D-jet M110 diagnostika a hledání problemu - Vyřešeno
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 42
- Registrován: stř 18.04.2012, 21:52
- Auto: W116 280SE D-Jet
D-jet M110 diagnostika a hledání problemu - Vyřešeno
Ahoj, je možné že by vadný teplotní senzor chladící kapaliny na D-jet M110 motoru zcela vyřadil vstřikování? Prostě přestalo jít napájení z ecu do relé benzinového čerpadla.
Kolik je správná hodnota odporu?
Kolik je správná hodnota odporu?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) texo dne úte 14.04.2015, 22:03, celkem upraveno 4 x.
-
- Administrátor
- Příspěvky: 6226
- Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
- Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
- Bydliště: Mělník
- Věk: 61
Re: teplotní čidlo pro D-jet M110
pochybuju, že by vadné teplotní čidlo úplně vyřadilo z činosti ř.j. motoru, tam bude asi jiný problém.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 42
- Registrován: stř 18.04.2012, 21:52
- Auto: W116 280SE D-Jet
Re: teplotní čidlo pro D-jet M110
Nepsal jsem sice, že to zcela vyřadí řídící jednotku, ale že to nedá signál do relátka palivové pumpy... každopádně i mě se nezdá, že by ten D-jet byl tak hloupě navržen.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) texo dne úte 14.04.2015, 21:14, celkem upraveno 2 x.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 42
- Registrován: stř 18.04.2012, 21:52
- Auto: W116 280SE D-Jet
Re: teplotní čidlo pro D-jet M110
Tak nic. Dal jsem místo čidla 2k odpoR, čerpadlo jednou natlakovalo, motor chytnul, jel 3 vteřiny a pak opět sám zhasnul. Pak se už čerpadlo po zapnutí zapalování a pokusu o start ani jednou neozvalo.
Nějaký tip? Nebo mě čeká komplet diagnostika ecu a čidel?
Nějaký tip? Nebo mě čeká komplet diagnostika ecu a čidel?
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 42
- Registrován: stř 18.04.2012, 21:52
- Auto: W116 280SE D-Jet
Re: D-jet M110 diagnostika a hledání problemu
Udělal jsem diagnostiku... vyřešeno. Bylo nízké napětí napájení ecu. A důvod? Po zimě jsem ledabyle zapojil plusový pól na baterii.
Takže ponaučení i pro ostatní je, že nejdůležitější místo celého D-jetu je samostatný napájecí kabel pro ecu, který je přímo na + svorce baterie. 007
Takže ponaučení i pro ostatní je, že nejdůležitější místo celého D-jetu je samostatný napájecí kabel pro ecu, který je přímo na + svorce baterie. 007
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 561
- Registrován: pon 28.07.2008, 21:28
- Auto: ::W123:LF319B:W124:W210:309:608:313::
- Bydliště: Praha 4-Komorany
- Věk: 41
Re: D-jet M110 diagnostika a hledání problemu - Vyřešeno
takze dobre to dopadlo :)
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: D-jet M110 diagnostika a hledání problemu
Páni páni, Vy máte věci. :'( :-!texo píše:Udělal jsem diagnostiku... vyřešeno. Bylo nízké napětí napájení ecu. A důvod? Po zimě jsem ledabyle zapojil plusový pól na baterii.
Takže ponaučení i pro ostatní je, že nejdůležitější místo celého D-jetu je samostatný napájecí kabel pro ecu, který je přímo na + svorce baterie. 007
Tady už se generálkuje motor, mění ŘJ,.... a on má jen blbně nasazenej kontakt na baterce.
Ó Bóže...... *stop* o:-)
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 878
- Registrován: čtv 31.07.2008, 14:51
- Auto: W123 280CE
- Bydliště: Most / Teplice
Re: D-jet M110 diagnostika a hledání problemu - Vyřešeno
pro příště, tady jsou vcelku pěkně sepsaný trablehledání s D i K jetro:
http://www.benzworld.org/forums/w116-s- ... oting.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.benzworld.org/forums/w116-s- ... oting.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 42
- Registrován: stř 18.04.2012, 21:52
- Auto: W116 280SE D-Jet
Re: D-jet M110 diagnostika a hledání problemu - Vyřešeno
Díky za vložení odkazu. Dělal jsem zrovna takovou systematickou kontrolu systému a ukázalo se, že to inženýři v MB mají dobře vymyšlené, jen nepočítali s lidským faktorem uživatele ;-)
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 504
- Registrován: ned 21.09.2008, 12:02
- Auto: Mercedes-Benz 350SLC
- Bydliště: Šumperk
- Věk: 50
Re: D-jet M110 diagnostika a hledání problemu - Vyřešeno
Nejlíp co udělat první než člověk začne jančit a psát na všechny strany je zachovat chladnou hlavu a jít po věcech na který jsem šáhl a podívat se i okolo jestli jsem něco někde nevyháčil, nestáhl hadičku atd. Na SLC mám taky D-jet, zlobil, udělal jsem "všechno" : proměření všech čidel, výměna všech hadic, výměna zapal. kabelů, svíček, palce a hlavy rozdělovače, projití všech kontaktů, výměna rozvoďáku, proměření ostatních komponentů, vyčištění trysek ultrazvukem, seřízení odtrhu kladívka a předstihu, seřízení CO2, kontrola a oprava kabeláže - štíplej drát pro čidlo vzduchu a teplotu motoru, musím říct že se to sakra vyplatilo, jede to úplně jinak, startuje na drb.