Únik oleje z řízení
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 43
- Registrován: stř 06.05.2015, 12:08
- Auto: W 140 S420 long, r.v. 1997
Únik oleje z řízení
Ahoj, uniká mi olej z řizení. Vypadá to na gufero od tyčky řízení od volantu. Dělal jste to někdo?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Administrátor
- Příspěvky: 6239
- Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
- Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
- Bydliště: Mělník
- Věk: 61
Re: Únik oleje z řízení
Dělal :) dobrá práce, převodku ven, do velkýho svěráku, povolit to víko, opatrně i se šnekem povytáhnout ven a pak musíš povolit tu špešl matici co je z druhé strany a dostaneš se na to gufero ;) je na to spec. klíč ;)
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 43
- Registrován: stř 06.05.2015, 12:08
- Auto: W 140 S420 long, r.v. 1997
Re: Únik oleje z řízení
Áááá, sakra :-). Díky za odpověď.Merc124 píše:Dělal :) dobrá práce, převodku ven, do velkýho svěráku, povolit to víko, opatrně i se šnekem povytáhnout ven a pak musíš povolit tu špešl matici co je z druhé strany a dostaneš se na to gufero ;) je na to spec. klíč ;)
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 43
- Registrován: stř 06.05.2015, 12:08
- Auto: W 140 S420 long, r.v. 1997
Re: Únik oleje z řízení
A jde se k tomu dostat po odmontování toho plechového krytu, nebo musí jít dolů náprava?BohuslavJedinak píše:Áááá, sakra :-). Díky za odpověď.Merc124 píše:Dělal :) dobrá práce, převodku ven, do velkýho svěráku, povolit to víko, opatrně i se šnekem povytáhnout ven a pak musíš povolit tu špešl matici co je z druhé strany a dostaneš se na to gufero ;) je na to spec. klíč ;)
-
- Administrátor
- Příspěvky: 6239
- Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
- Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
- Bydliště: Mělník
- Věk: 61
Re: Únik oleje z řízení
náprava ven nemusí ale lauf určitě a pak ty spojovačky odpojit a volantovou tyč a povolit ty šrouby v L.podběhu a vyoperovat ji ven, někdy pomůže i na L.str. nadzvednout motor ze silentbloku, máš motor V8 ?
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Únik oleje z řízení
Vyfouk prý ne e, je nad, ostatní samozřejmě ano.
Dotaz : proč povolovat jiný věci než víko, ve kterým ten simering trůní ?
Na W124 se to dělá na autě, a v poho.
Ale : je třeba u :stern: koupit v pytlíčku kompletní sadu všeho těsnění.
@}->--
Dotaz : proč povolovat jiný věci než víko, ve kterým ten simering trůní ?
Na W124 se to dělá na autě, a v poho.
Ale : je třeba u :stern: koupit v pytlíčku kompletní sadu všeho těsnění.
@}->--
-
- Administrátor
- Příspěvky: 6239
- Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
- Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
- Bydliště: Mělník
- Věk: 61
Re: Únik oleje z řízení
nevím jak u tý čtyřky, ale mamut je trochu jiná liga, vono to víko jako takový nejde jen tak sundat, jak říkám pod víkem je spešl matice, která se musí povolit, aby to víko šlo dolů a dal se vyměnit ten zkurvenej, blbej, malej simerink *jokingly*konec hlášení, kdo nevěří ať si to rozebere 8) simerink má číslo A0169976547 stojí origo 291,60 bez D. pak je tam ještě plech.těs. A 1404610080 nebo 0180 nebo 0480 resp. 0880 jsou mezi sebou záměná a stojí 349,40 bez D. a tomu co se musí zespodu povolit říkají gewindefutter, čili závitové pouzdro a to má číslo A2014600186 ale to se nemění jinak stojí 310,- bez D. :)Přemek Doležal píše:Dotaz : proč povolovat jiný věci než víko, ve kterým ten simering trůní ?
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Únik oleje z řízení
Pavle, můžeš přiložit nějakej nákres?
