Deník MAMUTA V12

Odpovědět

Autor tématu
vitek
vycházející hvězda
Příspěvky: 575
Registrován: stř 13.08.2008, 23:44
Auto: W108 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL, C55
Bydliště: u Kolína je rovina, tam je všechno vidět...
Kontaktovat uživatele:

Re: Deník MAMUTA V12

Příspěvek od vitek »

Dnes po mnoha letech vyřešena převodovka. Hurá jupí. Teď jdeme pošlechtit kastli...
V.

Autor tématu
vitek
vycházející hvězda
Příspěvky: 575
Registrován: stř 13.08.2008, 23:44
Auto: W108 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL, C55
Bydliště: u Kolína je rovina, tam je všechno vidět...
Kontaktovat uživatele:

Re: Deník MAMUTA V12

Příspěvek od vitek »

Jo a díky Admovu bráchovi, ten nás přivedl na stopu problému.
V.

Hrnek
hvězdička
Příspěvky: 447
Registrován: pát 08.05.2009, 0:04
Auto: W140 500CL, prodane:-( W124 200TE, W210 290 TD,
Bydliště: Praha 9 Horní Počernice

Re: Deník MAMUTA V12

Příspěvek od Hrnek »

Super gratuluji. Je super slyset ze to ma stastny konec. Co tomu nakonec bylo?

-Šlechtění kastle, delas sám nebo to někomu davas (taky o tom uvazuji)
F.

Autor tématu
vitek
vycházející hvězda
Příspěvky: 575
Registrován: stř 13.08.2008, 23:44
Auto: W108 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL, C55
Bydliště: u Kolína je rovina, tam je všechno vidět...
Kontaktovat uživatele:

Re: Deník MAMUTA V12

Příspěvek od vitek »

Chtěl jsem napínat dýl, ale vyzradim příčinu hned. Na almaře byly utržený bronzový futra. Na první dobrou to nebylo vidět, ale když si za ně vzal, tak kloktaly. Vyměnil jsem celý čerpadlo z druhý almary, kde byly futra cajk. Na to ještě nový gufero a je klid. Náklady 45kč na gufero. A co je dobrý, tak to nemění dýlku skříně, protože čerpadlo je zvenku, mimo axiální ložiska. Ale musíš rozebrat předek almary a povolit čerpadlo zevnitř.

Boudu budeme dělat sami, mám tu kolegu políbenýho na ruce s COčkem. Kdyby si chtěl, uděláme Ti to taky. V.

Autor tématu
vitek
vycházející hvězda
Příspěvky: 575
Registrován: stř 13.08.2008, 23:44
Auto: W108 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL, C55
Bydliště: u Kolína je rovina, tam je všechno vidět...
Kontaktovat uživatele:

Re: Deník MAMUTA V12

Příspěvek od vitek »

Vyvařeno, částečně nalakováno, dodělány drobnosti a jezdíme. Zase mě to moc baví. V.

Autor tématu
vitek
vycházející hvězda
Příspěvky: 575
Registrován: stř 13.08.2008, 23:44
Auto: W108 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL, C55
Bydliště: u Kolína je rovina, tam je všechno vidět...
Kontaktovat uživatele:

Re: Deník MAMUTA V12

Příspěvek od vitek »

Tak to mělo ještě jeden zádrhel. Jako Kubovi tekly okroužky topení. Oprava dle jeho dokumentace. Tímto mu děkuji. 20 hodin práce. Strašnej voser. Bohužel jsme museli hejbat se svazkama, ale nastartovali jsme a auto vrčí.

Taky jsem měnil hadice převodovky ke chladiči. Obě tekly. Nechal jsem je vyrobit ve firmě Seall v Klecanech. Super cena i vysledek. Napočkání.

Jo a taky tek chladič vody. Tak je taky novej.
Uvidíme, co se ještě vyvrbí. V.

Kuba F1
hvězdička
Příspěvky: 327
Registrován: stř 06.08.2008, 9:08
Auto: W123 240D, W140 600SE
Bydliště: Praha 5

Re: Deník MAMUTA V12

Příspěvek od Kuba F1 »

Jo sundat ty žebřiny, aby se člověk dostal za tu hlavu je docela práce. A jsem rád, že vám moje dokumentace pomohla. Možná by to bylo jednodušší měnit, když je venku převodovka a dostal by se tam člověk zadem. Zvlášť u tebe k tomu bylo hodně příležitostí.

Kolik stálo udělat ty hadice ke chadiči? Ty mě taky trošku rosej, takže mne to čeká taky.

Autor tématu
vitek
vycházející hvězda
Příspěvky: 575
Registrován: stř 13.08.2008, 23:44
Auto: W108 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL, C55
Bydliště: u Kolína je rovina, tam je všechno vidět...
Kontaktovat uživatele:

Re: Deník MAMUTA V12

Příspěvek od vitek »

Po demontáži sání se asi hnulo svědomí vstřikovýmu svazku. Volnoběh je nestabilní a nemá to sílu.

A já už taky ne...

