Ahoj,
nemáte někdo po ruce píst (s kroužkama i bez, to je jedno) z M104 99x nebo 94x (3.2 nebo 2.8)? Potřeboval bych vědět, kolik váží. Pokud jo, napište, jestli jste ho vážili s kroužkama nebo bez. Pokud někoho zajímá proč to potřebuju, ať pod tohle napíše - s radostí vysvětlim.
Díky všem
:stern:
Váha pístu M104 3.2
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 27
- Registrován: ned 06.03.2016, 20:48
- Auto: W124 280E 145 kW 1993
- Bydliště: České Budějovice
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Váha pístu M104 3.2
Asi jich máš víc a zajímá tě, kolik dostaneš ve sběrně drahejch kovů. Chichi.
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 3464
- Registrován: čtv 21.08.2008, 15:21
- Auto: modrý,stříbrný,vínový,černý,bílý a 2 zelený
- Bydliště: Bihanken - Eichwald
Re: Váha pístu M104 3.2
jedna sada 356 - 360, druhá 452 - 477 . s kroužkama.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 27
- Registrován: ned 06.03.2016, 20:48
- Auto: W124 280E 145 kW 1993
- Bydliště: České Budějovice
Re: Váha pístu M104 3.2
Nejde o sběrnu. Stavim si M104.992 s turbem, na což musim odsoustružit z pístů dole 2mm (aby při použití kovaných kratších ojnic nemlátily do klikovky) a zapomněl jsem si zapsat, kolik vážily, abych věděl, s čím mám počítat při vyvažování klikovky.
Moc díky za váhy. Těch 356-360 jsou asi ty lehčí písty, který mají výřezy na bocích, hádám? Ty těžší jsou normální (starší typ), ne?
Moc díky za váhy. Těch 356-360 jsou asi ty lehčí písty, který mají výřezy na bocích, hádám? Ty těžší jsou normální (starší typ), ne?
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Váha pístu M104 3.2
Tohle nemůže mít na vyvážení kliky pražádnej vliv ! Věř.
Dovaž písty do gramu, a uvidíš ten průvan.
Dovaž písty do gramu, a uvidíš ten průvan.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: Váha pístu M104 3.2
Ono to vezme hlavně jinej průvan :D podle toho kolik mu pustí na turbu.
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 3464
- Registrován: čtv 21.08.2008, 15:21
- Auto: modrý,stříbrný,vínový,černý,bílý a 2 zelený
- Bydliště: Bihanken - Eichwald
Re: Váha pístu M104 3.2
ty těžší písty jsou z OM 606. pokud chceš
dělat úpravy na zvýšení výkonu M104 a spol. je lepší
použít "naftovou" kliku - písty . stejně budeš
muset řešit chlazení pístů. a to, co píše Přemek
je samozřejmost. zkus si spočítat co znamená
jeden gram při 4000ot. v rotujícím systému . :stern:
dělat úpravy na zvýšení výkonu M104 a spol. je lepší
použít "naftovou" kliku - písty . stejně budeš
muset řešit chlazení pístů. a to, co píše Přemek
je samozřejmost. zkus si spočítat co znamená
jeden gram při 4000ot. v rotujícím systému . :stern:
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: Váha pístu M104 3.2
A co teprve při 7000... :D
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 27
- Registrován: ned 06.03.2016, 20:48
- Auto: W124 280E 145 kW 1993
- Bydliště: České Budějovice
Re: Váha pístu M104 3.2
Původní písty z M104 dokážou přežít víc, než jsem kdy viděl někoho zkusit (zatim jsem viděl 1200 koní na původních pístech). Časem si chci na CNCčku vyfrézovat vlastní, ale pro první kolo původní stačí. Mercedes sám moc váhy neřešil. V dílenským manuálu berou povolenou toleranci hmotností pístu+ojnice 4 gramy. Samozřejmě, že je mám vyvážený, aby byly všechny stejný. Jen mě zajímalo, kolik vážily původně, protože jsem blb a zapomněl jsem je zvážit předem. Momentálně se snažim zjistit výrobní čísla ventilových pružin z M104.980, abych si nechal udělat silnější (nebudu platit Turbobanditům, co spoléhají na to, že jsou jediný, co je prodávají, takže si dávají brutální ceny). Jen pro vypočítání všech hmotností na vyvážení kliky.