Vyreseno-Odvzdušnění common railu ?
-
Autor tématu - vycházející hvězda
- Příspěvky: 773
- Registrován: čtv 08.01.2009, 16:30
- Auto: W201 2,0D + W124 300TD + S211 320CDI R6
- Bydliště: Bayern - Germany
- Věk: 45
Vyreseno-Odvzdušnění common railu ?
Ahoj kolegove :stern:
Moji hlouposti , nedostatkem paliva se mi podarilo zavzdusnit rodicum auto C 220 CDI r.v. 2000
Filtr jsem zaplnil, nadrz je plna paliva, ale pri startovani mi nejde palivo na holendrech u vstrikovacu. Sviti kontrolka EPC. Pokud vymazu chyby z pameti ,jakym zpusobem nejlepe odvzdusnim cely sytem?
Dekuji
KonyRF
Moji hlouposti , nedostatkem paliva se mi podarilo zavzdusnit rodicum auto C 220 CDI r.v. 2000
Filtr jsem zaplnil, nadrz je plna paliva, ale pri startovani mi nejde palivo na holendrech u vstrikovacu. Sviti kontrolka EPC. Pokud vymazu chyby z pameti ,jakym zpusobem nejlepe odvzdusnim cely sytem?
Dekuji
KonyRF
Naposledy upravil(a) konyRF dne ned 23.02.2014, 19:31, celkem upraveno 1 x.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1478
- Registrován: ned 07.03.2010, 21:57
- Auto: W201 + W202 + W124 + e46
- Bydliště: V Pelhrimove u krematoria
- Věk: 36
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odvzdušnění common railu ?
Balonek, zapojit mezi privod z nadrze a vstup do filtru a napumpovat cely nizkotlak. Kdyz je vic zajebanej filtr tak si nehce zubovka natahnout ;)
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 826
- Registrován: stř 18.09.2013, 8:01
- Auto: W126,W168,W219,W638,W212, W221, W246
- Bydliště: Tišnov
- Věk: 53
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odvzdušnění common railu ?
Musíš většinou nechat motor déle točit. Podmínkou je bezvadná těsnost na sací větvi a nejlépe nalitý filtr paliva.
-
Autor tématu - vycházející hvězda
- Příspěvky: 773
- Registrován: čtv 08.01.2009, 16:30
- Auto: W201 2,0D + W124 300TD + S211 320CDI R6
- Bydliště: Bayern - Germany
- Věk: 45
Re: Vyreseno-Odvzdušnění common railu ?
Dekuji vsem za rady i SZ.
Povedlo se perfektne. Opravdu slo o to dostat palivo k vysokotlakemu cerpadlu a uz to bezelo.
Ale sel jsem na to uplne z druhe strany. Odpojil jsem privodni hadici nizkotlaku co usti k vysokotlakemu cerpadlu a pomalu, stale a opatrne jsem foukal vzduch do plne nadrze a tim protlacil palivo pres cele vedeni... . Vycistil jsem diagnostikou pamet chyb.
Pro priste vim ze zavzdusnit palivove vedeni u CDI se rozhodne nevyplaci.
KonyRF
Povedlo se perfektne. Opravdu slo o to dostat palivo k vysokotlakemu cerpadlu a uz to bezelo.
Ale sel jsem na to uplne z druhe strany. Odpojil jsem privodni hadici nizkotlaku co usti k vysokotlakemu cerpadlu a pomalu, stale a opatrne jsem foukal vzduch do plne nadrze a tim protlacil palivo pres cele vedeni... . Vycistil jsem diagnostikou pamet chyb.
Pro priste vim ze zavzdusnit palivove vedeni u CDI se rozhodne nevyplaci.
KonyRF
-
- král hvězd
- Příspěvky: 4495
- Registrován: čtv 31.07.2008, 13:59
- Auto: 124 - to je krásný číslo co mám rád
- Bydliště: Nehvizdy, Praha - východ
- Věk: 49
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyreseno-Odvzdušnění common railu ?
Nepomohlo by případně povolit rouru ke vstřiku?? A v okmažiku, kdy se objeví nafta, tak to zavřít??
Nikdy jsem se s tímto problémem nesetkal, takže si tady jenom tak přemýšlím....
Nikdy jsem se s tímto problémem nesetkal, takže si tady jenom tak přemýšlím....
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 826
- Registrován: stř 18.09.2013, 8:01
- Auto: W126,W168,W219,W638,W212, W221, W246
- Bydliště: Tišnov
- Věk: 53
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyreseno-Odvzdušnění common railu ?
U CDI to nemá skoro vliv, jestli trubku povolíš....
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyreseno-Odvzdušnění common railu ?
Dle mých zkušeností, a zákonů fyziky, je vždy třeba na konci hydraulického okruhu povolit únikovou cestu pro vzduch.
Např. při zaolejování nově složeného motoru, a u závodního to platí 100 násobně,
motor s olejovou náplní nejdříve točím -vrtačkou na stole- BEZ filtu, pak bez kontrolního čidla,
když je možno, kontroliji mazání vaček,
teprve potom staruji s elektrikou a benzínem ve voze.
S palivovým okruhem je to stejné.
Vzduch v okruhu pruží.......a je lépe ho odfouknout.
Odvzdušnění proběhne v daleko kratší době.
Např. při zaolejování nově složeného motoru, a u závodního to platí 100 násobně,
motor s olejovou náplní nejdříve točím -vrtačkou na stole- BEZ filtu, pak bez kontrolního čidla,
když je možno, kontroliji mazání vaček,
teprve potom staruji s elektrikou a benzínem ve voze.
S palivovým okruhem je to stejné.
Vzduch v okruhu pruží.......a je lépe ho odfouknout.
