W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stálo
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 8
- Registrován: sob 20.05.2017, 9:55
- Auto: W124 300e 1986
- Bydliště: Olomouc
Re: W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stá
Pánové jediný co mám tak diagnostiku.. Žádný měřiče nevlastním. Jinak mám motor bez lambda sondy takže váhu vzduchu taky nemám stejne jako katalyzator. Těsnost zaciho potrubí myslíte vzduchu? Protože v palivovým systému může být slabý tlak ještě ale to budu meřit tento tyden. Klasicky odpojit vracečku do nadrže a přidat plyn a jak přestane týct tak řešit problem tam.
Odborníka bych rád poznal ale na Severni Moravě neznám nikoho. Možný dolet je 100km od olomouce na vozíku
Odborníka bych rád poznal ale na Severni Moravě neznám nikoho. Možný dolet je 100km od olomouce na vozíku
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stá
Váhu vzduchu má každý K - KE. S tím tlakem paliva - tak jak to chceš udělat tak to si akorát koleduješ aby to shořelo. Prosím, a nejen Tebe, každý kdo se chcete v tomhle vrtat, zjistěte si aspoň základní fakta jak co funguje, je toho plný net.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 65
- Registrován: čtv 07.08.2008, 18:25
- Auto: 124 300TE
- Bydliště: Chrast
- Věk: 64
Re: W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stá
Nech si proměřit omezovač otáček
-
- hvězdička
- Příspěvky: 82
- Registrován: sob 19.07.2014, 14:58
- Auto: S124 300 Turbodiesel automat 1993 ne E
- Bydliště: Praha
Re: W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stá
Vyměnil bych v nádrži benzín za úplně nový. Pak teprve bych něco na palivovém systému seřizoval. Kdo se nehrabe jenom v autech a občas poseká zahradu nebo pokácí nějaký strom, tak ví, že starý benzín může být až tolik v prdeli, že motor na něj sice nějak chytne, ale pod výkonem chcípne. Tohle není žádný fakt, to se mi skutečně stalo.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stá
@}->-- *thumbs up*
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 879
- Registrován: čtv 31.07.2008, 14:51
- Auto: W123 280CE
- Bydliště: Most / Teplice
Re: W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stá
*thumbs up* vytesat do kamenefíkus píše:každý kdo se chcete v tomhle vrtat, zjistěte si aspoň základní fakta jak co funguje, je toho plný net.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 8
- Registrován: sob 20.05.2017, 9:55
- Auto: W124 300e 1986
- Bydliště: Olomouc
Re: W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stá
Zdravím, po dlouhé době sem se opět vrátil k tomu neštěstí. Nastudoval knížku “jak na to w124”
opět jsem se dostal k tomu že motor po výměně čerpadla paliva jel na volnověh krásně dokonce na spátečku krásně vyjel, ale na jedničku už opět neměl výkon(benzin N95 a poloha konektoru -2-)
Bohužel jsem se chtěl podívat na sítko před želvou (jestli tam nejsou nečistoty)
Poté jsem už nenastartoval, tak jsem povolil palivovody na všech stranách a pokusil se odvzdušnit.
Vymenil jsem benzin za Shell ten jejich Super ale motor mi tedka strílí do sání.
V knížce jsem se ted dočetl že uz meho typu je na konektoru poloha -2- asik ta nesprávna a měl bych to dát na -S- nejspíše.
Mohli bysme mi poradit jak moc by měl týct benzín z palivové nádrže před želvou?
Jestli při otočení klíčkem má to být silný tlak(třeba jak voda z hadice) nebo jestli je to menší tlak.
Bohužel nemám měřič tlaku abych změřil kolik tam je.
Děkuji za pomoc
opět jsem se dostal k tomu že motor po výměně čerpadla paliva jel na volnověh krásně dokonce na spátečku krásně vyjel, ale na jedničku už opět neměl výkon(benzin N95 a poloha konektoru -2-)
Bohužel jsem se chtěl podívat na sítko před želvou (jestli tam nejsou nečistoty)
Poté jsem už nenastartoval, tak jsem povolil palivovody na všech stranách a pokusil se odvzdušnit.
Vymenil jsem benzin za Shell ten jejich Super ale motor mi tedka strílí do sání.
V knížce jsem se ted dočetl že uz meho typu je na konektoru poloha -2- asik ta nesprávna a měl bych to dát na -S- nejspíše.
Mohli bysme mi poradit jak moc by měl týct benzín z palivové nádrže před želvou?
