Vyreseno-Odvzdušnění common railu ?


Autor tématu
konyRF
vycházející hvězda
Příspěvky: 773
Registrován: čtv 08.01.2009, 16:30
Auto: W201 2,0D + W124 300TD + S211 320CDI R6
Bydliště: Bayern - Germany
Věk: 45

Vyreseno-Odvzdušnění common railu ?

Příspěvek od konyRF »

Ahoj kolegove :stern:

Moji hlouposti , nedostatkem paliva se mi podarilo zavzdusnit rodicum auto C 220 CDI r.v. 2000
Filtr jsem zaplnil, nadrz je plna paliva, ale pri startovani mi nejde palivo na holendrech u vstrikovacu. Sviti kontrolka EPC. Pokud vymazu chyby z pameti ,jakym zpusobem nejlepe odvzdusnim cely sytem?
Dekuji

KonyRF
Naposledy upravil(a) konyRF dne ned 23.02.2014, 19:31, celkem upraveno 1 x.

Zdeno
hvězda
Příspěvky: 1478
Registrován: ned 07.03.2010, 21:57
Auto: W201 + W202 + W124 + e46
Bydliště: V Pelhrimove u krematoria
Věk: 36
Kontaktovat uživatele:

Re: Odvzdušnění common railu ?

Příspěvek od Zdeno »

Balonek, zapojit mezi privod z nadrze a vstup do filtru a napumpovat cely nizkotlak. Kdyz je vic zajebanej filtr tak si nehce zubovka natahnout ;)

Doli
vycházející hvězda
Příspěvky: 826
Registrován: stř 18.09.2013, 8:01
Auto: W126,W168,W219,W638,W212, W221, W246
Bydliště: Tišnov
Věk: 53
Kontaktovat uživatele:

Re: Odvzdušnění common railu ?

Příspěvek od Doli »

Musíš většinou nechat motor déle točit. Podmínkou je bezvadná těsnost na sací větvi a nejlépe nalitý filtr paliva.

Autor tématu
konyRF
vycházející hvězda
Příspěvky: 773
Registrován: čtv 08.01.2009, 16:30
Auto: W201 2,0D + W124 300TD + S211 320CDI R6
Bydliště: Bayern - Germany
Věk: 45

Re: Vyreseno-Odvzdušnění common railu ?

Příspěvek od konyRF »

Dekuji vsem za rady i SZ.
Povedlo se perfektne. Opravdu slo o to dostat palivo k vysokotlakemu cerpadlu a uz to bezelo.
Ale sel jsem na to uplne z druhe strany. Odpojil jsem privodni hadici nizkotlaku co usti k vysokotlakemu cerpadlu a pomalu, stale a opatrne jsem foukal vzduch do plne nadrze a tim protlacil palivo pres cele vedeni... . Vycistil jsem diagnostikou pamet chyb.
Pro priste vim ze zavzdusnit palivove vedeni u CDI se rozhodne nevyplaci.

KonyRF

zadek524
král hvězd
Příspěvky: 4495
Registrován: čtv 31.07.2008, 13:59
Auto: 124 - to je krásný číslo co mám rád
Bydliště: Nehvizdy, Praha - východ
Věk: 49
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyreseno-Odvzdušnění common railu ?

Příspěvek od zadek524 »

Nepomohlo by případně povolit rouru ke vstřiku?? A v okmažiku, kdy se objeví nafta, tak to zavřít??

Nikdy jsem se s tímto problémem nesetkal, takže si tady jenom tak přemýšlím....

Doli
vycházející hvězda
Příspěvky: 826
Registrován: stř 18.09.2013, 8:01
Auto: W126,W168,W219,W638,W212, W221, W246
Bydliště: Tišnov
Věk: 53
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyreseno-Odvzdušnění common railu ?

Příspěvek od Doli »

U CDI to nemá skoro vliv, jestli trubku povolíš....

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyreseno-Odvzdušnění common railu ?

Příspěvek od Přemek Doležal »

Dle mých zkušeností, a zákonů fyziky, je vždy třeba na konci hydraulického okruhu povolit únikovou cestu pro vzduch.
Např. při zaolejování nově složeného motoru, a u závodního to platí 100 násobně,
motor s olejovou náplní nejdříve točím -vrtačkou na stole- BEZ filtu, pak bez kontrolního čidla,
když je možno, kontroliji mazání vaček,
teprve potom staruji s elektrikou a benzínem ve voze.
S palivovým okruhem je to stejné.
Vzduch v okruhu pruží.......a je lépe ho odfouknout.
Odvzdušnění proběhne v daleko kratší době.

