500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh
-
Autor tématu - vycházející hvězda
- Příspěvky: 925
- Registrován: pon 20.10.2008, 20:43
- Auto: SL500,C126 500SEC, S320CDi, Jag XJR, XKR, Saab 9-5
- Bydliště: Kroměříž
- Věk: 41
- Kontaktovat uživatele:
Re: 500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh
Nějak na to nemám čas, ale zkusím vyhodit jednotku a dám to sousedovi zároveň s instruktážním videem. :) *thumbs up*
-
- hvězdička
- Příspěvky: 82
- Registrován: sob 19.07.2014, 14:58
- Auto: S124 300 Turbodiesel automat 1993 ne E
- Bydliště: Praha
Re: 500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh
Když vidím toto video, hned si vzpomenu na příhodu, kdy jsem při běžícím motoru zavadil prstem o vrtuli chlazení. V tu chvíli jsem se již smiřoval se ztrátou prstu. Hlavně, že na těch krycích plastech, které tam nejsou, bývá nápis CAUTION FAN.
K tématu: Těm, kdo řádně nerozumí, mohu potvrdit, že je řeč o výměně tranzistorů, které jsou zapojeny do ovládání napětí k solenoidu. Pán ve videu vysvětluje problematiku komplexně, tedy popisuje napěťové úrovně, velikost odporu solenoidu a i možné příčiny toho, proč mohou být hodnoty jiné. Pokud se někdo chce pustit do výměny tranzistorů, měl by prověřit napětí na vstupu i na výstupu z/do řídící jednotky, odpor solenoidu, ale i jeho mechanickou funkčnost.
K tématu: Těm, kdo řádně nerozumí, mohu potvrdit, že je řeč o výměně tranzistorů, které jsou zapojeny do ovládání napětí k solenoidu. Pán ve videu vysvětluje problematiku komplexně, tedy popisuje napěťové úrovně, velikost odporu solenoidu a i možné příčiny toho, proč mohou být hodnoty jiné. Pokud se někdo chce pustit do výměny tranzistorů, měl by prověřit napětí na vstupu i na výstupu z/do řídící jednotky, odpor solenoidu, ale i jeho mechanickou funkčnost.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 455
- Registrován: pon 08.09.2014, 8:18
- Auto: W126 380SEC,Fiat 127A,Renault 6,Porsche 911 3.0SC
Re: 500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh
nooooooooooo,myslim že je to dva roky,co jsem dával všechny hadičky podtlaků nové,myslim že continental,prostě měli být kvalitní,záruka klidného chodu motoru,dnes jsem čistě náhodně přišel na to,že se rozpadají,hlavně ty dole u klapky,které se dají vyměnit jen po demontáži K,jsou utrhané,steřelé,to snad neni možné,co to prodávaj za shit???Tak si to o víkendu dám znovu......a to bych se byl schopen pohádat že tim to neni.....takže pozor na to!!!!!
-
- hvězda
- Příspěvky: 1756
- Registrován: ned 03.08.2008, 16:29
- Auto: jo jo, mám
- Bydliště: Košťany
- Věk: 58
- Kontaktovat uživatele:
Re: 500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh
Ty hadičky. Je to neskutečný ale koupit něco kvalitního je snad nemožné. Všechno ekologicky vyrobenej syntetickej kaučuk.
Jenže, před cca šesti lety jsem dělal jedno EVO X přes střechu. Z opravy zbyl kus hadičky na ostřikovač. Neskutečně kvalitní guma. Odolává všemu, oleji, rozpouštědlům i brzdové kapalině. Takže snad koupit v Mitsubishi origo hadičku k ostřikovači a je klid.
Jenže, před cca šesti lety jsem dělal jedno EVO X přes střechu. Z opravy zbyl kus hadičky na ostřikovač. Neskutečně kvalitní guma. Odolává všemu, oleji, rozpouštědlům i brzdové kapalině. Takže snad koupit v Mitsubishi origo hadičku k ostřikovači a je klid.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 455
- Registrován: pon 08.09.2014, 8:18
- Auto: W126 380SEC,Fiat 127A,Renault 6,Porsche 911 3.0SC
Re: 500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh
Ted jsem mluvil s klukem,před dvěma měsíci koupil v Delphi servisu hadičku na přepady ke svému C 270CDI,ted prej téměř spadly,uplně na sračky,vude nafta.Tak to je síla!
