vyvaření prahů HOTOVO


Volhovič
hvězda
Příspěvky: 1495
Registrován: stř 14.03.2012, 21:53
Auto: W116, 2x W126, Волга 21, Audi 100
Bydliště: Bodenbach, Sudeten

Re: vyvaření prahů HOTOVO

Příspěvek od Volhovič »

Doporučuju přečíst můj příspěvek znovu a pozorněji :-) A též příspěvek nad ním, na který jsem též reagoval. A co je lišťák a plasťák všichni víme, tak je snad vše jasné.

Milan-W124-300E
hvězdička
Příspěvky: 166
Registrován: pon 28.12.2009, 0:59
Auto: W124 rok87 300E sedan

Re: vyvaření prahů HOTOVO

Příspěvek od Milan-W124-300E »

@= @=
Naposledy upravil(a) Milan-W124-300E dne ned 24.05.2020, 15:06, celkem upraveno 1 x.

Milan-W124-300E
hvězdička
Příspěvky: 166
Registrován: pon 28.12.2009, 0:59
Auto: W124 rok87 300E sedan

Re: vyvaření prahů HOTOVO

Příspěvek od Milan-W124-300E »

taky u 300E z roku 91 tam ty 3 díry jsou , k čemu to je ??

Volhovič
hvězda
Příspěvky: 1495
Registrován: stř 14.03.2012, 21:53
Auto: W116, 2x W126, Волга 21, Audi 100
Bydliště: Bodenbach, Sudeten

Re: vyvaření prahů HOTOVO

Příspěvek od Volhovič »

U těch plasťáků je to podle mého názoru proto, aby se mezi plechovým prahem a jeho oplášťováním nedržel bordel (za kolem je to exponované místo a voda s bordelem se tam tlačí) . U lišťáka to není protože není proč. Jen nechápu, proč nedělají ty prahy bez děr- přece dodělat díry lze ale zadělat je to už pak není nový díl ale látaný. Navíc aby to člověk zacínoval když ty díry zavaří, musí ten pitomý pozink pryč.

george2.5
hvězdička
Příspěvky: 179
Registrován: pon 04.11.2013, 11:45
Auto: MB 124 250d
Bydliště: Slovenská Republika

Re: vyvaření prahů HOTOVO

Příspěvek od george2.5 »

Volhovič, jasné že sa nedali zohnať iné prahy, už ani predné blatníky pomaly (lišťácke vôbec). Dokonca veľmi veľa origo vecí sa už nedá zohnať.

Volhovič
hvězda
Příspěvky: 1495
Registrován: stř 14.03.2012, 21:53
Auto: W116, 2x W126, Волга 21, Audi 100
Bydliště: Bodenbach, Sudeten

Re: vyvaření prahů HOTOVO

Příspěvek od Volhovič »

Přední blatníky na lištu kupuju replikové běžně - mají je ACI, Kelly, AD, IC... akorát musím vždycky propilovat díry na šrouby ty v řadě nahoře směrem dolů a někdy i upilovat podložky aby šly blatníky vícnahoru a pasovaly ke kapotě, jednou jsem to neudělal a nešlo to pak dohnat. Oni na lištu a plast jsou stejný blatníky, jen jsou pak krom toho jiný s dírama na malé boční blinkry (amerika? ) a pravý na turbonaftu. Ale obyč jsou lišta vs. plast stejné. To kupuju pořád, bo každý to má shnilé a každá čtverka co koupím vždycky taky :-D Tuhle jsem vezl asi 6ks do šrotu plus z W116 oba a jednu haubnu co jsem trefil laň - už se mi to nevešlo pod smrk :-D ty plechy

Humungus
hvězda
Příspěvky: 1067
Registrován: pát 28.10.2011, 21:22
Auto: MB
Bydliště: Kolin

Re: vyvaření prahů HOTOVO

Příspěvek od Humungus »

Lisej se jenom v dire na bocni blinkr (Italie a my).

george2.5
hvězdička
Příspěvky: 179
Registrován: pon 04.11.2013, 11:45
Auto: MB 124 250d
Bydliště: Slovenská Republika

Re: vyvaření prahů HOTOVO

Příspěvek od george2.5 »

Volhovič píše: čtv 28.05.2020, 0:06 Přední blatníky na lištu kupuju replikové běžně - mají je ACI, Kelly, AD, IC... akorát musím vždycky propilovat díry na šrouby ty v řadě nahoře směrem dolů a někdy i upilovat podložky aby šly blatníky vícnahoru a pasovaly ke kapotě, jednou jsem to neudělal a nešlo to pak dohnat. Oni na lištu a plast jsou stejný blatníky, jen jsou pak krom toho jiný s dírama na malé boční blinkry (amerika? ) a pravý na turbonaftu. Ale obyč jsou lišta vs. plast stejné. To kupuju pořád, bo každý to má shnilé a každá čtverka co koupím vždycky taky :-D Tuhle jsem vezl asi 6ks do šrotu plus z W116 oba a jednu haubnu co jsem trefil laň - už se mi to nevešlo pod smrk :-D ty plechy
Pôvodné blatníky lišta vs. plast nie sú rovnaké. Lištové v mieste lišty je rovný blatník (krátke spony do lišty, osobitne nie je možné kúpiť iba s lištou), plastové v mieste pripnutia hornej časti plastu je priehlbina (dlhšie spony - je ich možné osobitne kúpiť v MB). Maturoval som ako kkt, ako dostať späť lištu. Vybral som nejako staré krátke spony a objednal dlhé, ktoré však idú do plastu, ale nejako som dopasoval do lišty a zacvakol som na miesto :) . A poviem to tak, origo je origo. 2 x zohnaná druhovýroba a je vidieť rozdiel, o váhe ani nehovorím. Odmeraný origo vs. druhovýroba, obe ešte bez farby, rozdiel cca 0,6-0,7kg! Origo som vedel zohnať už iba ľavý predný, sadlo to krásne, medzera kapota-blatník rovnaká, medzera A-stĺpik-blatník, lícovanie pri mieste A-stĺpika a línia na dvere perfecto. Druhovýroba pravý predný, bolo treba pohrať sa, medzera kapota-blatník OMG, lícovanie A-stĺpik-blatník akoby chýbalo kus materiálu. Zohnal som zdravý origo pravý, idem vymeniť, lebo nie je to pravé orechové.
Odpovědět