No jasně, je to stejný pro všechny naftový 124, ať je to, co je to. Bez závislosti na počtu válců i ročníku.
Benzíny to maj taky stejný. Teda minimálně všechny dvouventilový, čtyřventily, tam to nevim. ;)
Nechci zakládat další vlákno,ale potřebuju radu.Teď po zimě a znovuzprovoznění ,mě auto furt topí.Nereaguje to ,ani když jsem vyměnil střed s ovladačema.Napadlo mě jestli by to nemohlo být zaseklě jak jsou u baterie ?solenoidy pokud to není něco jiného.Děkuji předem za rady.
Jo, když to topí furt, je to ten el. dvouventil u baterky. Mě kombajn taky furt topí, tak když je teplo, zakroutím kroutdlem proti směru hodinových ručiček na doraz a je pokoj a když je chladno dám na II a prdím na to. Jinak když jsou ovladače tepla oba na doraz ztlumené a je zaplej klíček, a odpojí a zapojí se připojení dvouventilu prej to má cvaknout (jako že zavře) je to častá závada.
Edit prvně najít od toho pojistku a vyměnit jí aby měla 100% kontakt!
Na plasťáku 300D s polooautomatickou klímou som mal obdobný problém, vonku -10 a ja som jazdil s otvoreným strešným. Bola prerušená kostra k RJ kúrenia, číslo pinu si už nepamätám. Vyskúšal som niekoľko dvojventilov, premeriaval som odpory potenciometrov, všetko ok, len tak kostra tam proste nešla.