kompresor centrálu.

Odpovědět

Autor tématu
126560
hvězda
Příspěvky: 1523
Registrován: pon 04.08.2008, 8:19
Auto: MB-Mamut 420,124-E 220, 140 CL 420+tisíc jiných
Bydliště: Ano
Věk: 66

kompresor centrálu.

Příspěvek od 126560 »

Kde má kombík komresor centrálu? Nemohu ho najít.

Merc124
Administrátor
Příspěvky: 6226
Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
Bydliště: Mělník
Věk: 61

Re: kompresor centrálu.

Příspěvek od Merc124 »

myslím, že pod P. zad. sedákem

kolouch
legenda hvězd
Příspěvky: 3464
Registrován: čtv 21.08.2008, 15:21
Auto: modrý,stříbrný,vínový,černý,bílý a 2 zelený
Bydliště: Bihanken - Eichwald

Re: kompresor centrálu.

Příspěvek od kolouch »

taky bývají v banánové krabici s nápisem "pumpy centrál" . :-$

prcek
vycházející hvězda
Příspěvky: 878
Registrován: čtv 31.07.2008, 14:51
Auto: W123 280CE
Bydliště: Most / Teplice

Re: kompresor centrálu.

Příspěvek od prcek »

Jj pod pz sedákem, pod kobercem :-(

kolouch
legenda hvězd
Příspěvky: 3464
Registrován: čtv 21.08.2008, 15:21
Auto: modrý,stříbrný,vínový,černý,bílý a 2 zelený
Bydliště: Bihanken - Eichwald

Re: kompresor centrálu.

Příspěvek od kolouch »

přístup k němu zrovna dvakrát štutgartští nepromysleli.

Autor tématu
126560
hvězda
Příspěvky: 1523
Registrován: pon 04.08.2008, 8:19
Auto: MB-Mamut 420,124-E 220, 140 CL 420+tisíc jiných
Bydliště: Ano
Věk: 66

Re: kompresor centrálu.

Příspěvek od 126560 »

Děkuji pánové odpoledne se na něj podívám.

Volhovič
hvězda
Příspěvky: 1495
Registrován: stř 14.03.2012, 21:53
Auto: W116, 2x W126, Волга 21, Audi 100
Bydliště: Bodenbach, Sudeten

Re: kompresor centrálu.

Příspěvek od Volhovič »

Jestli shořel , bylo by dobré zjistit proč. Mě například u 300D propouštěl ovladač ortopedické sedačky řidiče
podtlak a chudák kompresor to musel pořád dofukovat . Naštěstí jsem to syčení hned hledal, našel a odpojil,
jinak bych už asi měnil. Není to poruchový kompresůrek, tedy za tím něco bude asi proč odešel, pokud tedy je mrtvý.

Autor tématu
126560
hvězda
Příspěvky: 1523
Registrován: pon 04.08.2008, 8:19
Auto: MB-Mamut 420,124-E 220, 140 CL 420+tisíc jiných
Bydliště: Ano
Věk: 66

Re: kompresor centrálu.

Příspěvek od 126560 »

Volhovič píše: ned 05.05.2019, 9:42 Jestli shořel , bylo by dobré zjistit proč. Mě například u 300D propouštěl ovladač ortopedické sedačky řidiče
podtlak a chudák kompresor to musel pořád dofukovat . Naštěstí jsem to syčení hned hledal, našel a odpojil,
jinak bych už asi měnil. Není to poruchový kompresůrek, tedy za tím něco bude asi proč odešel, pokud tedy je mrtvý.
Tak teď jsem ho vyoperoval rozebral napojil a když ručně sepnu relé tak funguje. Asi je něco jiného rozbito. Nějakej vnitřní příkazník sepnutí. Samozřejmě jsem ulomil cvak co drží rozvodnou kostku. Máš nějakej nápad co by to mohlo být? To je tak když se někdo s..e do něčeho čemu nerozumí.
A nevíš jak se vyndavají ty hadičky z rozvodníku až budu dávat novej abych to zase nepolámal? Nechci zase něco zlomit.

Volhovič
hvězda
Příspěvky: 1495
Registrován: stř 14.03.2012, 21:53
Auto: W116, 2x W126, Волга 21, Audi 100
Bydliště: Bodenbach, Sudeten

Re: kompresor centrálu.

Příspěvek od Volhovič »

Ať mě případně někdo znalejší Mercedesů opraví, ale mohlo by být v háji kombiinstrumentrelé (já v lišťákách ho mám za pojistkovkou v tý druhý bedýnce co se musí rozšroubovat ) Ale úplně prvně bych se podíval, jestli nejsou zoxidované pojistky , případně s příslušnou pojistkou zahýbat, jestli není jen vinou unavených kontaktů špatný spoj. Vždy když koupím nějaký málo ježděný MB , tak se peru se zlobícími pojistkami, dokud se nenaseru a nedám všechny nové a hlavně ale keramické (ne plastové !!! ) plus přihnu všechny horní kontakty, aby měly přítlak zase na pár let.
Hadičky zpaměti ani nevím, jak tam jsou zastrkané já to měl vyndaný asi 3x během 7 let...
Tedy nejdřív pojistky a pak relé (to stojí asi 700,-)

Autor tématu
126560
hvězda
Příspěvky: 1523
Registrován: pon 04.08.2008, 8:19
Auto: MB-Mamut 420,124-E 220, 140 CL 420+tisíc jiných
Bydliště: Ano
Věk: 66

Re: kompresor centrálu.

Příspěvek od 126560 »

Asi bude něco vadného v pumpě. Když dám + na pin kam vede červený drát a -sem projedu zbytek pinů tak jeden zajiskří a ostatní ani ťuk, tak vyzkouším tvojí radu a seženu jinou pumpu. Jo a elektrika do pumpy jde, tedy do červeného drátu. Jo a hadičky se vytrhávají na férovku.
Odpovědět