Jestli při otočení klíčkem má to být silný tlak(třeba jak voda z hadice) nebo jestli je to menší tlak.
Bohužel nemám měřič tlaku abych změřil kolik tam je.
Děkuji za pomoc
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stá
Střílí-li motor do sání, nemá palivo 010
Z přívodu benzínu před KE při běžící pumpě teče benzín proudem a tlakem jako ropovod Orenburg.
Asi bych začal od sítka v nádrži, přes jemný filtr, po trubkách a hadicích až ku KE.
Pak už jen tlak 5,5 Atm, a musí to fachčit.
Je to jednoduché, zdlouhavé, a smradlavé.
.......pak fšechno smrdí benzínem :'(
Z přívodu benzínu před KE při běžící pumpě teče benzín proudem a tlakem jako ropovod Orenburg.
Asi bych začal od sítka v nádrži, přes jemný filtr, po trubkách a hadicích až ku KE.
Pak už jen tlak 5,5 Atm, a musí to fachčit.
Je to jednoduché, zdlouhavé, a smradlavé.
.......pak fšechno smrdí benzínem :'(
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 879
- Registrován: čtv 31.07.2008, 14:51
- Auto: W123 280CE
- Bydliště: Most / Teplice
Re: W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stá
tak ještě doporučuji tohle: https://www.automotoknihy.cz/system-vst ... ronic.html" onclick="window.open(this.href);return false;LukasVep píše:...Nastudoval knížku “jak na to w124”...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 329
- Registrován: pát 03.04.2009, 16:29
- Auto: Mercedes benz 124. 230 E
- Bydliště: Habartov
Re: W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stá
No jestli to auto bylo pred tim v proradku tak v prvni rade je vymenit benzin. Rozdelovac dokaze potrapit . U takhle starych MB budou už špatny gumove hadice na podtlakach a ta spodni želva bude tvrda a popraskana. A docela bych se vsadil ze potenciometr nasavaneho vzduchu je už v nejake poloze vydrenej, pak nema cenu neco stelovat. Vetsinou se to nejdriv steluje a pak kdyz se prijde na nejakou blbost jako ucpanej filtr v rozdelovaci paliva, nebo ten potenciometr. Tak pak je spolehlive KJ jet rozesran dokonale. Vymenit zakladni veci , svicky , kabely, viko rozdelovace , palec , filtry. Opravaře :)
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stá
Jo.Potenciometry jsou nový. A je to hodně znát.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1663
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 41
Re: W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stá
Ta dokonalá těsnost sání se tu omílá furt dokola. Ale skutečně málokdo začne kompletním přetěsněním - výměnou gumové želvy, hadic od volnoběhu a odvětrání, no a samozřejmě ty kolínka na podtlakách. Jak píše Pavelono, většinou se hned nastavuje, ebo mění úplný nesmysly.
Takže ještě jednou: Těsnost (sání a palivová soustavy), tlak paliva, stav zapalování - pokud je tohle všechno OK, obvykle to po základním seřízení funguje dobře. Pokud ne, nemusí být nutně na vině jetronic. Už jsem viděl podobný problémy i kvůli netěsnýmu ventilu.
Takže ještě jednou: Těsnost (sání a palivová soustavy), tlak paliva, stav zapalování - pokud je tohle všechno OK, obvykle to po základním seřízení funguje dobře. Pokud ne, nemusí být nutně na vině jetronic. Už jsem viděl podobný problémy i kvůli netěsnýmu ventilu.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 412
- Registrován: sob 02.08.2008, 14:07
- Auto: W124 200TE
- Bydliště: OL- kraj
Re: W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stá
Omílá se to tu dokola, ale graficky to tu snad nebylo (foto, nákres).
zde on line ale v DE http://media0.webgarden.cz/files/media0 ... tronic.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
a další
http://media1.webgarden.cz/files/media1 ... rcedes.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://media0.webgarden.cz/files/media0 ... %C3%AD.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
zde on line ale v DE http://media0.webgarden.cz/files/media0 ... tronic.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
a další
http://media1.webgarden.cz/files/media1 ... rcedes.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://media0.webgarden.cz/files/media0 ... %C3%AD.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stá
Aktuálně za mnou dnes bylo 300 E že to nefunguje, chcípá. Říkám - alfa omega jsou tlaky ve válcích. Takže - nejslabší 10 a nejlepší 13 - říkám to fungovat nebude ani za zlatý prase. Podpálený ventily.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stá
Na tyhle tlaky to normálně jezdí. :D