W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stálo


Autor tématu
LukasVep
hvězdička
Příspěvky: 8
Registrován: sob 20.05.2017, 9:55
Auto: W124 300e 1986
Bydliště: Olomouc

Re: W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stá

Příspěvek od LukasVep »

Pánové jediný co mám tak diagnostiku.. Žádný měřiče nevlastním. Jinak mám motor bez lambda sondy takže váhu vzduchu taky nemám stejne jako katalyzator. Těsnost zaciho potrubí myslíte vzduchu? Protože v palivovým systému může být slabý tlak ještě ale to budu meřit tento tyden. Klasicky odpojit vracečku do nadrže a přidat plyn a jak přestane týct tak řešit problem tam.
Odborníka bych rád poznal ale na Severni Moravě neznám nikoho. Možný dolet je 100km od olomouce na vozíku

fíkus
král hvězd
Příspěvky: 6069
Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76

Re: W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stá

Příspěvek od fíkus »

Váhu vzduchu má každý K - KE. S tím tlakem paliva - tak jak to chceš udělat tak to si akorát koleduješ aby to shořelo. Prosím, a nejen Tebe, každý kdo se chcete v tomhle vrtat, zjistěte si aspoň základní fakta jak co funguje, je toho plný net.

smajn
hvězdička
Příspěvky: 65
Registrován: čtv 07.08.2008, 18:25
Auto: 124 300TE
Bydliště: Chrast
Věk: 64

Re: W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stá

Příspěvek od smajn »

Nech si proměřit omezovač otáček

Robert124
hvězdička
Příspěvky: 82
Registrován: sob 19.07.2014, 14:58
Auto: S124 300 Turbodiesel automat 1993 ne E
Bydliště: Praha

Re: W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stá

Příspěvek od Robert124 »

Vyměnil bych v nádrži benzín za úplně nový. Pak teprve bych něco na palivovém systému seřizoval. Kdo se nehrabe jenom v autech a občas poseká zahradu nebo pokácí nějaký strom, tak ví, že starý benzín může být až tolik v prdeli, že motor na něj sice nějak chytne, ale pod výkonem chcípne. Tohle není žádný fakt, to se mi skutečně stalo.

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stá

Příspěvek od Přemek Doležal »

@}->-- *thumbs up*

prcek
vycházející hvězda
Příspěvky: 879
Registrován: čtv 31.07.2008, 14:51
Auto: W123 280CE
Bydliště: Most / Teplice

Re: W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stá

Příspěvek od prcek »

fíkus píše:každý kdo se chcete v tomhle vrtat, zjistěte si aspoň základní fakta jak co funguje, je toho plný net.
*thumbs up* vytesat do kamene

Autor tématu
LukasVep
hvězdička
Příspěvky: 8
Registrován: sob 20.05.2017, 9:55
Auto: W124 300e 1986
Bydliště: Olomouc

Re: W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stá

Příspěvek od LukasVep »

Zdravím, po dlouhé době sem se opět vrátil k tomu neštěstí. Nastudoval knížku “jak na to w124”
opět jsem se dostal k tomu že motor po výměně čerpadla paliva jel na volnověh krásně dokonce na spátečku krásně vyjel, ale na jedničku už opět neměl výkon(benzin N95 a poloha konektoru -2-)
Bohužel jsem se chtěl podívat na sítko před želvou (jestli tam nejsou nečistoty)
Poté jsem už nenastartoval, tak jsem povolil palivovody na všech stranách a pokusil se odvzdušnit.

Vymenil jsem benzin za Shell ten jejich Super ale motor mi tedka strílí do sání.

V knížce jsem se ted dočetl že uz meho typu je na konektoru poloha -2- asik ta nesprávna a měl bych to dát na -S- nejspíše.

Mohli bysme mi poradit jak moc by měl týct benzín z palivové nádrže před želvou?
Jestli při otočení klíčkem má to být silný tlak(třeba jak voda z hadice) nebo jestli je to menší tlak.
Bohužel nemám měřič tlaku abych změřil kolik tam je.