-
- hvězdička
- Příspěvky: 455
- Registrován: pon 08.09.2014, 8:18
- Auto: W126 380SEC,Fiat 127A,Renault 6,Porsche 911 3.0SC
Re: 500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh
Zítra jdu do Elitu,jsem zvědav co mi daj
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: 500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh
Gufero a Semperit, koupeno nové jedním zákazníkem 4/2017, montováno na W126 taktéž. Stav 12/17. Pouze originál :stern: pánové, ale stojí okolo 800 až 1400 metr podle druhu a průměru. A je klid. Na hadičkách :stern: je hvězda, většinou. A popis z čeho jsou, vnitřek/venek. A jsou na omak jiný než to co se prodává v autodílech.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 455
- Registrován: pon 08.09.2014, 8:18
- Auto: W126 380SEC,Fiat 127A,Renault 6,Porsche 911 3.0SC
Re: 500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh
jo vzadu jsem to zažil taky letos,ale neřešil to,řek jsem si že asi agresivní benzín,no ale jen vzduch,to je síla.Sehnal jsem Gates 3.2mm,vniřní pletení,zítra to tam jdu dát.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: 500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh
Dnes jsem bral na přepady nafty, 500 kč metr.
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 762
- Registrován: ned 21.06.2009, 22:52
- Auto: Němčour
- Bydliště: Sudety
- Kontaktovat uživatele:
Re: 500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh
Já vždycky skáknu k nám do hydrauliky,řeknu na co chci hadici a jaká bude teplota a oni mi nějakou daj.Co jsem v garáži koukal,tak na nich je ve většině Good year.Za posledních pár let co jsem dělal přepady na vstřikách,hydraulice francouzkejch pumpiček,různý podtlaky,voda a bla bla...tak všecko drží a neprasklo nic.
A zrovna na ty vstřiky to jde blbě nasadit a pak ještě hůř sundat :-D
A zrovna na ty vstřiky to jde blbě nasadit a pak ještě hůř sundat :-D
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: 500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh
Prodávaj se podle mě padělky, ve velkým.
-
- kometa
- Příspěvky: 2280
- Registrován: pát 07.01.2011, 14:55
- Auto: MB W110
- Bydliště: Kfely
- Věk: 58
Re: 500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh
*thumbs up* .Mám to stejně.Padělky se prodávaj,ale nikdo ti to nepřiznáa občas je montují i značkový servisy.Ve Varech to kdysi byl OPEL.........Ji-rka píše:Já vždycky skáknu k nám do hydrauliky,řeknu na co chci hadici a jaká bude teplota a oni mi nějakou daj.Co jsem v garáži koukal,tak na nich je ve většině Good year.Za posledních pár let co jsem dělal přepady na vstřikách,hydraulice francouzkejch pumpiček,různý podtlaky,voda a bla bla...tak všecko drží a neprasklo nic.
A zrovna na ty vstřiky to jde blbě nasadit a pak ještě hůř sundat :-D
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: 500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh
Kdejsisekurvaflákal???
-
- kometa
- Příspěvky: 2280
- Registrován: pát 07.01.2011, 14:55
- Auto: MB W110
- Bydliště: Kfely
- Věk: 58
Re: 500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh
Jsem měl zaracha,páč nějakej uplakánek si vybulel mou stopku.Taky jsem měl jsem hodně práce a nemůžu tady bejt od rána do večera jako ty páč mě zákazníci nekousnou ve faktuře MBCC 8 hodin x 500Kč/hod 009
-
- hvězdička
- Příspěvky: 455
- Registrován: pon 08.09.2014, 8:18
- Auto: W126 380SEC,Fiat 127A,Renault 6,Porsche 911 3.0SC
Re: 500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh
Tak jsem dnes rozebral vstřikování a vyměnil ty zpuchřelé hadičky na klapce za nové,složim to,natočim to a mám vysoký volnoběh cca 1000,to je prdel co?To jsem měl u ruky schéma abych to dobře zapojil,pečlivá práce,jo a klapku jsem vypucoval ultrazvukem,paráda......na h...o.......