zamek kufru 202ka
-
Autor tématu - vycházející hvězda
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát 01.08.2008, 0:09
- Auto: W202 250TD, bylo W123 240D
- Bydliště: UHERSKÉ HRADIŠTĚ
- Věk: 47
zamek kufru 202ka
Pratele mel uz nekdo z Vas rozebrany zamek kufru?Klic zasunu,ale nejde me zatocit.Je to vubec rozebiratelne?
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 2931
- Registrován: čtv 31.07.2008, 11:16
- Auto: C280 '94, BMW e30 m50b25 '87, pežit prdner
- Bydliště: Brno
Re: zamek kufru 202ka
Já ho mám taky v čudu.
Zkus prostříknout WD a pak vsunout klíč a "třepat" ze strany na stranu, a přitom dělat mírně pohyb dovnitř a ven.
Budu ho během tohoto týdne rozdělat, mě tam asi někdo strkal šroubovák.
Zkus prostříknout WD a pak vsunout klíč a "třepat" ze strany na stranu, a přitom dělat mírně pohyb dovnitř a ven.
Budu ho během tohoto týdne rozdělat, mě tam asi někdo strkal šroubovák.
-
Autor tématu - vycházející hvězda
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát 01.08.2008, 0:09
- Auto: W202 250TD, bylo W123 240D
- Bydliště: UHERSKÉ HRADIŠTĚ
- Věk: 47
Re: zamek kufru 202ka
tak uz jsem to zkousel a nepomohlo :(
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 2931
- Registrován: čtv 31.07.2008, 11:16
- Auto: C280 '94, BMW e30 m50b25 '87, pežit prdner
- Bydliště: Brno
Re: zamek kufru 202ka
Bude zaseklý stavítko. Dostává se tam sůl a bordel. Já s v zákmcích vyznám tak není problém.
Pokud půjde se v pohodě dostat do tělesa tak vyfotím atd.
Pokud půjde se v pohodě dostat do tělesa tak vyfotím atd.
-
Autor tématu - vycházející hvězda
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát 01.08.2008, 0:09
- Auto: W202 250TD, bylo W123 240D
- Bydliště: UHERSKÉ HRADIŠTĚ
- Věk: 47
Re: zamek kufru 202ka
o.k.tak to zfokumentuj *jokingly*
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 2931
- Registrován: čtv 31.07.2008, 11:16
- Auto: C280 '94, BMW e30 m50b25 '87, pežit prdner
- Bydliště: Brno
Re: zamek kufru 202ka
Tak dostat zámek z kufru byla hračka ale nevím jak dostat přímo váleček ven. :-$
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 3780
- Registrován: čtv 31.07.2008, 19:11
- Auto: W210,S210,S124,MAN
- Bydliště: Jaroměřice nad Rokytnou
- Věk: 52
Re: zamek kufru 202ka
můj kamarád pro mě dělá mercedesový zámky a zaseklý už taky dělal,kdyby jste potřebovali,stačí napsat.Odvoz z a do Brna pořeším-jezdím tam.Vše ofic. s dokladem,žádný čorky!!!
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 2931
- Registrován: čtv 31.07.2008, 11:16
- Auto: C280 '94, BMW e30 m50b25 '87, pežit prdner
- Bydliště: Brno
Re: zamek kufru 202ka
Už sem na to přišel. Fotky budou následovat.
-
Autor tématu - vycházející hvězda
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát 01.08.2008, 0:09
- Auto: W202 250TD, bylo W123 240D
- Bydliště: UHERSKÉ HRADIŠTĚ
- Věk: 47
Re: zamek kufru 202ka
no super uz se tesim
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 2931
- Registrován: čtv 31.07.2008, 11:16
- Auto: C280 '94, BMW e30 m50b25 '87, pežit prdner
- Bydliště: Brno
Re: zamek kufru 202ka
Tak rozborka sborka hotová, zkusím to popsat.
Já sem tam měl šílenej bordel, nedivím se že to nefungovalo.
Tady už mám celej bazmek ven z kufru, tam stačilo odpojit dráty a vzduch se odpojí vysunutím celé takové bílé části. Neodpojoval sem vzduch. vedení jako takový.
Prve oddělat ségrovku, tím se uvolní černý plastový hýblátko a pod ním další tmavě šedý. Ten černej plastovej válec zvenku, kterej se otáčí, jde oddělat strčením tenkýho šroubováku mezi plasty a taháním nahoru.
http://img22.imageshack.us/img22/1949/zam1v.jpg
Pod něma je tohle, aby šel cylindr vyndat, je potřeba vydělat kroužek, stačí ho vypáčit tam kde je šipka.
