W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stálo
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stá
3 atmosféry rozdílu? Odmítám to ladit. Karbec nebo K jet v klidu, ale KE může zlobit - pokud je podpálený sací ventil tak dost značně. Rozhodí to váhu, přes potenciometr ŘJ a motor běží jako noty na buben.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stá
Dotaz na odporníka : umíš vysvětlit, jaký je rozdíl v dodávce paliva K a KE ? =-o *jokingly*
Ty seš šprýmař. @}->--
Ty seš šprýmař. @}->--
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stá
Dost zásadní. U KE dokáže ŘJ měnit složení směsi změnou tlaku paliva. To K neumí, tlak je konstantní a reakce na kmitání váhy je max že to houpe, ale KE chcípne. V extrému má K při podpáleném sacím ventilu pytel na plynu. Motor chvíli saje a pak podpáleným ventilem foukne do sání - to je jako bys sundal nohu z plynu. Přemku ladíte ostré motory tak určitě víš jaký vliv mají rezonance v sání, délka sání atd na chod motoru. A podpálený sací ventil udělá v sání takovou turbulenci že motor má prostě špatný chod. (ona stačí i malá komprese a tím i menší podtlak při sání)
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 931
- Registrován: sob 20.03.2010, 23:10
- Auto: W213 e200d / 996.1 C2
- Bydliště: Vinohrady
- Věk: 35
Re: W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stá
Co se týče paliva, dlouho se tím zabývám. Jak nafta, tak benzín. Biosložka pokud se jezdí je OK, prostě se rychle vyjede nádrž a hotovo, lejt VIF nebo Bishop (leju já) nutnost. Pokud se nejezdí palivo kvůli bio rychle degraduje, u nafty jsou to jen 3 měsíce a čert ví jak dlouho to bylo u pumpy.
Co se týče benzínu to samý, lejt VIF nebo Bishop (z 95 udělá 98) nebo krmit premiovýma palivama Verva 100.
Nevýhodou premiovek je že nemaj výtoč, takže je to dost často ležák, případ hlavně Shell V-power, takže si mi dlouhodbě jeví nej 98 + aditiva u TankOno. A myslím že v 98 biosložka není, ale zase nechci kecat....
U fichtla stačí dát 95 a počkat 2 měsíce a může se čisiti karbec, to samé kolega zadřel 2 motorvky starým benzínem, protože mu biosložka sežrala olej. Bylo to jen půl roku....
Co se týče benzínu to samý, lejt VIF nebo Bishop (z 95 udělá 98) nebo krmit premiovýma palivama Verva 100.
Nevýhodou premiovek je že nemaj výtoč, takže je to dost často ležák, případ hlavně Shell V-power, takže si mi dlouhodbě jeví nej 98 + aditiva u TankOno. A myslím že v 98 biosložka není, ale zase nechci kecat....
U fichtla stačí dát 95 a počkat 2 měsíce a může se čisiti karbec, to samé kolega zadřel 2 motorvky starým benzínem, protože mu biosložka sežrala olej. Bylo to jen půl roku....
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stá
Dnešní palivo, zejména BA, má dobu použitelnosti v malém množství cca 14 dnů. Pak začne měnit vlastnosti. Mám v nádrži 7 let starý V power racing, asi 35 litrů, a dodnes Saab chytne na otočení a běží krásně (auto už je odstavené na díly)
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 931
- Registrován: sob 20.03.2010, 23:10
- Auto: W213 e200d / 996.1 C2
- Bydliště: Vinohrady
- Věk: 35
Re: W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stá
Shell ted měnil benzíny, lil jsem to do Porsche a měl jsem vždycky větší spotřebu, nevim no...
