OM617 turbo - dobová úprava

Odpovědět

Autor tématu
fíkus
král hvězd
Příspěvky: 6069
Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76

OM617 turbo - dobová úprava

Příspěvek od fíkus »

Tohle mám, výhledově poputuje upravený do W115. Původně jsem myslel že je to AMG kit STT. Ale je to Rajay kit pro OM617 s turbem ROTO MASTER.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

kejb
král hvězd
Příspěvky: 6519
Registrován: pon 01.09.2008, 15:05
Auto: D, J, SWE, CZ...
Bydliště: Praha - východ

Re: OM617 turbo - dobová úprava

Příspěvek od kejb »

co tam bude za převody?

Autor tématu
fíkus
král hvězd
Příspěvky: 6069
Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76

Re: OM617 turbo - dobová úprava

Příspěvek od fíkus »

Nechám origo 3.0 D plus pětikvalt. Ještě uvidím. Ve hře je i automat.

kolouch
legenda hvězd
Příspěvky: 3464
Registrován: čtv 21.08.2008, 15:21
Auto: modrý,stříbrný,vínový,černý,bílý a 2 zelený
Bydliště: Bihanken - Eichwald

Re: OM617 turbo - dobová úprava

Příspěvek od kolouch »

ten motor má jen našroubovaný
sání s turbem bez dalších úprav?
ten moc dlouho nepojede. vyzkoušeno.

Autor tématu
fíkus
král hvězd
Příspěvky: 6069
Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76

Re: OM617 turbo - dobová úprava

Příspěvek od fíkus »

Nabízelo se to jako kit ale to lehčí turbo než je origo, resp. je seřízený na menší tlak. Já to tam nebudu mít abych měl dálniční stíhačku ale pro mírné vylepšení výkonu ve vyšších otáčkách. AMG ten kit mělo taky a výkon byl u 240 D 100 koní a u 300 D 120. Když budu mít 100 budu spokojen a to ten motor snese. Ten motor kam jsi to dal byl prohlédnutý nebo jsi prostě dal na starej motor turbo a davaj na dálnici do levýho? Já prohlídnu všechno. Asi nejvíc by pomohl ostřik pístů olejem, dodělat a dát aspoň starší turbo písty. @=

kolouch
legenda hvězd
Příspěvky: 3464
Registrován: čtv 21.08.2008, 15:21
Auto: modrý,stříbrný,vínový,černý,bílý a 2 zelený
Bydliště: Bihanken - Eichwald

Re: OM617 turbo - dobová úprava

Příspěvek od kolouch »

to byli pokusy ještě v dřevních dobách.
turbonafta byla vzácná, tak se bastlilo
jak se dalo. někde bych mohl dohledat
nějaký fota. parohy posvařovaný na koleni,
turbo obvykle z liazů, traktorů apod. masakr. :D
taky pokusy s LPG a naftou jsou veselý.

Autor tématu
fíkus
král hvězd
Příspěvky: 6069
Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76

Re: OM617 turbo - dobová úprava

Příspěvek od fíkus »

Jj, tohle je továrna a podle USA fóra když se to používá rozumně tak ujeli i přes 200000 km a nic. Motory v cajku. Základ je to mít dobře seřízený, aditiva, a nejezdit na 100% výkonu. moc dlouho. Nepřetáčet, nedopustit přehřátí pístu.

S turbem z Liazu to muselo být peklo, to se nedivím že ty motory šly srát. Ani to nemohlo kdovíjak jet. Největší problém byla asi regulace čerpadla na tlak turba. Ta byla u toho kitu, je to k tomu. Uvidíme. Motor rozeberu, přetěsním, a projedu. Když to odejede, vezmu jiný a vylepším. Origo 300 D turbo je taky řešení, ale tohle mě láká že to jde legálně dát do W115 - ten kit do nich byl přímo určen. Piáno, žralok.

kejb
král hvězd
Příspěvky: 6519
Registrován: pon 01.09.2008, 15:05
Auto: D, J, SWE, CZ...
Bydliště: Praha - východ

Re: OM617 turbo - dobová úprava

Příspěvek od kejb »

ve 115 je ale 617.910

Autor tématu
fíkus
král hvězd
Příspěvky: 6069
Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76

Re: OM617 turbo - dobová úprava

Příspěvek od fíkus »

Opravdu? 007 No to já vím, ty sady byly pochopitelně jiné podle typu motoru. Ale já tam dám motor 912 a 910 uložím, toho je škoda. To Mercedes normálně povolí, bez problémů.
Odpovědět