Reostat podsvětlení přístrojové desky vs WD-40

Odpovědět

Autor tématu
xmedh02
hvězdička
Příspěvky: 118
Registrován: pát 01.08.2008, 10:08
Auto: W123 240 TD
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Reostat podsvětlení přístrojové desky vs WD-40

Příspěvek od xmedh02 »

Zkoušel jste někdo opravit reostat v budíkách nějakým sprejem typu kontaktol nebo WD-40 ? Má to smysl, nebo je to prostě vydřené ?

Mimochodem, WD-40 je na kontakty taky dobré, před pár lety jsem stříknul trochu do vynechávajícího přepínače výstražných blinkrů a od té doby pořád dobré..

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: Reostat podsvětlení přístrojové desky vs WD-40

Příspěvek od Přemek Doležal »

Reostat postříkat kontaktolem, a : semtam semtam, očistit dráhu.
Tedy, pokud už není spálenej jak Hirošima. :'(

Autor tématu
xmedh02
hvězdička
Příspěvky: 118
Registrován: pát 01.08.2008, 10:08
Auto: W123 240 TD
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Reostat podsvětlení přístrojové desky vs WD-40

Příspěvek od xmedh02 »

Tak hlásím že WD-40 opět zachránilo svět, po prostříkání budíky svítí a reostat reostatuje..

tomakecTD
hvězdička
Příspěvky: 253
Registrován: pon 14.05.2012, 21:54
Auto: W123 250, W124 300 CE
Bydliště: Olomoucky kraj

Re: Reostat podsvětlení přístrojové desky vs WD-40

Příspěvek od tomakecTD »

Přeji Vám hezký dobrý večer, kolegové. Nechci zakládat nové téma. Nějak s postupem času auto jede, tak začínám řešit voloviny. Nesvítí mi vůbec přístrojová deska, vůbec nic. Ale o to ani tak nejde. Nejde mi počítadlo kilometrů. Celkem mi to vadí, netuší někdo, jestli je to lehce opravitelné? Budíky mám doma ještě jedny, ale dieselové, ty tam nechci. *jokingly*

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: Reostat podsvětlení přístrojové desky vs WD-40

Příspěvek od Přemek Doležal »

1. je třeba změřit, zda v konektoru do přístrojů je vůbec napětí na kolíku 58
2. kouknu do el.schema W123 odkud - kam .... @}->--
3. může být nevratně poškozen reostat tak, že je následně Temno od A.Jiráska. :D

jjaro
hvězdička
Příspěvky: 13
Registrován: sob 02.03.2013, 23:45
Auto: w204, w123 ex-w124

Re: Reostat podsvětlení přístrojové desky vs WD-40

Příspěvek od jjaro »

Na počítalo km skús toto:
http://www.schmidt-richter.de" onclick="window.open(this.href);return false;

Kilometerzähler reparieren

kolouch
legenda hvězd
Příspěvky: 3464
Registrován: čtv 21.08.2008, 15:21
Auto: modrý,stříbrný,vínový,černý,bílý a 2 zelený
Bydliště: Bihanken - Eichwald

Re: Reostat podsvětlení přístrojové desky vs WD-40

Příspěvek od kolouch »

jak jednou ta pružina zkoroduje,
tak už jí nezachrání ani wasserdicht-40.
jedině proletovat kontakty kouskem vodiče. :-/

tomakecTD
hvězdička
Příspěvky: 253
Registrován: pon 14.05.2012, 21:54
Auto: W123 250, W124 300 CE
Bydliště: Olomoucky kraj

Re: Reostat podsvětlení přístrojové desky vs WD-40

Příspěvek od tomakecTD »

Tak počítadlo - na osce se netočil základní element pro pohyb ostatních počítadel - prokluzoval v ní. Měl sem náhradní budíky, tam se to netočilo také a zasekly se na 480 tis km. Ze dvou sem udělal jedny, osvětlení se taky "nějak" rozchodilo. Díky Vám za rady.

tomakecTD
hvězdička
Příspěvky: 253
Registrován: pon 14.05.2012, 21:54
Auto: W123 250, W124 300 CE
Bydliště: Olomoucky kraj

Re: Reostat podsvětlení přístrojové desky vs WD-40

Příspěvek od tomakecTD »

Zdravíčko, kolegové! Podsvícení funguje, no problema. Horší je počítadlo. Vždy, když malé počítadlo má 999 a více, zasekne se. Na horním počítadle je na osce pohon malého počítadla, který se pernamentně protáčí. Nevím, co s tím ... :-@

Mám dvoje budíky, ty druhý napočítaly půl milionu a pak dále také nepočítají ze stejného důvodu.
Odpovědět