-
- hvězdička
- Příspěvky: 329
- Registrován: pát 03.04.2009, 16:29
- Auto: Mercedes benz 124. 230 E
- Bydliště: Habartov
Re: W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stá
Semry mas pravdu ja delal 15 let na pumpe. Není to jak si lidi mysli ýe mají v lepsi benzince lepsi benzin. Ja bez aditiv nejezdim, u me jen Wif
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stá
Nedávno jsem musel vzít u OMV a přišlo mi (jezdím pořád stejně) že spotřeba byla vyšší. Cca o půl litru. Nejlepší naftu obecně má Euro oil.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 329
- Registrován: pát 03.04.2009, 16:29
- Auto: Mercedes benz 124. 230 E
- Bydliště: Habartov
Re: W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stá
Nejezdiš porad stejne, to nejde. :) Dnes uz v každem palivu jsou biosložky. Proto je dulezite lit aditiva
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stá
Není to náhodou tak, že na xxxx litrů musí firma prodat x litrů biopaliva a je úplně jedno jestli do jednoho druhu dá celý ten poměr x a druhý je bez? Euro oil prodává naftu zcela bez bio. Jezdím stále stejnou trasu a víceméně ve stejnou dobu, dopoledne v provozu, večer bez provozu a spotřebu plus mínus není těžké sledovat. Takže když je najednou o půl litru větší tak si člověk na plné nádrži všimne - beru zpátky u pumpy "noname" na Průběžný, kde je dlouhodobě kvalitní palivo a zase jsem na 7.5 litrech.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 329
- Registrován: pát 03.04.2009, 16:29
- Auto: Mercedes benz 124. 230 E
- Bydliště: Habartov
Re: W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stá
V tom jsou takový švejky že si to neumíme ani představit- Proto tankovat jedine s aditivami. At je to Schell nebo ..........................
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 8
- Registrován: sob 20.05.2017, 9:55
- Auto: W124 300e 1986
- Bydliště: Olomouc
Re: W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stá
Tak jsem nechal par dni vytahnuté svíčky aby se vypařil benzin s válců.
A motor naskočit neskutečně dobře dokonce měl krásny tah na spátečku a jedničku
Ale ve chvili kdy se začal zahřívat tak to bxlo horší a horší až se zase začal dusit když jsem šlápl na plyn až mi chcípnul a nešel nahodit.
Myšlenka: Jede krásně na sytič a bez sytiče ani ránu
určiťe nemám z hadice u Jettroniku tlak že bych dostříkl ven z motoru spíše to jenom teče(ve druhém stupni klíčku když sepne čerpadlo) čerpadlo nové a original. Vymením filrt ale ten jsem dával hned jak jsem se v tom před pár lety začal rypat.
Spíše mě zajímá jestli na tenti tlak má vliv ventil co má držet tlak v systému. Sýtko v nádrži taky můžu skouknout ale když jsem měnil čerpadlo tak z hadice to na mě teklo neskutečně. Takže předpokládám čisté sýtko.
Máte tip jak vyskoušet zme ten ventil tlaku funguje ? Jenom tipovat se mi moc nechce je to přece jen součástka za 2500,-
A motor naskočit neskutečně dobře dokonce měl krásny tah na spátečku a jedničku
Ale ve chvili kdy se začal zahřívat tak to bxlo horší a horší až se zase začal dusit když jsem šlápl na plyn až mi chcípnul a nešel nahodit.
Myšlenka: Jede krásně na sytič a bez sytiče ani ránu
určiťe nemám z hadice u Jettroniku tlak že bych dostříkl ven z motoru spíše to jenom teče(ve druhém stupni klíčku když sepne čerpadlo) čerpadlo nové a original. Vymením filrt ale ten jsem dával hned jak jsem se v tom před pár lety začal rypat.
Spíše mě zajímá jestli na tenti tlak má vliv ventil co má držet tlak v systému. Sýtko v nádrži taky můžu skouknout ale když jsem měnil čerpadlo tak z hadice to na mě teklo neskutečně. Takže předpokládám čisté sýtko.