Pak už všechno vypadne.
http://img19.imageshack.us/img19/5814/zam2.jpg
Tady sou všechny vnitřnosti krom toho černýho hýblátka úplně z vrchu. čísla ozn. pořadí skládání zpět. 1 je samotnej cylindr.
http://img4.imageshack.us/img4/4613/zam3.jpg
Tady ještě součástka č.4, která má pružinu, která vrací klíč do původní polohy. Probodl sem si palec šroubovákem.
http://img26.imageshack.us/img26/1093/zam4.jpg
Když se klíč pak dá do zámku, stavítka se nastaví pro otočení a je možný výtáhnout váleček. Moje stavítka byly totálně zaseknutý v poloze "otevřeno" tak teoreticky šlo otevřít šroubovákem.
Pokud ale nejsou stavítka zasekaný tak je potřeb při vyndání klíče stavítka přidržet, jinak se to rozsype.
http://img21.imageshack.us/img21/2682/zam5.jpg
Vyndaný stavítka a pružinka, hodinářská práce. Bylo potřeba vyčistit a prošmirglovat dráhy.
http://img19.imageshack.us/img19/9007/zam6.jpg
Miniaturní pružinky neztratit!
http://img3.imageshack.us/img3/9513/zam7.jpg
Stavítka je dobrý si nějak očíslovat aby se to nepomíchalo (kdyby jo tak to jde taky vyřešit). Každý stavítko má označní čísla stoupání, který vykouklo až když sem každý ošmirgloval. Toto je dobrý si zapsat pro pozdější řešení klíčů apod., popř machrování. V MB by čuměli kdyby člověk řekl mám klíč nastavenej na 1122334455 (příklad). Já sem jako "1" označil stavítko nejblíž ke klíčové dírce. Je jich celkem deset, pět na každé straně a jsou na přeskáčku jako válce v motoru. Takže jedna strana bude 1, 3, 5, 7, 9, druhá 2, 4, 6, 8, 10.
http://img26.imageshack.us/img26/5629/zam8.jpg
Všechno sem pročistil a promazal, poskládal (trochu hlavolam) a zámek zas funguje jak švýcary.
Já sem tam měl šílenej bordel, nedivím se že to nefungovalo.
Tady už mám celej bazmek ven z kufru, tam stačilo odpojit dráty a vzduch se odpojí vysunutím celé takové bílé části. Neodpojoval sem vzduch. vedení jako takový.
Prve oddělat ségrovku, tím se uvolní černý plastový hýblátko a pod ním další tmavě šedý. Ten černej plastovej válec zvenku, kterej se otáčí, jde oddělat strčením tenkýho šroubováku mezi plasty a taháním nahoru.
http://img22.imageshack.us/img22/1949/zam1v.jpg
Pod něma je tohle, aby šel cylindr vyndat, je potřeba vydělat kroužek, stačí ho vypáčit tam kde je šipka.
Pak už všechno vypadne.
http://img19.imageshack.us/img19/5814/zam2.jpg
Tady sou všechny vnitřnosti krom toho černýho hýblátka úplně z vrchu. čísla ozn. pořadí skládání zpět. 1 je samotnej cylindr.
http://img4.imageshack.us/img4/4613/zam3.jpg
Tady ještě součástka č.4, která má pružinu, která vrací klíč do původní polohy. Probodl sem si palec šroubovákem.
http://img26.imageshack.us/img26/1093/zam4.jpg
Když se klíč pak dá do zámku, stavítka se nastaví pro otočení a je možný výtáhnout váleček. Moje stavítka byly totálně zaseknutý v poloze "otevřeno" tak teoreticky šlo otevřít šroubovákem.
Pokud ale nejsou stavítka zasekaný tak je potřeb při vyndání klíče stavítka přidržet, jinak se to rozsype.
http://img21.imageshack.us/img21/2682/zam5.jpg
Vyndaný stavítka a pružinka, hodinářská práce. Bylo potřeba vyčistit a prošmirglovat dráhy.
http://img19.imageshack.us/img19/9007/zam6.jpg
Miniaturní pružinky neztratit!
http://img3.imageshack.us/img3/9513/zam7.jpg
Stavítka je dobrý si nějak očíslovat aby se to nepomíchalo (kdyby jo tak to jde taky vyřešit). Každý stavítko má označní čísla stoupání, který vykouklo až když sem každý ošmirgloval. Toto je dobrý si zapsat pro pozdější řešení klíčů apod., popř machrování. V MB by čuměli kdyby člověk řekl mám klíč nastavenej na 1122334455 (příklad). Já sem jako "1" označil stavítko nejblíž ke klíčové dírce. Je jich celkem deset, pět na každé straně a jsou na přeskáčku jako válce v motoru. Takže jedna strana bude 1, 3, 5, 7, 9, druhá 2, 4, 6, 8, 10.
http://img26.imageshack.us/img26/5629/zam8.jpg
Všechno sem pročistil a promazal, poskládal (trochu hlavolam) a zámek zas funguje jak švýcary.
