w124 naftove vstřikovací čerpadlo-dózy
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 277
- Registrován: pát 05.09.2008, 16:32
- Auto: Mercedes w124,300D 250 Turbo
- Bydliště: Plzen-jih
w124 naftove vstřikovací čerpadlo-dózy
Mám dotaz týkající se čerpadel, mají zakroužkované dózy (nebo min.v jednom případě určitě Alda) na obrázkách v principu stejnou funkci nebo jsou to úplně rozdílné díly?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: w124 naftove vstřikovací čerpadlo-dózy
Pokud jsou obě Turbové, tak funkce je naprosto stejná.
ta hranatá je starší provedení, šla u ní vyměnit membrána - ale už neexistuje, ta kulatá byla dodávána až do konce výroby motorů DT
ta hranatá je starší provedení, šla u ní vyměnit membrána - ale už neexistuje, ta kulatá byla dodávána až do konce výroby motorů DT
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 277
- Registrován: pát 05.09.2008, 16:32
- Auto: Mercedes w124,300D 250 Turbo
- Bydliště: Plzen-jih
Re: w124 naftove vstřikovací čerpadlo-dózy
Jsou to turbové, ale viděl jsem to i na atmosférovým čerpadle, ale ta dóza neměla tu trubičku na nasazení hadičky, jakou funkci to tedy plní u tý atmosféry?
Je tedy použitelné atmosférové čerpadlo na turbový motor, když se přehodí ta dóza nebo je rozdíl i v elemntech a v jiných součástkách?
Je tedy použitelné atmosférové čerpadlo na turbový motor, když se přehodí ta dóza nebo je rozdíl i v elemntech a v jiných součástkách?
Přemek Doležal píše: ↑stř 30.12.2020, 15:57 Pokud jsou obě Turbové, tak funkce je naprosto stejná.
ta hranatá je starší provedení, šla u ní vyměnit membrána - ale už neexistuje, ta kulatá byla dodávána až do konce výroby motorů DT
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 675
- Registrován: ned 18.04.2010, 21:09
- Auto: Ano
- Bydliště: Ano
Re: w124 naftove vstřikovací čerpadlo-dózy
ta horni fotka neni turbo pumpa
snima to atmosferickej tlak, kdyz jsi v horach, jak se trochu meni tlak, tak to trochu pridava, aby tam nebylo malo nafty ..... niak zvlast teda asi, ale od plastaka to maj vsechny atmosfery
snima to atmosferickej tlak, kdyz jsi v horach, jak se trochu meni tlak, tak to trochu pridava, aby tam nebylo malo nafty ..... niak zvlast teda asi, ale od plastaka to maj vsechny atmosfery
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: w124 naftove vstřikovací čerpadlo-dózy
Tvl, neblbni pána, je to přesně naopak : málo vzduchu - řidší vzduch má méně O, = méně nafty ! *stop*
Stejně to funguje u turba, ale doza má uvnitř dva měchy -atmo jen jeden- a má větší rozsah funkčnosti.
Atmo doza má trubičku rovně dolu, Turbo má slabší a zahnutou ven.
@}->--
Stejně to funguje u turba, ale doza má uvnitř dva měchy -atmo jen jeden- a má větší rozsah funkčnosti.
Atmo doza má trubičku rovně dolu, Turbo má slabší a zahnutou ven.
@}->--
-
- Administrátor
- Příspěvky: 6226
- Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
- Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
- Bydliště: Mělník
- Věk: 61
Re: w124 naftove vstřikovací čerpadlo-dózy
Přémo, nikdo nikoho neblbne, to první vstřik.čerp. není na turbo ale na 2,5 D atmo, pro mech.převod. podle čísla A 6050700101, takže motor 605.911, na tom druhým vstřk.čerp. není vidět pořádně č. dílu ale evedentně je tam reg.volnoběhu el. a né podtlak. a reg.anti-ruckel-aufschaltung je taky el. na 250 turbo D. by mělo být č. A 6020704601 pro mech.přev a A6020701401 pro automat.přev. a to nevím, jak se líší lišťák a plasťák a pak modely E od r. 93 =-o
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: w124 naftove vstřikovací čerpadlo-dózy
Přémo, nikdo nikoho neblbne
Ty tomu snad Pavle věříš ? .. to bych zrovna do Tebe neřek. :'(
Hranatá doza na čerpadle je VŽDY Turbo, neboť v té době ještě atmo čerpadlo s dozotu neexistovalo.