Máte tip jak vyskoušet zme ten ventil tlaku funguje ? Jenom tipovat se mi moc nechce je to přece jen součástka za 2500,-
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stá
Tak takovýhle kecy slyším poprvé. :'( :-!fíkus píše:Dost zásadní. U KE dokáže ŘJ měnit složení směsi změnou tlaku paliva. To K neumí, tlak je konstantní a reakce na kmitání váhy je max že to houpe, ale KE chcípne. V extrému má K při podpáleném sacím ventilu pytel na plynu. Motor chvíli saje a pak podpáleným ventilem foukne do sání - to je jako bys sundal nohu z plynu. Přemku ladíte ostré motory tak určitě víš jaký vliv mají rezonance v sání, délka sání atd na chod motoru. A podpálený sací ventil udělá v sání takovou turbulenci že motor má prostě špatný chod. (ona stačí i malá komprese a tím i menší podtlak při sání)
K i KE jsou funkče NAPROSTO stejný, jen KE dokáže nahradit obohacení směsi akcelerační pumpičku.
Toť fše. *drink*
Kdybys měl v tomhle zasebou to co mám já, tak už bys to dávno věděl. *in love*
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stá
[quote="LukasVep"]Tak jsem nechal par dni vytahnuté svíčky aby se vypařil benzin s válců.
A motor naskočit neskutečně dobře dokonce měl krásny tah na spátečku a jedničku
Ale ve chvili kdy se začal zahřívat tak to bxlo horší a horší až se zase začal dusit když jsem šlápl na plyn až mi chcípnul a nešel nahodit.
Myšlenka: Jede krásně na sytič a bez sytiče ani ránu
určiťe nemám z hadice u Jettroniku tlak že bych dostříkl ven z motoru spíše to jenom teče(ve druhém stupni klíčku když sepne čerpadlo) čerpadlo nové a original. Vymením filrt ale ten jsem dával hned jak jsem se v tom před pár lety začal rypat.
Spíše mě zajímá jestli na tenti tlak má vliv ventil co má držet tlak v systému. Sýtko v nádrži taky můžu skouknout ale když jsem měnil čerpadlo tak z hadice to na mě teklo neskutečně. Takže předpokládám čisté sýtko.
Máte tip jak vyskoušet zme ten ventil tlaku funguje ? Jenom tipovat se mi moc nechce je to přece jen součástka za 2500,-
A motor naskočit neskutečně dobře dokonce měl krásny tah na spátečku a jedničku
Ale ve chvili kdy se začal zahřívat tak to bxlo horší a horší až se zase začal dusit když jsem šlápl na plyn až mi chcípnul a nešel nahodit.
Myšlenka: Jede krásně na sytič a bez sytiče ani ránu
určiťe nemám z hadice u Jettroniku tlak že bych dostříkl ven z motoru spíše to jenom teče(ve druhém stupni klíčku když sepne čerpadlo) čerpadlo nové a original. Vymením filrt ale ten jsem dával hned jak jsem se v tom před pár lety začal rypat.
Spíše mě zajímá jestli na tenti tlak má vliv ventil co má držet tlak v systému. Sýtko v nádrži taky můžu skouknout ale když jsem měnil čerpadlo tak z hadice to na mě teklo neskutečně. Takže předpokládám čisté sýtko.
Máte tip jak vyskoušet zme ten ventil tlaku funguje ? Jenom tipovat se mi moc nechce je to přece jen součástka za 2500,-
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 931
- Registrován: sob 20.03.2010, 23:10
- Auto: W213 e200d / 996.1 C2
- Bydliště: Vinohrady
- Věk: 35
Re: W124 300e 1986 Problém s volnoběhem, výkonem. Dlouho stá
Jo je to tak, pomerem lze prodavat bez bio. Ja muzu ještě doporucit KM Prona coz je plne aditivovana nafta bishopsem.fíkus píše:Není to náhodou tak, že na xxxx litrů musí firma prodat x litrů biopaliva a je úplně jedno jestli do jednoho druhu dá celý ten poměr x a druhý je bez? Euro oil prodává naftu zcela bez bio. Jezdím stále stejnou trasu a víceméně ve stejnou dobu, dopoledne v provozu, večer bez provozu a spotřebu plus mínus není těžké sledovat. Takže když je najednou o půl litru větší tak si člověk na plné nádrži všimne - beru zpátky u pumpy "noname" na Průběžný, kde je dlouhodobě kvalitní palivo a zase jsem na 7.5 litrech.