Tzn. Kdyby někdo chtěl mamuta plus dárce, tak napište.
Auto je vyvařený a krom toho svazku (cca 800 EUR nebo udělat) na něm neni nic uplně blbě.
V.

anticore
hvězdička
Příspěvky: 148
Registrován: sob 11.08.2012, 13:24
Auto: c140 600 SEC
Kontaktovat uživatele:

Re: Deník MAMUTA V12

Příspěvek od anticore »

vitek píše:Po demontáži sání se asi hnulo svědomí vstřikovýmu svazku. Volnoběh je nestabilní a nemá to sílu.

A já už taky ne...

Tzn. Kdyby někdo chtěl mamuta plus dárce, tak napište.
Auto je vyvařený a krom toho svazku (cca 800 EUR nebo udělat) na něm neni nic uplně blbě.
V.
Nesvieti ti ASR svetlo? Otacky okolo 1000? Opis vyzera na nudzovy rezim+skratujuce klapk. Lebo ak sa nemylim tak si urcite manipuloval s klapkami a teda tam hladaj chybu, klapky vntri maju kabelaz na sracky. Nieje to taka tragedia prekablovat mam aj dokumentaciu s navodom ak by si chcel.

schicklgruber

Re: Deník MAMUTA V12

Příspěvek od schicklgruber »

:)
Naposledy upravil(a) schicklgruber dne stř 17.01.2018, 10:03, celkem upraveno 1 x.

kesu
vycházející hvězda
Příspěvky: 559
Registrován: pon 18.11.2013, 20:58
Auto: Mercedes SL600 r129, VW passat B7, Citroen C4 vts

Re: Deník MAMUTA V12

Příspěvek od kesu »

anticore píše:
vitek píše:Po demontáži sání se asi hnulo svědomí vstřikovýmu svazku. Volnoběh je nestabilní a nemá to sílu.

A já už taky ne...

Tzn. Kdyby někdo chtěl mamuta plus dárce, tak napište.
Auto je vyvařený a krom toho svazku (cca 800 EUR nebo udělat) na něm neni nic uplně blbě.
V.
Nesvieti ti ASR svetlo? Otacky okolo 1000? Opis vyzera na nudzovy rezim+skratujuce klapk. Lebo ak sa nemylim tak si urcite manipuloval s klapkami a teda tam hladaj chybu, klapky vntri maju kabelaz na sracky. Nieje to taka tragedia prekablovat mam aj dokumentaciu s navodom ak by si chcel.
Hele todle nemusí být vůbec klapkama, může to být klidně svazkem a to jak hlavním managementovým tak vstřikovačovým a klidně i nějakým kabelem k nějakému čidlu..

anticore
hvězdička
Příspěvky: 148
Registrován: sob 11.08.2012, 13:24
Auto: c140 600 SEC
Kontaktovat uživatele:

Re: Deník MAMUTA V12

Příspěvek od anticore »

kesu píše:
anticore píše:
vitek píše:Po demontáži sání se asi hnulo svědomí vstřikovýmu svazku. Volnoběh je nestabilní a nemá to sílu.

A já už taky ne...

Tzn. Kdyby někdo chtěl mamuta plus dárce, tak napište.
Auto je vyvařený a krom toho svazku (cca 800 EUR nebo udělat) na něm neni nic uplně blbě.
V.
Nesvieti ti ASR svetlo? Otacky okolo 1000? Opis vyzera na nudzovy rezim+skratujuce klapk. Lebo ak sa nemylim tak si urcite manipuloval s klapkami a teda tam hladaj chybu, klapky vntri maju kabelaz na sracky. Nieje to taka tragedia prekablovat mam aj dokumentaciu s navodom ak by si chcel.
Hele todle nemusí být vůbec klapkama, může to být klidně svazkem a to jak hlavním managementovým tak vstřikovačovým a klidně i nějakým kabelem k nějakému čidlu..
nemusi ale to ze ma svietiace ASR a skacu mu otacky okolo 1000 je nudzak, ten zasa nespusta hocico a pochybujem ze vstrek alebo vsetrovy zvazok by to spustil. Za dalsie ked mu nepekne kolisu otacky v kombinacii s nudzakom to s velkou pravdepodobnostou byva kabelaz v klapke. Videl som to na vela videach na YT kde Viktor tiet v12 ukazuje este pred tym ako vymiena kable v klapkach a jeden z hlavnych indikatorov je prudko kolisajuce otacky +asr. Mne napr ked som mal nudzak (mam prekablovane klapky) tak otacky boli dokonale stabilne okolo 1000 a nekolisali.

kesu
vycházející hvězda
Příspěvky: 559
Registrován: pon 18.11.2013, 20:58
Auto: Mercedes SL600 r129, VW passat B7, Citroen C4 vts

Re: Deník MAMUTA V12

Příspěvek od kesu »

Hele mně tohle třeba ten hlavní svazek dělal, byl to důsledek rozpadlýho vedení k lambdám a tuším k čidlům vaček. Třeba já měl kabel spojující klapky v pohodě a předrátovával jsem je jenom preventivně. Ono ARS rozsvítí v tom autě skoro všechno bohužel.
Odpovědět