Děkuji za pomoc

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stá

Příspěvek od Přemek Doležal »

Střílí-li motor do sání, nemá palivo 010
Z přívodu benzínu před KE při běžící pumpě teče benzín proudem a tlakem jako ropovod Orenburg.
Asi bych začal od sítka v nádrži, přes jemný filtr, po trubkách a hadicích až ku KE.
Pak už jen tlak 5,5 Atm, a musí to fachčit.
Je to jednoduché, zdlouhavé, a smradlavé.
.......pak fšechno smrdí benzínem :'(

prcek
vycházející hvězda
Příspěvky: 879
Registrován: čtv 31.07.2008, 14:51
Auto: W123 280CE
Bydliště: Most / Teplice

Re: W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stá

Příspěvek od prcek »

LukasVep píše:...Nastudoval knížku “jak na to w124”...
tak ještě doporučuji tohle: https://www.automotoknihy.cz/system-vst ... ronic.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

pavelono
hvězdička
Příspěvky: 329
Registrován: pát 03.04.2009, 16:29
Auto: Mercedes benz 124. 230 E
Bydliště: Habartov

Re: W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stá

Příspěvek od pavelono »

No jestli to auto bylo pred tim v proradku tak v prvni rade je vymenit benzin. Rozdelovac dokaze potrapit . U takhle starych MB budou už špatny gumove hadice na podtlakach a ta spodni želva bude tvrda a popraskana. A docela bych se vsadil ze potenciometr nasavaneho vzduchu je už v nejake poloze vydrenej, pak nema cenu neco stelovat. Vetsinou se to nejdriv steluje a pak kdyz se prijde na nejakou blbost jako ucpanej filtr v rozdelovaci paliva, nebo ten potenciometr. Tak pak je spolehlive KJ jet rozesran dokonale. Vymenit zakladni veci , svicky , kabely, viko rozdelovace , palec , filtry. Opravaře :)

fíkus
král hvězd
Příspěvky: 6069
Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76

Re: W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stá

Příspěvek od fíkus »

Jo.Potenciometry jsou nový. A je to hodně znát.

Waterfall
hvězda
Příspěvky: 1663
Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
Bydliště: Trenčín
Věk: 41

Re: W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stá

Příspěvek od Waterfall »

Ta dokonalá těsnost sání se tu omílá furt dokola. Ale skutečně málokdo začne kompletním přetěsněním - výměnou gumové želvy, hadic od volnoběhu a odvětrání, no a samozřejmě ty kolínka na podtlakách. Jak píše Pavelono, většinou se hned nastavuje, ebo mění úplný nesmysly.
Takže ještě jednou: Těsnost (sání a palivová soustavy), tlak paliva, stav zapalování - pokud je tohle všechno OK, obvykle to po základním seřízení funguje dobře. Pokud ne, nemusí být nutně na vině jetronic. Už jsem viděl podobný problémy i kvůli netěsnýmu ventilu.

TAGARTT
hvězdička
Příspěvky: 412
Registrován: sob 02.08.2008, 14:07
Auto: W124 200TE
Bydliště: OL- kraj

Re: W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stá

Příspěvek od TAGARTT »

Omílá se to tu dokola, ale graficky to tu snad nebylo (foto, nákres).

zde on line ale v DE http://media0.webgarden.cz/files/media0 ... tronic.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

a další
http://media1.webgarden.cz/files/media1 ... rcedes.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

http://media0.webgarden.cz/files/media0 ... %C3%AD.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

fíkus
král hvězd
Příspěvky: 6069
Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76

Re: W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stá

Příspěvek od fíkus »

Aktuálně za mnou dnes bylo 300 E že to nefunguje, chcípá. Říkám - alfa omega jsou tlaky ve válcích. Takže - nejslabší 10 a nejlepší 13 - říkám to fungovat nebude ani za zlatý prase. Podpálený ventily.

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stá

Příspěvek od Přemek Doležal »

Na tyhle tlaky to normálně jezdí. :D
Odpovědět