvacku, povolit jakoukoliv vysokotlakou trubku, párkrát zastartovatm až teče nafta, utáhnout trubku, utřít ruce, uklidit vercajk, nastartovat a odjet. @}->--
-
Autor tématu - vycházející hvězda
- Příspěvky: 773
- Registrován: čtv 08.01.2009, 16:30
- Auto: W201 2,0D + W124 300TD + S211 320CDI R6
- Bydliště: Bayern - Germany
- Věk: 45
Re: Palivove,podavaci cerpadlo u dieslovych modelu MB
Potrebuji opravdu podrobnejsi odpoved na moje otazky.
Diky
KonyRF
Diky
KonyRF
-
- král hvězd
- Příspěvky: 4495
- Registrován: čtv 31.07.2008, 13:59
- Auto: 124 - to je krásný číslo co mám rád
- Bydliště: Nehvizdy, Praha - východ
- Věk: 49
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivove,podavaci cerpadlo u dieslovych modelu MB
Bavíme se teda o CDI motorech Mercedes?
Báwa netuším.
CDI v modelu W202 a W210 mají mechanické podávací čerpadlo na motoru, na trase až dál za filtrem. To znamená, když měníš filtr, nutno ho zalejt, jinak to utočíš k smrti.
Pak novější modely už mívají elektrické podávací čerpadlo v nádrži, tam stačí při výměně dát filtr, na chvíli zapnout zapalování a je odvzdušněno. Nemají to tak všechny auta, to tak obecně...
Báwa netuším.
CDI v modelu W202 a W210 mají mechanické podávací čerpadlo na motoru, na trase až dál za filtrem. To znamená, když měníš filtr, nutno ho zalejt, jinak to utočíš k smrti.
Pak novější modely už mívají elektrické podávací čerpadlo v nádrži, tam stačí při výměně dát filtr, na chvíli zapnout zapalování a je odvzdušněno. Nemají to tak všechny auta, to tak obecně...
-
- hvězdička
- Příspěvky: 308
- Registrován: stř 07.11.2012, 23:34
- Auto: w 211 320 cdi 190 2.0 d w 203 200 cdi
Re: Palivove,podavaci cerpadlo u dieslovych modelu MB
to co psal přemek je pravda .
osobně doporučuji odvzdušnovat systém pomocí speciální klapky která je k tomu určená
servis to dělá tak že tam napíchne takovou pumpičku a vzduch z toho vytáhne .
ja to dělám tak že ten malej kroužek zatlačím dopředu pohne se tak o 1 mm a ten kolik potom vytáhnu zatočím motorem a systém se okamžitě odvzdušní .
přes vstřiky to také jde ale trvá to znatelně déle .
Já jsem si na hadici co jde na pal filtr nainstalovat gumovej pumpovací balonek za 10 euro co má snad každej francouz a pokud potřebuji odvzdušnit napumpuji si a hotovo .
to s tim zapalováním jsem skoušel x krát a hov..
u cdi pokud zatočíš s čerpadlem na sucho se toho zase tak moc nestane jako třeba u tdi
konkretně u a6 2.5 tdi v6 3x po sobě zatočíš bez nafty a čerpadlo v prd... na hlavě se odpalej kontakty a mužeš mazat pro nové .řešilo se to tak že se čerpadlo chladilo vodou a pote se startovalo .
dodám jen že pokud mate v autě málo nafty kolem hladoveho oka nedoporučuju šlapat autu na krk
odejde právě podávací čerpadlo. prostě se přehřeje začne bzučet a potom zdechne .
https://www.google.de/search?q=cdi+entl ... ICaADJ9fEM" onclick="window.open(this.href);return false;:
osobně doporučuji odvzdušnovat systém pomocí speciální klapky která je k tomu určená
servis to dělá tak že tam napíchne takovou pumpičku a vzduch z toho vytáhne .
ja to dělám tak že ten malej kroužek zatlačím dopředu pohne se tak o 1 mm a ten kolik potom vytáhnu zatočím motorem a systém se okamžitě odvzdušní .
přes vstřiky to také jde ale trvá to znatelně déle .
Já jsem si na hadici co jde na pal filtr nainstalovat gumovej pumpovací balonek za 10 euro co má snad každej francouz a pokud potřebuji odvzdušnit napumpuji si a hotovo .
to s tim zapalováním jsem skoušel x krát a hov..
u cdi pokud zatočíš s čerpadlem na sucho se toho zase tak moc nestane jako třeba u tdi
konkretně u a6 2.5 tdi v6 3x po sobě zatočíš bez nafty a čerpadlo v prd... na hlavě se odpalej kontakty a mužeš mazat pro nové .řešilo se to tak že se čerpadlo chladilo vodou a pote se startovalo .
dodám jen že pokud mate v autě málo nafty kolem hladoveho oka nedoporučuju šlapat autu na krk
odejde právě podávací čerpadlo. prostě se přehřeje začne bzučet a potom zdechne .
https://www.google.de/search?q=cdi+entl ... ICaADJ9fEM" onclick="window.open(this.href);return false;:
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivove,podavaci cerpadlo u dieslovych modelu MB
Můj návod se ti zdá málo podrobnej ? =-okonyRF píše:Potrebuji opravdu podrobnejsi odpoved na moje otazky.
Diky
KonyRF
Chceš vypsat i velikosti klíčů a potřebné časy na odvzdušnění ???? *in love*