Vstřikovací čerpadlo 300D - Repas a elementy + turbo Holset


Mitabajs
vycházející hvězda
Příspěvky: 675
Registrován: ned 18.04.2010, 21:09
Auto: Ano
Bydliště: Ano

Re: Vstřikovací čerpadlo 300D - Repas a elementy + turbo Holset

Příspěvek od Mitabajs »

Proc? 😀
Nahodou, super.

barth88
hvězdička
Příspěvky: 40
Registrován: ned 11.11.2012, 22:09
Auto: W211 320CDI EVO,2x W115,renault r19 16v cabrio, t4
Bydliště: Vrané nad Vltavou
Věk: 36

Re: Vstřikovací čerpadlo 300D - Repas a elementy + turbo Holset

Příspěvek od barth88 »

Přemek Doležal píše: čtv 20.08.2020, 21:29 Tfuj - takovýho sraní. :'(
Taky se přikláním že to je moc sraní *tired* nárůst výkonu z 250d na 290td je zatím dostačující ale elementy a turbo bych ještě investoval :-[

Mitabajs
vycházející hvězda
Příspěvky: 675
Registrován: ned 18.04.2010, 21:09
Auto: Ano
Bydliště: Ano

Re: Vstřikovací čerpadlo 300D - Repas a elementy + turbo Holset

Příspěvek od Mitabajs »

Pokud staci narust vykonu z 250Dna 290td, tak nic nedelej.
Se 7.5mm cerpadlem a velkym turbem teprve naklady zacinaj.

barth88
hvězdička
Příspěvky: 40
Registrován: ned 11.11.2012, 22:09
Auto: W211 320CDI EVO,2x W115,renault r19 16v cabrio, t4
Bydliště: Vrané nad Vltavou
Věk: 36

Re: Vstřikovací čerpadlo 300D - Repas a elementy + turbo Holset

Příspěvek od barth88 »

Mitabajs píše: pát 21.08.2020, 15:49 Pokud staci narust vykonu z 250Dna 290td, tak nic nedelej.
Se 7.5mm cerpadlem a velkym turbem teprve naklady zacinaj.
To já vím že teď to tam bude padat *jokingly* ale první jsem chtěl mít pod kapotou něco smysluplnějšího než 250d. Proto jsem se ptal na elementy, nikde jsem je nenašel, a nechtěl jsem zatím s čerpadlem otravovat pana Doležala :roll:

Mitabajs
vycházející hvězda
Příspěvky: 675
Registrován: ned 18.04.2010, 21:09
Auto: Ano
Bydliště: Ano

Re: Vstřikovací čerpadlo 300D - Repas a elementy + turbo Holset

Příspěvek od Mitabajs »

dieselmeken.se

bmgx
hvězdička
Příspěvky: 292
Registrován: úte 08.11.2016, 4:30
Auto: W201, S124
Bydliště: Jihlava / Brno

Re: Vstřikovací čerpadlo 300D - Repas a elementy + turbo Holset

Příspěvek od bmgx »

Mitabajs píše: čtv 20.08.2020, 17:05 om662 je mussoo treba
mechanicka pumpa z om602turbo s vekyma elementama.... hm ..

blby je, ze to ma jen 10ventilu, takze se to v otackach nebude tak dobre plnit.

dobry je vzit om605 250TD 20V a udelat z toho superstroke s komponentama z ty om662 a mit om605 2.9L. *thumbs up*
obávám se že úplně takhle to nepůjde....
jde dát klika + ojnice do OM605, ale 605 má menší vrtání než 602.98x, takže to dává nějakých 2,7+...

Mitabajs
vycházející hvězda
Příspěvky: 675
Registrován: ned 18.04.2010, 21:09
Auto: Ano
Bydliště: Ano

Re: Vstřikovací čerpadlo 300D - Repas a elementy + turbo Holset

Příspěvek od Mitabajs »

uz jsem to videl, jde to

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřikovací čerpadlo 300D - Repas a elementy + turbo Holset

Příspěvek od Přemek Doležal »

, ale 605 má menší vrtání než 602.98x
---------------
601 - 606 = stejné vrtání.

