320 prska
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1751
- Registrován: úte 25.10.2016, 14:19
- Bydliště: Kolin
320 prska
Zdravim vespolek resim tu ted zahadu na dvou motorech m104 3.2, jeden ve 124 a druhej v zehlicce.
Jde o to, ze studenemu motoru se moc nechce do otacek, prska a na prudsi pridani plynu i chcipne. Po zahrati na provozni teplotu to nedela.
Podle diagnostiky teplotni cidlo vody, co posila udaje do jednotky - to jsem vymenil a beze zmeny. (U r129, 124ka tohle cidlo nema).
Skrtici klapky chodej, zapalovani ok, svazek u ctyrky byl menenej, u zehly nevim.
Nesetkal jste se s tim nekdo ?
Jde o to, ze studenemu motoru se moc nechce do otacek, prska a na prudsi pridani plynu i chcipne. Po zahrati na provozni teplotu to nedela.
Podle diagnostiky teplotni cidlo vody, co posila udaje do jednotky - to jsem vymenil a beze zmeny. (U r129, 124ka tohle cidlo nema).
Skrtici klapky chodej, zapalovani ok, svazek u ctyrky byl menenej, u zehly nevim.
Nesetkal jste se s tim nekdo ?
-
- hvězdička
- Příspěvky: 82
- Registrován: sob 19.07.2014, 14:58
- Auto: S124 300 Turbodiesel automat 1993 ne E
- Bydliště: Praha
Re: 320 prska
Tipuji zapalování
-
- král hvězd
- Příspěvky: 4495
- Registrován: čtv 31.07.2008, 13:59
- Auto: 124 - to je krásný číslo co mám rád
- Bydliště: Nehvizdy, Praha - východ
- Věk: 49
- Kontaktovat uživatele:
Re: 320 prska
Může být váha vzduchu. Diagnostika to velice často nedovede napsat, ale mnohokrát už jsem se s tím setkal... dala se nová a zázrak na světě.
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1751
- Registrován: úte 25.10.2016, 14:19
- Bydliště: Kolin
Re: 320 prska
Diky za tipy. Zapalovani jsem prehazoval z jinyho funkcniho auta a beze zmeny stejne jako vahu tu jeste zkusim dat novou
-
- hvězdička
- Příspěvky: 82
- Registrován: sob 19.07.2014, 14:58
- Auto: S124 300 Turbodiesel automat 1993 ne E
- Bydliště: Praha
Re: 320 prska
Něco podobného se tu řešilo a bylo nespolehlivé napájení zapalování. Ještě mě napadá snímač otáček kliky
-
- hvězdička
- Příspěvky: 22
- Registrován: stř 22.01.2014, 10:47
- Auto: W124 E320 LPG
Re: 320 prska
mám skoro ten stejný problem studeny start s dusenim a otackami klesajícími pod 500 a kdyz tomu pomůžu plynem tak do 1100ot se to hádá jak svine po minute uz je to dobry musim zacit svazkem nebyl ještě měněn :(
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: 320 prska
Snímače přestávaj fungovat většinou až po zahřátí, ale.... =-o
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1751
- Registrován: úte 25.10.2016, 14:19
- Bydliště: Kolin
Re: 320 prska
kabely civky svicky novy, lambda nova, vaha jina a dela to min, ale porad to tam je
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6519
- Registrován: pon 01.09.2008, 15:05
- Auto: D, J, SWE, CZ...
- Bydliště: Praha - východ
Re: 320 prska
To se těžko na dálku radí...sežeň někoho kdo umí dělat s osciloskopem a rozumí sm, je potřeba vědět co se tam děje.
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1751
- Registrován: úte 25.10.2016, 14:19
- Bydliště: Kolin
Re: 320 prska
dela to jen studeny v nizkych otackach, potom to jde jak vitr
svazek byl u tohohle uz menenej, ke klapce jsem daval delat pro sichr a ridici jednotka je taky jina
diagnostika nepravila ted naposledy nic
svazek byl u tohohle uz menenej, ke klapce jsem daval delat pro sichr a ridici jednotka je taky jina
diagnostika nepravila ted naposledy nic
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6519
- Registrován: pon 01.09.2008, 15:05
- Auto: D, J, SWE, CZ...
- Bydliště: Praha - východ
Re: 320 prska
Při tomhle ti sériová diagnostika nic neřekne a když, tak je to hovadina.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: 320 prska
Málo benzínu = chudý.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: 320 prska
Klidně podpálený ventily. Běžná věc dneska díky tomu benzínu. Podfukuje to a lambda ochudí směs. Po zahřátí už to tak nepoznáš. Proměřit průběh zapalování a taky změřit co jde z výfuku. Komprese změříš a budou ok, přesto to ok není. Je to ostře ohraničený nebo takový houpavý?
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1751
- Registrován: úte 25.10.2016, 14:19
- Bydliště: Kolin
Re: 320 prska
s tema ventilama se mi to nezda, tohle neni japonec, presto diky za tip
na prudsi pridani se to dusi, uplne za studena
jak se trochu ohreje tak ok, jinak to jede jak cert
na prudsi pridani se to dusi, uplne za studena
jak se trochu ohreje tak ok, jinak to jede jak cert
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: 320 prska
Běžný momentálně u motorů M117 a M103. Je fakt že jsou to KE. Ale třeba lamdba sonda v prdeli dokáže ten motor téměř zastavit. Každopádně bych to hodil na analyzátor - podpálený ventily se poznají ihned.