Masařka 2.5TD ji nemá? O tom silně pochybuju... *tired*
Jinak měnit altík kvůli volnoběžce mi přijde fakt kravina, ale však dělej jak myslíš. Tvoje auto...
S202 250TD hvízdání, cvrlikání, skřípání od předku motoru
-
- hvězda
- Příspěvky: 1663
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 40
-
- kometa
- Příspěvky: 2208
- Registrován: čtv 26.12.2013, 13:32
- Auto: Žigul
- Bydliště: Hradec Králové 737 547 237
Re: S202 250TD hvízdání, cvrlikání, skřípání od předku motor
Menit altik kvuli volnobezce za 500,- je zvláštní ale jestli ho ma doma pod ponkem tak ho chapu :) bez volnobezky si pri chcipnuti mozna zaknoura řemen jako na každým druhým bmw jinak asi nic dramatickýho *jokingly*
-
- hvězda
- Příspěvky: 1663
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 40
Re: S202 250TD hvízdání, cvrlikání, skřípání od předku motor
Vzhledem k tomu, že mám C250Turbodiesel dodneška v baráku, tak mám představu, co to asi tak bude dělat. *jokingly* Záleží pochopitelně, jak výkonný altík se tam dá. Čím větší bude setrvačná síla alternátoru, tím to bude horší. U mně zakouslá volnoběžka způsobila, že řemen dělal při nezatíženém altíku děsný kravál a odrovnalo to během chvíle i nový tlumič. O kvílení řemene při vytočení volantu nadoraz asi mluvit nemusím.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 75
- Registrován: pát 03.04.2015, 21:58
- Bydliště: Praha
Re: S202 250TD hvízdání, cvrlikání, skřípání od předku motor
Když jsem totiž předchozí alternátor vyndal, rozpadl se mi v ruce (kontakty vzadu byli asi ?spálený? nevim) tak jsem vzal jinej z 300TD a nic nekvílí ani při plnym rejdu, ale je tam novej řemen. :stern: