sání lepené.jpg
Tak jsem týden pracoval na odhalení záhadné poruchy na 124 TE320. Motor na volnoběh nedržel otáčky, nebo se houpal , chcípal a nesmyslně žral, tak jako Bentley. Diagnostika ukazovala tedy vyblikala celou řadu závad. A vůbec mi lezl na nervy. Ráno ve čtyři mě denně probudila myšlenka co to může být? Už jsem z toho byl na nervy. Ale zase díky tomu, mám kolem motoru vše nové, lambda, váha vzduchu, senzory všechny na motoru, 3 zapalovací cívky, kabely s fajfkama,2x nové svíčky NGK. Celková výměna kabeláže to ale před půl rokem,těsnění pod sáním, zkontrolované podtlaky a já už nevím co. Dneska jsem se v tom zase šťoural, a jelikož tyto motory raději nemyji, tak jsou většinou v mojich autech zas..ný. Tak jsem vzal čistič na brzdy ve spreyi a začal při nastartovaném motoru stříkat na prostor kolem klapky a ejhle jen jsem postříkal klapku a okolí zvýšily se otáčky a motor začal jít pravidelněji, samozřejmě jen chvíli než spotřeboval éter z čističe. Takže prasklá nába pod klapkou. To se mi ulevilo a konečně se dnes vyspím. Až to zítra vyndám tak to vyfotím a dám sem foto. *jokingly* *thumbs up* .Někdo místo výměny trubičky za pár korun ji špatně zalepil. :-!