Udělal jsem si radost

Vše o srazech, zajímavé odkazy, vtipy atd.

Autor tématu
feketos
hvězda
Příspěvky: 1084
Registrován: pon 04.08.2008, 7:27
Auto: W212,w123 280CE,W115 240D 3.0,W115 200D,R129,Smart
Bydliště: Český Krumlov a okolí
Věk: 44

Re: Udělal jsem si radost

Příspěvek od feketos »

Mně tu 107 rozmluvil Vítek a měl pravdu, starých strojů mám dost a ten pojezd je tak nějak podobný. Asi jsem opravdu potřeboval něco úplně jinýho :-)

Joe
vycházející hvězda
Příspěvky: 610
Registrován: stř 06.08.2008, 9:47
Auto: W11, W107, W112, W129, W210, W211, W221
Bydliště: České Budějovice a okolí
Věk: 60
Kontaktovat uživatele:

Re: Udělal jsem si radost

Příspěvek od Joe »

sádrák píše: stř 04.11.2020, 13:53 To Feketos: myslím, že jsi udělal dobře. Já se v létě rozhodoval čím obohatím svou W115 a 108 a rozhodoval se mezi R129 a R107. Nakonec padla volba na 107 a teď mě to dost školí. Dobře mi tak *jokingly*
No ale tebe neškolí W107, ale D-Jet. Lidi, kupujte si ty stosedmičky až po roce výroby 1976!

sádrák
vycházející hvězda
Příspěvky: 756
Registrován: sob 16.08.2008, 20:20
Auto: MB W115 a mnoho dalších starých strojů
Bydliště: Boleslavsko

Re: Udělal jsem si radost

Příspěvek od sádrák »

To máš sice trochu pravdu, ale že by ten K-jet byl naprosto bezproblémový kousek, tak to asi taky při jeho stáří nebude. A přece to teď nehodím ze skály.

Neny
Administrátor
Příspěvky: 1241
Registrován: ned 27.07.2008, 20:24
Auto: W460 300GD, W463 G500,560SEC,560SL,SL60AMG, W205
Bydliště: Nádražní ulice 3740, Mělník, tel.777 126 560
Věk: 44
Kontaktovat uživatele:

Re: Udělal jsem si radost

Příspěvek od Neny »

Feketos: nádherný KUS auta !!! Moc moc gratuluji :)

Laďa-K
vycházející hvězda
Příspěvky: 504
Registrován: ned 21.09.2008, 12:02
Auto: Mercedes-Benz 350SLC
Bydliště: Šumperk
Věk: 50

Re: Udělal jsem si radost

Příspěvek od Laďa-K »

On D-jet sám o sobě není nějak velký problém, spíš jsou problém majitelé kteří kašlali na jakoukoliv údržbu, po 100t km se má vyměnit podkova s kladívkama v rozdělovači (trigger points) která řídí vstřiky (cca 10000kč) vyměnit vyschlé kondíky v řj, zkontrolovat snímač podtlaku, proměřit čidla, zkontrolovat -vyměnit TPS a samozřejmě vyměnit hlavu a palec rozdělovače a zapalovací kabely, ale to potřebuje cokoliv co to má. Ten systém není nijak komplikovaný ale spíš vidím problém v tom že tomu nikdo moc nerozumí, já tomu taky nerozuměl ale stáhl jsem si manuál, všechno proměřil a vadné věci vyměnil, teď už 8 let jen jezdím, a samozřejmě pořád i něco ladím, na seznamu si vždycky odškrtnu jednu věc a další dvě připíšu :-)
Naposledy upravil(a) Laďa-K dne sob 07.11.2020, 9:34, celkem upraveno 1 x.

Autor tématu
feketos
hvězda
Příspěvky: 1084
Registrován: pon 04.08.2008, 7:27
Auto: W212,w123 280CE,W115 240D 3.0,W115 200D,R129,Smart
Bydliště: Český Krumlov a okolí
Věk: 44

Re: Udělal jsem si radost

Příspěvek od feketos »

Neny píše: čtv 05.11.2020, 18:33 Feketos: nádherný KUS auta !!! Moc moc gratuluji :)
Díky moc Ondro :-) 8)

sádrák
vycházející hvězda
Příspěvky: 756
Registrován: sob 16.08.2008, 20:20
Auto: MB W115 a mnoho dalších starých strojů
Bydliště: Boleslavsko

Re: Udělal jsem si radost

Příspěvek od sádrák »

Laďa-K píše: čtv 05.11.2020, 19:03 On D-jet sám o sobě není nějak velký problém, spíš jsou problém majitelé kteří kašlali na jakoukoliv údržbu, po 100t km se má vyměnit podkova s kladívkama v rozdělovači (trigger points) která řídí vstřiky (cca 10000kč) vyměnit vyschlé kondíky v řj, zkontrolovat snímač podtlaku, proměřit čidla, zkontrolovat -vyměnit TPS a samozřejmě vyměnit hlavu a palec rozdělovače a zapalovací kabely, ale to potřebuje cokoliv co to má. Ten systém není nijak komplikovaný ale spíš vidím problém v tom že tomu nikdo moc nerozumí, já tomu taky nerozuměl ale stáhl jsem si manuál, všechno proměřil a vadné věci vyměnil, teď už 8 let jen jezdím, a samozřejmě pořád i něco ladím, na seznamu si vždycky odškrtnu jednu věc a další dvě připíšu :-)
Souhlasím s tebou, ono je to taky dáno tím, že ten systém si nechá i hodně líbit a pořád to ještě jede. Já v tom svém motoru měl skoro všechno odpojené, nebo zapojené blbě a motor šel (za tepla) stále docela slušně a měl i nějaký výkon. Přitom: nefungoval AAV, palivo nedrželo tlak, MAP senzor nebyl vůbec napojen na podtlak, podtlaková hadice na regulaci předstihu rozdělovače byla zapojena úplně jinam, kladívko přerušovače nemělo kondenzátor, prasklé víčko rozdělovače, skoro bez vůlí na ventilech atd. A to jsem se ještě nedostal k trigger points... Přitom auto je jinak dá se říct v perfektním stavu s pravidelnou údržbou, jen ten motor nějak soudruzi v USA zanedbali =-o
Odpovědět