To se montovalo až od Plasťáka.
A regulece volnoiběhu, to je velice druhořadá záležitost - klima , automat, atd atd....
A spodní Anticukavá doza taky.
Happy N.Y. ! *drink* *drink* *drink* *drink* *drink* *drink* *drink* *drink* *drink* *drink*
Právě jsem začal. *drink* *drink* *drink* *drink* *drink* *drink* *drink* *drink* *drink*
:hop:
Ty tomu snad Pavle věříš ? .. to bych zrovna do Tebe neřek. :'(
Hranatá doza na čerpadle je VŽDY Turbo, neboť v té době ještě atmo čerpadlo s dozotu neexistovalo.
To se montovalo až od Plasťáka.
A regulece volnoiběhu, to je velice druhořadá záležitost - klima , automat, atd atd....
A spodní Anticukavá doza taky.
Happy N.Y. ! *drink* *drink* *drink* *drink* *drink* *drink* *drink* *drink* *drink* *drink*
Právě jsem začal. *drink* *drink* *drink* *drink* *drink* *drink* *drink* *drink* *drink*
:hop:
-
- Administrátor
- Příspěvky: 6226
- Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
- Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
- Bydliště: Mělník
- Věk: 61
Re: w124 naftove vstřikovací čerpadlo-dózy
Tak já už v tom jedu od rána *jokingly* *drink* *drink* *drink* *drink* *drink* ale není čerpadlo jako čerpadlo a to se nebavíme ještě o prvedeních pro různé země ]:->
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: w124 naftove vstřikovací čerpadlo-dózy
STOP. *stop*
....vyserme se na čerpadlo, a Nazdraví ! *drink* *drink* *drink* *drink* *drink* *drink* *drink* *drink* *drink* *drink*
....vyserme se na čerpadlo, a Nazdraví ! *drink* *drink* *drink* *drink* *drink* *drink* *drink* *drink* *drink* *drink*
-
- hvězda
- Příspěvky: 1523
- Registrován: pon 04.08.2008, 8:19
- Auto: MB-Mamut 420,124-E 220, 140 CL 420+tisíc jiných
- Bydliště: Ano
- Věk: 66
Re: w124 naftove vstřikovací čerpadlo-dózy
Právě jsem začal. *drink* *drink* *drink* *drink* *drink* *drink* *drink* *drink* *drink*
To začínáš na devíti pivech ? Já tomu říkám mrtvice. Holt máme každej jinej názor na život. @}->-- *jokingly* *jokingly* A Přemku vše nejlepší , alespoň dnes a dále po celý rok.
To začínáš na devíti pivech ? Já tomu říkám mrtvice. Holt máme každej jinej názor na život. @}->-- *jokingly* *jokingly* A Přemku vše nejlepší , alespoň dnes a dále po celý rok.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 277
- Registrován: pát 05.09.2008, 16:32
- Auto: Mercedes w124,300D 250 Turbo
- Bydliště: Plzen-jih
Re: w124 naftove vstřikovací čerpadlo-dózy
Omlouvám se za nesprávné fotky a klamnou info.- že jsou čerpadla obě turbová.
Stahnul jsem je z webu, bylo to pro mě pohodlnější než fotit ta moje a schodnost už jsem lajdácky ůplně neověřil.
Nic méně to co jsem chtěl vědět jsem se dozvěděl-díky všem.
Měl bych,ale další dotaz ohledně tohoto turbo čerpadla a označené tříkolíkové zásuvky viz.obr.
