Fórum bylo aktualizováno, pro více informací mrkněte sem: viewtopic.php?f=10&t=70529

Grafika se bude postupně za provozu měnit - není potřeba psát stále dokola stížnosti že je to hnusný. Je to výchozí vzhled phpbb systému.

Palivové potrubí - nafta


Kuba_Mates
vycházející hvězda
Příspěvky: 556
Registrován: Pá 01.08.2008, 8:00
Auto: W126/280SEL Eibengrün
Stav: Offline

Re: Palivové potrubí - nafta

Příspěvek od Kuba_Mates » Pá 19.06.2020, 14:28

Ozivim stare tema, jednak jsou v nem vecne informace a jednak muj dotaz na ne navazuje.
Je nejaky uzus z ceho vyrabet palivove a brzdove vedeni? Premek na fotkach pouziva med, v tematu jsou zminene i plastove. Pouziva nekdo ocel? Pripadne jaky material je na vedeni pouzit puvodne - na Cine, Pianu a obdobnych?




fíkus
král hvězd
Příspěvky: 5637
Registrován: So 16.06.2012, 19:55
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Stav: Offline

Re: Palivové potrubí - nafta

Příspěvek od fíkus » So 20.06.2020, 0:15

Originál vždy ocel, jak palivo, tak brzdy = provedení v oceli je náročnější na tvarování a výrobu konců. Plast polyamid (PA) je ideální zcela funkční náhrada původních trubek, nevýhoda je, že nejsou samonosné a je potřeba je uchytit na více místech, většinou. Problém bývá zejména při překlenutí náprav, výfuků apod. Z povahy věci je plast PA téměř nezničitelný stářím, ale snadno se poškodí teplem nebo se poměrně rychle prodře při špatném upevnění. Na brzdy platí to samé - měď je nejméně pracná na zpracování, je odolná proti korozi, ale nemá moc ráda sůl a snadněji se poškodí, uklepe. Ocel je ideální, ale pracnější a náročnější na přípravek pro vytvoření konců.



Odpovědět