Fórum bylo aktualizováno, pro více informací mrkněte sem: viewtopic.php?f=10&t=70529

Grafika se bude postupně za provozu měnit - není potřeba psát stále dokola stížnosti že je to hnusný. Je to výchozí vzhled phpbb systému.

Vstřikovací čerpadlo 300D - Repas a elementy + turbo Holset


Mitabajs
vycházející hvězda
Příspěvky: 802
Registrován: Ne 18.04.2010, 21:09
Auto: Ano
Místo/Bydliště: Ano
Stav: Offline

Re: Vstřikovací čerpadlo 300D - Repas a elementy + turbo Holset

Příspěvek od Mitabajs » Čt 20.08.2020, 21:33

Proc? 😀
Nahodou, super.




barth88
hvězdička
Příspěvky: 40
Registrován: Ne 11.11.2012, 22:09
Auto: W211 320CDI EVO,2x W115,renault r19 16v cabrio, t4
Místo/Bydliště: Vrané nad Vltavou
Věk: 33
Stav: Offline

Re: Vstřikovací čerpadlo 300D - Repas a elementy + turbo Holset

Příspěvek od barth88 » Čt 20.08.2020, 22:08

Přemek Doležal napsal:
Čt 20.08.2020, 21:29
Tfuj - takovýho sraní. :'(
Taky se přikláním že to je moc sraní *tired* nárůst výkonu z 250d na 290td je zatím dostačující ale elementy a turbo bych ještě investoval :-[




Mitabajs
vycházející hvězda
Příspěvky: 802
Registrován: Ne 18.04.2010, 21:09
Auto: Ano
Místo/Bydliště: Ano
Stav: Offline

Re: Vstřikovací čerpadlo 300D - Repas a elementy + turbo Holset

Příspěvek od Mitabajs » Pá 21.08.2020, 15:49

Pokud staci narust vykonu z 250Dna 290td, tak nic nedelej.
Se 7.5mm cerpadlem a velkym turbem teprve naklady zacinaj.




barth88
hvězdička
Příspěvky: 40
Registrován: Ne 11.11.2012, 22:09
Auto: W211 320CDI EVO,2x W115,renault r19 16v cabrio, t4
Místo/Bydliště: Vrané nad Vltavou
Věk: 33
Stav: Offline

Re: Vstřikovací čerpadlo 300D - Repas a elementy + turbo Holset

Příspěvek od barth88 » So 22.08.2020, 12:17

Mitabajs napsal:
Pá 21.08.2020, 15:49
Pokud staci narust vykonu z 250Dna 290td, tak nic nedelej.
Se 7.5mm cerpadlem a velkym turbem teprve naklady zacinaj.
To já vím že teď to tam bude padat *jokingly* ale první jsem chtěl mít pod kapotou něco smysluplnějšího než 250d. Proto jsem se ptal na elementy, nikde jsem je nenašel, a nechtěl jsem zatím s čerpadlem otravovat pana Doležala :roll:




Mitabajs
vycházející hvězda
Příspěvky: 802
Registrován: Ne 18.04.2010, 21:09
Auto: Ano
Místo/Bydliště: Ano
Stav: Offline

Re: Vstřikovací čerpadlo 300D - Repas a elementy + turbo Holset

Příspěvek od Mitabajs » So 22.08.2020, 19:36

dieselmeken.se




bmgx
hvězdička
Příspěvky: 254
Registrován: Út 08.11.2016, 4:30
Auto: W201, S124
Místo/Bydliště: Jihlava / Brno
Stav: Offline

Re: Vstřikovací čerpadlo 300D - Repas a elementy + turbo Holset

Příspěvek od bmgx » Stř 26.08.2020, 3:04

Mitabajs napsal:
Čt 20.08.2020, 17:05
om662 je mussoo treba
mechanicka pumpa z om602turbo s vekyma elementama.... hm ..

blby je, ze to ma jen 10ventilu, takze se to v otackach nebude tak dobre plnit.

dobry je vzit om605 250TD 20V a udelat z toho superstroke s komponentama z ty om662 a mit om605 2.9L. *thumbs up*
obávám se že úplně takhle to nepůjde....
jde dát klika + ojnice do OM605, ale 605 má menší vrtání než 602.98x, takže to dává nějakých 2,7+...