Bigtooth
hvězdička
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 25.01.2018, 16:33
Auto: w202
Bydliště: Liberec

Re: Vstřikovací čerpadlo 300D - Repas a elementy + turbo Holset

Příspěvek od Bigtooth »

Tady to chlapikovi funguje. Pise 2.75l s om602 2.9 klikou ojnicema a upravenyma om605 turbo pistama. Me se to celkem libi 009

musketyr
vycházející hvězda
Příspěvky: 516
Registrován: pát 08.08.2008, 18:16

Re: Vstřikovací čerpadlo 300D - Repas a elementy + turbo Holset

Příspěvek od musketyr »

Já vidim že mu spíš více hulí. No abych byl objektivní, tak se mi zdá že to de trochu líp za plynem. A abych rozvířil debatu:To vás fakt baví se matlat s dehtem? Je tam ta mantra že krouťák dokáže vše? Musim uznat dehtí pokrok, ale já bych si raději upravil benál.

Mitabajs
vycházející hvězda
Příspěvky: 675
Registrován: ned 18.04.2010, 21:09
Auto: Ano
Bydliště: Ano

Re: Vstřikovací čerpadlo 300D - Repas a elementy + turbo Holset

Příspěvek od Mitabajs »

Jak se muzes docist, je to na 7.5mm edc pumpe, tzn pumpa nastavitelna dle mapy.

S moji 606 se da v normalnim provozu jezdit prumer 9-10-11L/100km a v kudle 13.5L od dubna do rijna. (Zima je garaz)

Ale benzin? To uz mas jako weekendovku za hezkyho pocasi, se spotrebou zacinajici s m104 turbo na 14L a koncici na nekonecno 😂

Nehlede na to servisovat motorovej prostor om606 vs m104 je uplne jiny vybaveni a penezenka.

Takze za me: Ne diky. Blbuvzdorna nafta vede. Sice m103/4 umi hrozny vykony na pomerne malym tlaku, ale uplne za jiny penize to se upravy tyce.

OM601-606 ❤️
Naposledy upravil(a) Mitabajs dne ned 30.08.2020, 7:28, celkem upraveno 1 x.

bmgx
hvězdička
Příspěvky: 292
Registrován: úte 08.11.2016, 4:30
Auto: W201, S124
Bydliště: Jihlava / Brno

Re: Vstřikovací čerpadlo 300D - Repas a elementy + turbo Holset

Příspěvek od bmgx »

Bigtooth píše: pát 28.08.2020, 10:17 Tady to chlapikovi funguje. Pise 2.75l s om602 2.9 klikou ojnicema a upravenyma om605 turbo pistama. Me se to celkem libi 009
Dyť to říkám, 2,7+
No dobrá, 2,75... :pivo:
Klika 2,9 a písty standard 605/6 turbo chlazené průměr 87.

Průměr 89 na čtyřventil komůrka turbo nejsou a nebyly.... :'(
(existují jen z OM604 nechlazené, a ještě mají menší průměr pístního čepu *stop*

p.s. evopeter s tím rekreačně :) závodí, takže že to zanechává kouřovou stopu jak hořící Zero je asi fuk... ]:->

Mitabajs
vycházející hvězda
Příspěvky: 675
Registrován: ned 18.04.2010, 21:09
Auto: Ano
Bydliště: Ano

Re: Vstřikovací čerpadlo 300D - Repas a elementy + turbo Holset

Příspěvek od Mitabajs »

Da se udelat 2.9L ale 2.75L taky dobry.
Chtelo by to zmerit, jakej to ma vykon pred (2.5L) a po (2.75L) na stejnym setupu :-)
Odpovědět