Fórum bylo aktualizováno, pro více informací mrkněte sem: viewtopic.php?f=10&t=70529

Grafika se bude postupně za provozu měnit - není potřeba psát stále dokola stížnosti že je to hnusný. Je to výchozí vzhled phpbb systému.

MB 280CE volba Getriebe


kejb
král hvězd
Příspěvky: 4948
Registrován: Po 01.09.2008, 15:05
Auto: D, J, SWE, CZ...
Místo/Bydliště: Praha - východ
Stav: Offline

Re: MB 280CE volba Getriebe

Příspěvek od kejb » Po 17.12.2018, 17:49

Koroze tam bude povětšinou vždycky a když nebude, bude interier a celý auto vyžraný od sluníčka.
Lépe auto s rozumnou korozí, do kterýho nikdo moc nehrabal než něco zalátanýho, co se musí stejně předělat...




MarioV8
hvězdička
Příspěvky: 78
Registrován: Čt 31.07.2008, 21:48
Auto: 3x W123, W202, W415, W211 a teď W447
Místo/Bydliště: Benešov u Prahy
Věk: 41
Stav: Offline

Re: MB 280CE volba Getriebe

Příspěvek od MarioV8 » Stř 06.02.2019, 13:45

Koroze, stav gumových dílů a interiéru (to jsou díly za raketu). Řízení obvykle v háji. Měl jsem to v těžším kombi, po Praze 16- 16,5L úplně normálně, dálky O.K. i za 10-10,5L, ale průměr kolísal mezi 12 - 14L. jelikož už to dnes není auto na normální ježdění, spotřeba by mne tak netrápila. Ten hemi šestiválec miloval otáčky a krásně v nich zpíval, ale bacha na stav vaček a těsnění hlavy, M110 má o patro víc než je běžné a obvykle to po pár letech zase teče.




fíkus
král hvězd
Příspěvky: 5443
Registrován: So 16.06.2012, 19:55
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Stav: Offline

Re: MB 280CE volba Getriebe

Příspěvek od fíkus » Stř 06.02.2019, 19:32

Teče to když to někdo udělá špatně. Řízení v háji je pouze tehdy když někdo neměnil olej plus si ho dotáhl "aby nemělo vůli" = podepsaný rozsudek smrti. A jinak - neznám normálnější auto než piáno 280 E na běžný provoz. Jede to, dobře se s tím jezdí, co jiného od auta chtít? :D




MarioV8
hvězdička
Příspěvky: 78
Registrován: Čt 31.07.2008, 21:48
Auto: 3x W123, W202, W415, W211 a teď W447
Místo/Bydliště: Benešov u Prahy
Věk: 41
Stav: Offline

Re: MB 280CE volba Getriebe

Příspěvek od MarioV8 » Út 12.02.2019, 19:06

Aby si to nebralo 16L, jelo to, drželo na silnici bez přiřizování a pořád z toho nevypadávali drahý kostlivci po předchozích majitelích? :-D Měl jsem je tři, všechna měla více nebo méně v háji řízení, u všech jsem něco kupoval do interiéru nebo na karosérii (sametky, koberce, lištičky - každá jedna jediná položka několik tisícovek)... a pořád přemýšlet, jestli mi to někdo nenaboří? Když to má tržní cenu do kila a já jsem v tom za 200 nebo dokonce 300? Na youngtimer a veterán akce, příležitostní vyjížďku v létě, dobré, ale do práce už bych tím jezdit nechtěl. Na denní ježdění byl ideální 230E, ale bacha na vačky, stav všech gumových dílů a K Jetronic. Všechno ostatní ve W123 buď žere, nebo nejede, nebo žere a nejede. Alespoň dnešní optikou. Je fakt, že když to bylo doladěný, jezdilo se s tím velice příjemně, ale to to auto už mělo složku v šanonu plnou faktur a těch víkendů i nocí v dílně...



Odpovědět