Kola se dají zapsat bez souhlasu výrobce automobilu .
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6519
- Registrován: pon 01.09.2008, 15:05
- Auto: D, J, SWE, CZ...
- Bydliště: Praha - východ
Re: Kola se dají zapsat bez souhlasu výrobce automobilu .
Já jsem teda zastánce klasiky ale tohle jsou přesně dobový kola, který tomu neslušej - dělaj ty kola malý skoro jak by to byl 13" ráfek.
Samozřejmě, každýmu se líbí něco jinýho, to je stejný jak s 18".
Osobně k větším kolům mě donutí pouze nutnost při větších brzdách.
Výrobce sice neuvažoval nad 18" ale stejně neuvažoval nad tím, že jeho výrobky bude někdo používat v běžným provozu po třiceti letech.
Samozřejmě, každýmu se líbí něco jinýho, to je stejný jak s 18".
Osobně k větším kolům mě donutí pouze nutnost při větších brzdách.
Výrobce sice neuvažoval nad 18" ale stejně neuvažoval nad tím, že jeho výrobky bude někdo používat v běžným provozu po třiceti letech.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1761
- Registrován: pát 01.08.2008, 21:45
- Auto: Osobní,nákladní,obytné
Re: Kola se dají zapsat bez souhlasu výrobce automobilu .
Já tohle řeším tak,že zavolám tomu správnýmu,dám mu papíry,popř.auto,správnou bankovku a je to vyřízenýjakoprd. 007
Nic obtížnýho v tom nespatřuju,horší je třeba vstát po opici. *jokingly*
-
- hvězda
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pát 28.10.2011, 21:22
- Auto: MB
- Bydliště: Kolin
Re: Kola se dají zapsat bez souhlasu výrobce automobilu .
ty pavuciny jsou spis na listaka, novejsi ctyrce nejlip sedi kanaly, nebo pulmesice 16", pripadne to co ma premek, ale v 17" ale kazdymu podle jeho
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kola se dají zapsat bez souhlasu výrobce automobilu .
Musí osvětlit něco o mých úchylkách :
Vždy - nebo téměř vždy, jsem měl auto nízký, tvrdý, a na Alu kolech.
A je jedno, zda to byla Š 1150 v roce 1974 na elektronech, nebo Žralok na kanálech, Piáno na kolech 9x16 z AUDI Quattro, nebo 201 a 124 na 15, 16, 17, 18´´.
Preferuji drncavost a 100% sezení v zatáčkách.
Kdysi dávno mě překvapila jedna z prvních W203 270 CDi. Jak to auto sedělo - to mi hlava nebrala, přitom docela komfortní podvozek,
.... a při tom asi seriový podvozek + 17´´ kola. @=
Vždy - nebo téměř vždy, jsem měl auto nízký, tvrdý, a na Alu kolech.
A je jedno, zda to byla Š 1150 v roce 1974 na elektronech, nebo Žralok na kanálech, Piáno na kolech 9x16 z AUDI Quattro, nebo 201 a 124 na 15, 16, 17, 18´´.
Preferuji drncavost a 100% sezení v zatáčkách.
Kdysi dávno mě překvapila jedna z prvních W203 270 CDi. Jak to auto sedělo - to mi hlava nebrala, přitom docela komfortní podvozek,
.... a při tom asi seriový podvozek + 17´´ kola. @=
-
- Administrátor
- Příspěvky: 6226
- Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
- Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
- Bydliště: Mělník
- Věk: 61
Re: Kola se dají zapsat bez souhlasu výrobce automobilu .
no jo, když ty seš moc velkej závodník ]:-> to já už jdu spíš po komfortu ;) ale přesto furt závodím *jokingly*
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kola se dají zapsat bez souhlasu výrobce automobilu .
Komfort dobrý, nevadí mě.
Ale prkenej podvozek mě potěší většinou víc. @}->--
Zřejmě je to deformace z dob, kdy pokud auto nebylo tvrdý, tak to nefungovalo. Dnešní konstrukce náprav je tak promyšlená a složitá, že to funguje jak komfortně tak sportovně... a když jsou přepínatelný programy podvozku, tak je to většinou více aut v jednom. @=
--------
I když, tvrdost, co je moc, to je moc.
Známej mě jednou přivez z D W201 2,3E, na nějakých Eibach pérech, a místo tlumičů tam zřejmě byly jen pevný trubky.
Leželo to na úplně zemi tak, že ani naše pseudookruhový BMW takhle neleží = 75mm. ]:->
A jízda po naprosto rovný český silnici = utržená slezina. Prostě to jelo jen po dorazech. :'(
Ihned se to měnilo za sportnormal.
---------------------
Ale prkenej podvozek mě potěší většinou víc. @}->--
Zřejmě je to deformace z dob, kdy pokud auto nebylo tvrdý, tak to nefungovalo. Dnešní konstrukce náprav je tak promyšlená a složitá, že to funguje jak komfortně tak sportovně... a když jsou přepínatelný programy podvozku, tak je to většinou více aut v jednom. @=
--------
I když, tvrdost, co je moc, to je moc.
Známej mě jednou přivez z D W201 2,3E, na nějakých Eibach pérech, a místo tlumičů tam zřejmě byly jen pevný trubky.
Leželo to na úplně zemi tak, že ani naše pseudookruhový BMW takhle neleží = 75mm. ]:->
A jízda po naprosto rovný český silnici = utržená slezina. Prostě to jelo jen po dorazech. :'(
Ihned se to měnilo za sportnormal.
---------------------
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 970
- Registrován: stř 01.07.2020, 14:52
- Auto: W124 E320 Coupé 1994, Getrag
- Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí
- Věk: 65
Re: Kola se dají zapsat bez souhlasu výrobce automobilu .
Já nejradši bačkůrky. Už na Omeze jsem celé roky jezdil 205/65R15 a s povděkem kvituju, že i čtyřka má patnáctky. :)
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kola se dají zapsat bez souhlasu výrobce automobilu .
Na závěr fotodokumentace, že nekecám.
Jen jsme se u zapisování drobet zakecali o závodech, a šup, už tam byly zapsaný i zadní 9´´. *jokingly*
https://premekdulik.rajce.idnes.cz/Kola_18
Jen jsme se u zapisování drobet zakecali o závodech, a šup, už tam byly zapsaný i zadní 9´´. *jokingly*
https://premekdulik.rajce.idnes.cz/Kola_18
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kola se dají zapsat bez souhlasu výrobce automobilu .
PD v neděli viděl,... Čenda se pohybuje jako naprcaná bělice. *jokingly*