Džejár
legenda hvězd
Příspěvky: 3104
Registrován: pon 26.01.2009, 21:08
Auto: Iveco daily 35S12
Bydliště: Brno

Re: Vyreseno-Odvzdušnění common railu ?

Příspěvek od Džejár »

hlavně když tu trubku ke vstřiku povolíš, tak to zdechne hnedka samo ...

na trubku ze zásobníku ke špricu bych stejně nikdy za běhu nebo startu nešáhl, ač tam vzduch je nebo ne.

gombo
legenda hvězd
Příspěvky: 3128
Registrován: pon 23.07.2012, 21:00
Auto: Geländewagen,W212 200CDI
Bydliště: Bratislava
Věk: 49
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyreseno-Odvzdušnění common railu ?

Příspěvek od gombo »

Treba mu par krat streknut Start sprej a ked nanho chyti tocky,tak sa odvzdusni sam. :)

zadek524
král hvězd
Příspěvky: 4495
Registrován: čtv 31.07.2008, 13:59
Auto: 124 - to je krásný číslo co mám rád
Bydliště: Nehvizdy, Praha - východ
Věk: 49
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyreseno-Odvzdušnění common railu ?

Příspěvek od zadek524 »

Nechápu, co se tu probírá, že s povolenou rourou to neběží, to je jasný, bavíme se o pomoci odvzdušnění... to je když to neběží.

O startspreji jsem slyšel už dávno od mechanika z MB. Ale to jsem ještě CDI znal pouze z vyprávění... :)

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyreseno-Odvzdušnění common railu ?

Příspěvek od Přemek Doležal »

S tím startsprayem vopatrně.
Vohnutá ojnice pak vyvolá vlnu usedavého pláče !!! :'( :'( :'(
Kdo ví, co dokáže V3S na eter, tak ví, vo čem mluvim.
A to je sakra motror-ingot. A jak sebou zazmítá.
Což pak takový chatrný poddimenzovaný CéDéÍ.

Laja22

Re: Vyreseno-Odvzdušnění common railu ?

Příspěvek od Laja22 »

Tak ono taky neni START SPRAY co bejvaly eterovy kapsle, jinak mas samozrejme pravdu... vseho s mirou :-)

Autor tématu
konyRF
vycházející hvězda
Příspěvky: 773
Registrován: čtv 08.01.2009, 16:30
Auto: W201 2,0D + W124 300TD + S211 320CDI R6
Bydliště: Bayern - Germany
Věk: 45

Re: Vyreseno-Odvzdušnění common railu ?

Příspěvek od konyRF »

Zdravim kolegove :stern:
Samozrejme jsem povolil sroubeni holendru primo u vstriku, kdyz uz jsem mel palivo bez bublin u podavaciho cerpadla.Povolil jsem ty dve nejvzdalenejsi trubky od privodu paliva do raillu.Mamka startovala a ja lehce povolil, jak zacala slzet nafta ihned jsem utahoval.Nemyslim ze by to melo byt zivotu nebezpecne kdyz to delas jemne a s mozkem v hlave.
Kdyz byl system zavzdusnen povoleni holendru trubek vubec nicemu nepomahalo.
Uz jsem si objednal podtlakovou pumpu s manometrem rucni tak na kompresor. Preci jenom to vyuziju na odvzdusneni brzd u tech vsech nasich aut a stroju a kdyby se nekomu povedlo z rodiny jeste neco zavzdusnit nemusi se to odtahnout a odsaju to na miste.

KonyRF

adam-skin
vycházející hvězda
Příspěvky: 561
Registrován: pon 28.07.2008, 21:28
Auto: ::W123:LF319B:W124:W210:309:608:313::
Bydliště: Praha 4-Komorany
Věk: 41

Re: Vyreseno-Odvzdušnění common railu ?

Příspěvek od adam-skin »

uz sem zazil zavzdusnene CDI co neslo nastartovat, i kdyz nakonec to nak slo bez povolovani. to je zamer nebo chyba konstrukce, ze je to takle nahovno? nebo je to opotrebenim nekterych casti systemu, treba cerpadla?

Dzulaiz
hvězdička
Příspěvky: 1
Registrován: úte 12.03.2019, 18:17
Auto: Mercedes sprinter 313 cdi

Re: Vyreseno-Odvzdušnění common railu ?

Příspěvek od Dzulaiz »

Poraďte mi ako odvzdusnit sprinter 313 cdi 2,2. Nové vysokotlake, nový tlakový ventil aj snímač tlaku paliva. Skúšal som aj povoľovať no len slabo bublinkuje. Poraďte niekto prosím som bezradny
Odpovědět