Tak jsem udělal test podle Workshop Manualu.
Odpojený regulátor tlaku paliva: naměřeno 2,45bar předepsáno 2,3 - 2,7bar
Zaškrcená zpátečka do nádrže: naměřeno více než 4bar předepsáno více než 4bar
Takže problém nebude nejspíš s palivem ale se vzduchem. Podtlak měřen (OK), hadice spony prošly kontrolou.
Auto jezdilo několik let se "sportovním" bavlněným filtrem KN. Teď už je tam klasický papírák Mann. Minulé emise byl problém - chudá směs.
Přemýšlím jestli by se neměla vyčisti klapka a váha vzduchu (jestli to lze) když to jezdilo na ten bavlňák.
Nastavitelný regulátor tlaku paliva
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 380
- Registrován: pon 15.09.2008, 13:56
- Auto: pár už jich bylo
- Bydliště: České Budějovice
-
- kometa
- Příspěvky: 2025
- Registrován: stř 06.08.2008, 12:43
- Auto: Několikero
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28, T. 608284817
- Věk: 71
Re: Nastavitelný regulátor tlaku paliva
Někde si to přisává vzduch, pokud to není nějaká podtlaková hadička nebo membrána, může to být díl 94460610300 (Bosch 0280140228), v zimě je závora plně otevřená, protože je přídavný vzduch oponovaný přidanou dávkou paliva z obohacení, při pokoj. teplotě je tam jen malá škvíra a při ohřátí bimetalu je zcela zavřená (v tvém případě možná ne, protože je přidřená, unavená apod.) Odpor bimetalu 20-30 Ohm.
Jinak lze otevření do jisté míry korigovat, viz analogie zde
https://w123-forum.net/faq/index.php?ac ... artlang=de" onclick="window.open(this.href);return false;
a ještě něco tady k AFM
http://www.clarks-garage.com/shop-manual/elect-22.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
mk
Jinak lze otevření do jisté míry korigovat, viz analogie zde
https://w123-forum.net/faq/index.php?ac ... artlang=de" onclick="window.open(this.href);return false;
a ještě něco tady k AFM
http://www.clarks-garage.com/shop-manual/elect-22.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
mk
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 380
- Registrován: pon 15.09.2008, 13:56
- Auto: pár už jich bylo
- Bydliště: České Budějovice
Re: Nastavitelný regulátor tlaku paliva
Diky za raduklíč píše:Někde si to přisává vzduch, pokud to není nějaká podtlaková hadička nebo membrána, může to být díl 94460610300 (Bosch 0280140228), v zimě je závora plně otevřená, protože je přídavný vzduch oponovaný přidanou dávkou paliva z obohacení, při pokoj. teplotě je tam jen malá škvíra a při ohřátí bimetalu je zcela zavřená (v tvém případě možná ne, protože je přidřená, unavená apod.) Odpor bimetalu 20-30 Ohm.
Jinak lze otevření do jisté míry korigovat, viz analogie zde
https://w123-forum.net/faq/index.php?ac ... artlang=de" onclick="window.open(this.href);return false;
a ještě něco tady k AFM
http://www.clarks-garage.com/shop-manual/elect-22.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
mk