Viete mi niekto povedať, ako je to so zameniteľnosťou alternátorov?
Mám altík z OM601, potreboval by som vedieť či pasuje na M103 teda 3,0 12V. Podľa niektorého internetového vyhľadávača pasuje, podľa iného nie. Riešim 70A za 70A. Pozeral som, akokeby existovali viaceré konektory, ten čo mám má budenie, plus aj mínus v jednom a iný alternátor má akokeby budenie zvlášť, plus zvlášť a mínus zvlášť. Vie niekto, aký je v nich rozdiel?
Dík
Zamenitelnosť alternátorov
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 268
- Registrován: ned 16.08.2015, 16:14
- Auto: konkurenčné
-
- hvězdička
- Příspěvky: 141
- Registrován: ned 20.03.2011, 20:12
- Auto: w124
- Bydliště: praha
- Věk: 36
Re: Zamenitelnosť alternátorov
pouze v konektoru u transporteru vw jsou taky ctyri druhy konektoru tak bud uprava nebo si udelat redukci
-
- král hvězd
- Příspěvky: 4495
- Registrován: čtv 31.07.2008, 13:59
- Auto: 124 - to je krásný číslo co mám rád
- Bydliště: Nehvizdy, Praha - východ
- Věk: 49
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zamenitelnosť alternátorov
Altíky jsou stejný. V drtivé většině případů se zde vyskytují Bosche a většinou jsou na připojení jednou zásuvkou.
Občas jsou Valea, ale ty jsou zaměnitelný za Bosche. Zřídkakdy jsou zde altíky, který jsou připojený dvěma drátama s očkama. Tenkej - buzení, tlustej - ostrý plus k baterce.
Občas jsou Valea, ale ty jsou zaměnitelný za Bosche. Zřídkakdy jsou zde altíky, který jsou připojený dvěma drátama s očkama. Tenkej - buzení, tlustej - ostrý plus k baterce.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 268
- Registrován: ned 16.08.2015, 16:14
- Auto: konkurenčné
Re: Zamenitelnosť alternátorov
Tak práve to auto, ktoré má M103, má práve ten altík s jednotlivými drátmi a teda môj s jedným konektorom mu nebude sedieť. Dík za vysvetlenie.