-
Autor tématu - vycházející hvězda
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát 01.08.2008, 0:09
- Auto: W202 250TD, bylo W123 240D
- Bydliště: UHERSKÉ HRADIŠTĚ
- Věk: 47
Re: zamek kufru 202ka
To Fusion:pekny popis,ale kdyz to tak vidim tak z toho mam docela obavy jak se mne to rozskoci tak nevim =-o
To sonypolicka:kamarade prihod ty fotky na svoje stranecky prosim te to se bude urcite nekomu hodit
To sonypolicka:kamarade prihod ty fotky na svoje stranecky prosim te to se bude urcite nekomu hodit
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 2931
- Registrován: čtv 31.07.2008, 11:16
- Auto: C280 '94, BMW e30 m50b25 '87, pežit prdner
- Bydliště: Brno
Re: zamek kufru 202ka
Jestli myslíš ty stavítka že vyletí tak to ne, oni sou sice odpružený ale těma malinkýma pružinkama to nemá šancí vystřelit. Prostě by to vypadlo.
Je potřeba to dělat opratrně, to jo, ale když sem to zvládl já... a to sem to prve dělal v hospodě a pak doma. *jokingly*
Je potřeba to dělat opratrně, to jo, ale když sem to zvládl já... a to sem to prve dělal v hospodě a pak doma. *jokingly*
-
Autor tématu - vycházející hvězda
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát 01.08.2008, 0:09
- Auto: W202 250TD, bylo W123 240D
- Bydliště: UHERSKÉ HRADIŠTĚ
- Věk: 47
Re: zamek kufru 202ka
a ty stavitka pak jdou vydelat ven i kdyz do te vlozky nemuzu vubec dostat klicek?Podari se mne ho tam zasunout tak mozna 5mm a to uz jsem do toho strikal WDcko.
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 2931
- Registrován: čtv 31.07.2008, 11:16
- Auto: C280 '94, BMW e30 m50b25 '87, pežit prdner
- Bydliště: Brno
Re: zamek kufru 202ka
No, toť otázka. Buď ti tam někdo něco strčil, a na to by bylo potřeba si vyrobit vytahovák, nebo sou ty stavítka tak ztvrdlý (jak ty moje) a nehnou se takže tam není možný zasunou klíč. V tom druhým případě bych vložku očesal (je tam ještě gumka) a ponořil to do ředidla nebo kyseliny aby se uvolnilo to co tomu brání.
On každej zámek je v podstatě pravěk a jde opravit, jen přijít na to proč nepracuje.
On každej zámek je v podstatě pravěk a jde opravit, jen přijít na to proč nepracuje.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 53
- Registrován: čtv 19.02.2009, 0:44
- Auto: Mercedes 220 T CDI sport kombi
- Bydliště: Praha
Re: zamek kufru 202ka
Taky trosku pridam do mlyna ;) . Zrovna jsem ted resil zamky u meho noveho kombicka :stern: . Zprvu jsem mel strach, jestli to neni nejaka leva - ze plech klice nejde do zamku, ale po ujisteni servisu, ze to je bezne, ze zamky zarezaji jsem se pustil do otevirani. Klic nesel ani zastrcit a to ani do dveri ani do kufru. Pouzil jsem klasicky odrezovac ve sprayi - od Liqui Molly - na povolovani sroubu. Strikal jsem to tam prubezne cca tyden - a kdyz se objevila prvni snaha klice vjet dovnitr a pri vzpomince na cenu zamkove sady v Mercedesu :) jsem pouzil gumuvou palicku a plechu klice dovnitr pomohl. Samo s citem - ale pomohlo to. Klic postupne zajel az na konec, ale otacet to neslo. Opet jsem to prostrikal a zase nechal. Vcera jsem pouzil WDcko a po delsim krouceni a vytahovani klice se zamek uvolnil. Myslim, ze to vyzaduje trochu casu, pokud clovek nechce zamek rozebirat, mohlo by pomoct prostrikavat a byt trpelivy. Pravda, ze kdyz posvitim do kufroveho zamku, jsou tam videt takovy veci, ze to uz asi na rozbirani je, ale aspon dvere jdou a vim, ze kdyz me zradi elektrika, do auta se dostanu. Tak drzim palce vsem *thumbs up* Tom