Zajímá mě to z profesionálního hlediska.
'Ď. @}->--
Zajímá mě to z profesionálního hlediska.
'Ď. @}->--
-
- Administrátor
- Příspěvky: 6239
- Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
- Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
- Bydliště: Mělník
- Věk: 61
Re: Únik oleje z řízení
ty se teda navotravuješ dědku *jokingly* tady to máš ať víš co tam všechno je, jedná se o poz.č. 44, pak je teda potřeba poz.č. 68 a pak teda ta poz.č. 41 ;) [/color][/i][/b]Přemek Doležal píše:Pavle, můžeš přiložit nějakej nákres?
Zajímá mě to z profesionálního hlediska.
'Ď. @}->--
jo, a při té akci doporučuji vyměnit vše okolo, ať se to za nějaký čas nedělá znova, takže nejlepší je objednat sadu poz.č.167 8)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Únik oleje z řízení
Jestli je simering č. 41, tak to uděláš na autě Jakoprt. @=
Díky, Votrava Votravnej. *kissing*
Díky, Votrava Votravnej. *kissing*
-
- Administrátor
- Příspěvky: 6239
- Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
- Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
- Bydliště: Mělník
- Věk: 61
Re: Únik oleje z řízení
no a to je omyl *jokingly* von je sice malovanej jako že je zhora, ale v tom víku je danej zespoda a to je ta zrada *jokingly*Přemek Doležal píše:Jestli je simering č. 41, tak to uděláš na autě Jakoprt. @=
Díky, Votrava Votravnej. *kissing*
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Únik oleje z řízení
Sorry jako, ale furt nevidím ten Big Proublem......vyšroubuju 6 šroubů, víko vyndám,
gufero vyměním, odmastím plochy, potřu lehce těsnivem, a hrnu to nazpět.
Nebo jsem úplně blbej ? :(
Je to stejný jako 201, 124,.....
gufero vyměním, odmastím plochy, potřu lehce těsnivem, a hrnu to nazpět.
Nebo jsem úplně blbej ? :(
Je to stejný jako 201, 124,.....
-
- Administrátor
- Příspěvky: 6239
- Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
- Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
- Bydliště: Mělník
- Věk: 61
Re: Únik oleje z řízení
soryjako *jokingly* musíš si to vyzkoušet, pak uvidíš 8)
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 43
- Registrován: stř 06.05.2015, 12:08
- Auto: W 140 S420 long, r.v. 1997
Re: Únik oleje z řízení
Díky chlapci za plodnou a užitečnou diskuzi 007 007 007.
-
- Administrátor
- Příspěvky: 6239
- Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
- Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
- Bydliště: Mělník
- Věk: 61
Re: Únik oleje z řízení
Tak u 124 a 201 se používalo cca 13 druhů převodek řízení a dost se provedením od sebe liší, třeba u LG 760100 L1Z a 760101 L1Z + 760700 L0,75Z to půjde jak říkáš ale tam nemá víko 6 šroubů, pak tu máme LG 765700 LSE 090 + 765701/702/703/704/706/707 a ty taky nemají víko se 6 šroubama, no a nakonec LG 765900 LSA 068 + 902/903 a ty mají to víko se šesti šróby :) takže v základu jsou min. tři typy LG (LenkungGetriebe) u 201 a 124 a 140 a u každého z těchto třech typů se vým. simerinku trošku liší. Jako nejni to úplně jednoduché 8) a tady si to prostuduj :) povolíš 6 šroubů, ale víko č.12 je staženo závitovým pouzdrem č.17 a tudíž při vyndání víka jde s ním i šnek č.13 a když ho vyndáš úplně tak kuličky jdou kam ? No přeci dop.... 8)Přemek Doležal píše:Sorry jako, ale furt nevidím ten Big Proublem......vyšroubuju 6 šroubů, víko vyndám,
gufero vyměním, odmastím plochy, potřu lehce těsnivem, a hrnu to nazpět.
Nebo jsem úplně blbej ? :(
Je to stejný jako 201, 124,.....
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.