Tuhle zásuvku má v autě bratr a stěžuje si, že auto je občas línější, (třeba i pár dní po sobě) a pak zase pár dní jezdí svižneji.
Můj předpoklad je, že dráty povedou někam do řídíci jednotky a ta nějakým způsobem ovlivnuje emise.
Může mítt také tato řídíci jednotka vliv na výšše uvedný problém mého bratra nebo má hledat příčinu poklesu výkonu jinde např. turbo nebo právě membrána v dóze nebo v dóze která otevírá obtokový ventil turba?
Co se stana, když se zásuvka odpojí?
Stahnul jsem je z webu, bylo to pro mě pohodlnější než fotit ta moje a schodnost už jsem lajdácky ůplně neověřil.
Nic méně to co jsem chtěl vědět jsem se dozvěděl-díky všem.
Měl bych,ale další dotaz ohledně tohoto turbo čerpadla a označené tříkolíkové zásuvky viz.obr.
Tuhle zásuvku má v autě bratr a stěžuje si, že auto je občas línější, (třeba i pár dní po sobě) a pak zase pár dní jezdí svižneji.
Můj předpoklad je, že dráty povedou někam do řídíci jednotky a ta nějakým způsobem ovlivnuje emise.
Může mítt také tato řídíci jednotka vliv na výšše uvedný problém mého bratra nebo má hledat příčinu poklesu výkonu jinde např. turbo nebo právě membrána v dóze nebo v dóze která otevírá obtokový ventil turba?
Co se stana, když se zásuvka odpojí?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: w124 naftove vstřikovací čerpadlo-dózy
Snímač otáček pro systém s váhou vzduchu.
... po odpojení to jede dál.
... po odpojení to jede dál.
-
- Administrátor
- Příspěvky: 6226
- Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
- Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
- Bydliště: Mělník
- Věk: 61
Re: w124 naftove vstřikovací čerpadlo-dózy
no, nejni to úplně přesně snímač otáček ale tzv. Regelweggeber tzn. snímač polohy přesouvací tyče dávky paliva, ozn. v tech.dokumentaci L7, má tři piny. pokusím se ti sem dát nějaký popis a obrázek ;)
Alespoň si prozkoumáš celý čerpadlo *jokingly*
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: w124 naftove vstřikovací čerpadlo-dózy
Pavle, to není z má hlavy, takhle mě to řek čerpadlář.
Má pravdu, přecedo, má pravdu : https://translate.google.com/translate? ... ch&pto=aue
---------------------------------------------------------
Když jsem kolem toho něco dělal, vždy se turbo i čerpadlo zapojilo na přímý tlak,
a váha s ventilama i s komlet elektrikou letěla do popejnice.
A všem to funguje dodnes bez chyby. @}->--
Má pravdu, přecedo, má pravdu : https://translate.google.com/translate? ... ch&pto=aue
---------------------------------------------------------
Když jsem kolem toho něco dělal, vždy se turbo i čerpadlo zapojilo na přímý tlak,
a váha s ventilama i s komlet elektrikou letěla do popejnice.
A všem to funguje dodnes bez chyby. @}->--
Naposledy upravil(a) Přemek Doležal dne sob 02.01.2021, 11:58, celkem upraveno 1 x.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 277
- Registrován: pát 05.09.2008, 16:32
- Auto: Mercedes w124,300D 250 Turbo
- Bydliště: Plzen-jih
Re: w124 naftove vstřikovací čerpadlo-dózy
Nevím jestli mi (bráchovi) to pomůže, ale každopádně děkuju, zajímavá literatura.
Merc124 píše: ↑pát 01.01.2021, 18:08 no, nejni to úplně přesně snímač otáček ale tzv. Regelweggeber tzn. snímač polohy přesouvací tyče dávky paliva, ozn. v tech.dokumentaci L7, má tři piny. pokusím se ti sem dát nějaký popis a obrázek ;)
radove naft. vstrikovaci cerpadlo.pdf
Alespoň si prozkoumáš celý čerpadlo *jokingly*