Mitabajs
vycházející hvězda
Příspěvky: 802
Registrován: Ne 18.04.2010, 21:09
Auto: Ano
Místo/Bydliště: Ano
Stav: Offline

Re: Vstřikovací čerpadlo 300D - Repas a elementy + turbo Holset

Příspěvek od Mitabajs » Stř 26.08.2020, 7:25

uz jsem to videl, jde to




Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 20256
Registrován: Pá 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Místo/Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 68
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Vstřikovací čerpadlo 300D - Repas a elementy + turbo Holset

Příspěvek od Přemek Doležal » Stř 26.08.2020, 7:55

, ale 605 má menší vrtání než 602.98x
---------------
601 - 606 = stejné vrtání.




Bigtooth
hvězdička
Příspěvky: 10
Registrován: Čt 25.01.2018, 16:33
Auto: w202
Místo/Bydliště: Liberec
Stav: Offline

Re: Vstřikovací čerpadlo 300D - Repas a elementy + turbo Holset

Příspěvek od Bigtooth » Pá 28.08.2020, 10:17

Tady to chlapikovi funguje. Pise 2.75l s om602 2.9 klikou ojnicema a upravenyma om605 turbo pistama. Me se to celkem libi 009




musketyr
vycházející hvězda
Příspěvky: 558
Registrován: Pá 08.08.2008, 18:16
Stav: Offline

Re: Vstřikovací čerpadlo 300D - Repas a elementy + turbo Holset

Příspěvek od musketyr » So 29.08.2020, 19:10

Já vidim že mu spíš více hulí. No abych byl objektivní, tak se mi zdá že to de trochu líp za plynem. A abych rozvířil debatu:To vás fakt baví se matlat s dehtem? Je tam ta mantra že krouťák dokáže vše? Musim uznat dehtí pokrok, ale já bych si raději upravil benál.




Mitabajs
vycházející hvězda
Příspěvky: 802
Registrován: Ne 18.04.2010, 21:09
Auto: Ano
Místo/Bydliště: Ano
Stav: Offline

Re: Vstřikovací čerpadlo 300D - Repas a elementy + turbo Holset

Příspěvek od Mitabajs » So 29.08.2020, 20:35

Jak se muzes docist, je to na 7.5mm edc pumpe, tzn pumpa nastavitelna dle mapy.

S moji 606 se da v normalnim provozu jezdit prumer 9-10-11L/100km a v kudle 13.5L od dubna do rijna. (Zima je garaz)

Ale benzin? To uz mas jako weekendovku za hezkyho pocasi, se spotrebou zacinajici s m104 turbo na 14L a koncici na nekonecno 😂

Nehlede na to servisovat motorovej prostor om606 vs m104 je uplne jiny vybaveni a penezenka.

Takze za me: Ne diky. Blbuvzdorna nafta vede. Sice m103/4 umi hrozny vykony na pomerne malym tlaku, ale uplne za jiny penize to se upravy tyce.

OM601-606 ❤️
Naposledy upravil(a) Mitabajs dne Ne 30.08.2020, 7:28, celkem upraveno 1 x.




bmgx
hvězdička
Příspěvky: 254
Registrován: Út 08.11.2016, 4:30
Auto: W201, S124
Místo/Bydliště: Jihlava / Brno
Stav: Offline

Re: Vstřikovací čerpadlo 300D - Repas a elementy + turbo Holset

Příspěvek od bmgx » Ne 30.08.2020, 4:29

Bigtooth napsal:
Pá 28.08.2020, 10:17
Tady to chlapikovi funguje. Pise 2.75l s om602 2.9 klikou ojnicema a upravenyma om605 turbo pistama. Me se to celkem libi 009
Dyť to říkám, 2,7+
No dobrá, 2,75... :pivo:
Klika 2,9 a písty standard 605/6 turbo chlazené průměr 87.

Průměr 89 na čtyřventil komůrka turbo nejsou a nebyly.... :'(
(existují jen z OM604 nechlazené, a ještě mají menší průměr pístního čepu *stop*

p.s. evopeter s tím rekreačně :) závodí, takže že to zanechává kouřovou stopu jak hořící Zero je asi fuk... ]:->




Mitabajs
vycházející hvězda
Příspěvky: 802
Registrován: Ne 18.04.2010, 21:09
Auto: Ano
Místo/Bydliště: Ano
Stav: Offline

Re: Vstřikovací čerpadlo 300D - Repas a elementy + turbo Holset

Příspěvek od Mitabajs » Po 14.09.2020, 14:08

Da se udelat 2.9L ale 2.75L taky dobry.
Chtelo by to zmerit, jakej to ma vykon pred (2.5L) a po (2.75L) na stejnym setupu :-)



Odpovědět