Odvzdušnění proběhne v daleko kratší době.
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 3104
- Registrován: pon 26.01.2009, 21:08
- Auto: Iveco daily 35S12
- Bydliště: Brno
Re: Vyreseno-Odvzdušnění common railu ?
hlavně když tu trubku ke vstřiku povolíš, tak to zdechne hnedka samo ...
na trubku ze zásobníku ke špricu bych stejně nikdy za běhu nebo startu nešáhl, ač tam vzduch je nebo ne.
na trubku ze zásobníku ke špricu bych stejně nikdy za běhu nebo startu nešáhl, ač tam vzduch je nebo ne.
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 3128
- Registrován: pon 23.07.2012, 21:00
- Auto: Geländewagen,W212 200CDI
- Bydliště: Bratislava
- Věk: 49
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyreseno-Odvzdušnění common railu ?
Treba mu par krat streknut Start sprej a ked nanho chyti tocky,tak sa odvzdusni sam. :)
-
- král hvězd
- Příspěvky: 4495
- Registrován: čtv 31.07.2008, 13:59
- Auto: 124 - to je krásný číslo co mám rád
- Bydliště: Nehvizdy, Praha - východ
- Věk: 49
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyreseno-Odvzdušnění common railu ?
Nechápu, co se tu probírá, že s povolenou rourou to neběží, to je jasný, bavíme se o pomoci odvzdušnění... to je když to neběží.
O startspreji jsem slyšel už dávno od mechanika z MB. Ale to jsem ještě CDI znal pouze z vyprávění... :)
O startspreji jsem slyšel už dávno od mechanika z MB. Ale to jsem ještě CDI znal pouze z vyprávění... :)
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyreseno-Odvzdušnění common railu ?
S tím startsprayem vopatrně.
Vohnutá ojnice pak vyvolá vlnu usedavého pláče !!! :'( :'( :'(
Kdo ví, co dokáže V3S na eter, tak ví, vo čem mluvim.
A to je sakra motror-ingot. A jak sebou zazmítá.
Což pak takový chatrný poddimenzovaný CéDéÍ.
Vohnutá ojnice pak vyvolá vlnu usedavého pláče !!! :'( :'( :'(
Kdo ví, co dokáže V3S na eter, tak ví, vo čem mluvim.
A to je sakra motror-ingot. A jak sebou zazmítá.
Což pak takový chatrný poddimenzovaný CéDéÍ.
Re: Vyreseno-Odvzdušnění common railu ?
Tak ono taky neni START SPRAY co bejvaly eterovy kapsle, jinak mas samozrejme pravdu... vseho s mirou :-)
-
Autor tématu - vycházející hvězda
- Příspěvky: 773
- Registrován: čtv 08.01.2009, 16:30
- Auto: W201 2,0D + W124 300TD + S211 320CDI R6
- Bydliště: Bayern - Germany
- Věk: 45
Re: Vyreseno-Odvzdušnění common railu ?
Zdravim kolegove :stern:
Samozrejme jsem povolil sroubeni holendru primo u vstriku, kdyz uz jsem mel palivo bez bublin u podavaciho cerpadla.Povolil jsem ty dve nejvzdalenejsi trubky od privodu paliva do raillu.Mamka startovala a ja lehce povolil, jak zacala slzet nafta ihned jsem utahoval.Nemyslim ze by to melo byt zivotu nebezpecne kdyz to delas jemne a s mozkem v hlave.
Kdyz byl system zavzdusnen povoleni holendru trubek vubec nicemu nepomahalo.
Uz jsem si objednal podtlakovou pumpu s manometrem rucni tak na kompresor. Preci jenom to vyuziju na odvzdusneni brzd u tech vsech nasich aut a stroju a kdyby se nekomu povedlo z rodiny jeste neco zavzdusnit nemusi se to odtahnout a odsaju to na miste.
KonyRF
Samozrejme jsem povolil sroubeni holendru primo u vstriku, kdyz uz jsem mel palivo bez bublin u podavaciho cerpadla.Povolil jsem ty dve nejvzdalenejsi trubky od privodu paliva do raillu.Mamka startovala a ja lehce povolil, jak zacala slzet nafta ihned jsem utahoval.Nemyslim ze by to melo byt zivotu nebezpecne kdyz to delas jemne a s mozkem v hlave.
Kdyz byl system zavzdusnen povoleni holendru trubek vubec nicemu nepomahalo.
Uz jsem si objednal podtlakovou pumpu s manometrem rucni tak na kompresor. Preci jenom to vyuziju na odvzdusneni brzd u tech vsech nasich aut a stroju a kdyby se nekomu povedlo z rodiny jeste neco zavzdusnit nemusi se to odtahnout a odsaju to na miste.
KonyRF
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 561
- Registrován: pon 28.07.2008, 21:28
- Auto: ::W123:LF319B:W124:W210:309:608:313::
- Bydliště: Praha 4-Komorany
- Věk: 41
Re: Vyreseno-Odvzdušnění common railu ?
uz sem zazil zavzdusnene CDI co neslo nastartovat, i kdyz nakonec to nak slo bez povolovani. to je zamer nebo chyba konstrukce, ze je to takle nahovno? nebo je to opotrebenim nekterych casti systemu, treba cerpadla?
-
- hvězdička
- Příspěvky: 1
- Registrován: úte 12.03.2019, 18:17
- Auto: Mercedes sprinter 313 cdi
Re: Vyreseno-Odvzdušnění common railu ?
Poraďte mi ako odvzdusnit sprinter 313 cdi 2,2. Nové vysokotlake, nový tlakový ventil aj snímač tlaku paliva. Skúšal som aj povoľovať no len slabo bublinkuje. Poraďte niekto prosím som bezradny