Fórum bylo aktualizováno, pro více informací mrkněte sem: viewtopic.php?f=10&t=70529

Grafika se bude postupně za provozu měnit - není potřeba psát stále dokola stížnosti že je to hnusný. Je to výchozí vzhled phpbb systému.

Klepání 350TD


prcek
vycházející hvězda
Příspěvky: 761
Registrován: Čt 31.07.2008, 14:51
Auto: W123 280CE
Místo/Bydliště: Most / Teplice
Stav: Offline

Re: Klepání 350TD

Příspěvek od prcek » So 31.10.2020, 7:03

Tisicihran plus sroub s levym zavitem




Autor tématu
ondrejbrezina
hvězdička
Příspěvky: 26
Registrován: Ne 04.10.2020, 21:12
Auto: Mercedes-Benz W140 350TD
Stav: Offline

Re: Klepání 350TD

Příspěvek od ondrejbrezina » So 31.10.2020, 9:11

Dobrý, ale nechápu jak povolím šroub na kole aniž bych musel sundat prsa...ten šroub je předpokládám z čela toho kola ne?




prcek
vycházející hvězda
Příspěvky: 761
Registrován: Čt 31.07.2008, 14:51
Auto: W123 280CE
Místo/Bydliště: Most / Teplice
Stav: Offline

Re: Klepání 350TD

Příspěvek od prcek » So 31.10.2020, 18:22

Je pod vývěvou




Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 20232
Registrován: Pá 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Místo/Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 68
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Klepání 350TD

Příspěvek od Přemek Doležal » So 31.10.2020, 21:32

A má LEVYYYYYY závit !!!
U je dost drahej, až ho přetrhneš. :-!




Autor tématu
ondrejbrezina
hvězdička
Příspěvky: 26
Registrován: Ne 04.10.2020, 21:12
Auto: Mercedes-Benz W140 350TD
Stav: Offline

Re: Klepání 350TD

Příspěvek od ondrejbrezina » So 31.10.2020, 22:05

Díky chlapi, moc už je mi to jasné. Zítra seřídím aspoň staticky předvstřik a uvidím jak dál, říkám si, jestli to kolo nebude třeba zaseklé..




Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 20232
Registrován: Pá 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Místo/Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 68
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Klepání 350TD

Příspěvek od Přemek Doležal » So 31.10.2020, 22:10

Nebude.
I když pozor, už jsem se setkal s tím, že když se kolo dotáhlo, tak se zcela nevracelo do výchozí polohy.
Ale to byl jen zvuk většího předvstřiku, tohle je řehtání chrchrchr..... *jokingly*
To futro na kterým to kolo,chodí bylo nějaké omačkané čico, takže olíznout střed kola, a bylo vystaráno




Autor tématu
ondrejbrezina
hvězdička
Příspěvky: 26
Registrován: Ne 04.10.2020, 21:12
Auto: Mercedes-Benz W140 350TD
Stav: Offline

Re: Klepání 350TD

Příspěvek od ondrejbrezina » Ne 15.11.2020, 20:17

Tak to kolo bude nejspíš v háji, seřídil sem předvstřik, byl někde úplně v pr...., ale i tak to pořád dělá ikdyž trochu míň a za tepla už skoro vůbec. Teď mě ale pro změnu abych se nenudil trápí další věci..
1. Spotřeba kolem 12,5 po okreskách což si myslím že je dost. Vygooglil sem, že je tam asi turbo ze 124 300TD podle čísla. Origo by mělo být řízené podtlakem nepletu se? Nemám ani váhu vzduchu a ani EGR (ve svodech hned záslepka).
Filtr mám taky ze 124 oválný. Nikde kolem místa kde má být EGR není žádná zaslepená hadička.. nic ani nic od váhy. Tenhle motor má mít váhu ne?

2. Sundal sem sání abych vyměnil žhaviče a při té příležitosti když je tam hezký přístup sem zkontroloval různé ty podtlakové elementy na chcípání atd.. zjistil sem že na čerpadle nahoře je nějaký tlakový ovladač se seřizovacím šroubem a má asi trochu netěsnou membránu, je “krmený” stlačeným vzduchem ze sání a zároveň Ten tlak v hadičce snímá MAF. Nemůže to zapříčinit tu spotřebu nebo obecně co to řídí ten tlakový regulátor? Korekci nafty v závislosti na talku sání? Normání asi není že nedrží tlak předpokládám :D
Auto sem nedávno koupil a teprve se seznamuju co a jak.

Přikládám foto turba, toho ovladacě na čerpadle (hlavně mě zajímá co to dělá) a foto něčeho co bych chtěl objasnit co to je.
Děkuju za trpělivost, je to můj první mercedes tak se učím ;)
Nemáte dostatečná oprávnění pro zobrazení souborů připojených k tomuto příspěvku.




Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 20232
Registrován: Pá 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Místo/Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 68
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Klepání 350TD

Příspěvek od Přemek Doležal » Ne 15.11.2020, 22:14

Tak popořadě :
1. jak moc byl předvstřik jinde ?
2. podle fotky tam je turbo, který ovládá samo sebe.
3. ta doza na čerpadle přidává naftu v závislosti na tlaku v sání - je propojená se sáním.
4. že nemáš váhu a EGR neřeš.
5. dle mě by to chtělo vyměnit kolo, při té příležitosti nechat zkontrolovat čerpadlo, komůrky a vstřiky, vyměnit řetěz - možná i kolo na vačce a na klice ???
]:->




Autor tématu
ondrejbrezina
hvězdička
Příspěvky: 26
Registrován: Ne 04.10.2020, 21:12
Auto: Mercedes-Benz W140 350TD
Stav: Offline

Re: Klepání 350TD

Příspěvek od ondrejbrezina » Po 16.11.2020, 9:01

Předvstřik byl malý, nešlo ani vidět tu rysku, čerpadlo bylo natočené co to jde k motoru. Musel sem s ním pohnout směrem od motoru.

Vadí že je ta dóza netěsná? A taky mi příjde divné, že studené to jde asi dvě minuty nádherně...a potom někde v motoru něco slyšitelně cvakce (asi v čerpadle spíš, nevím neposlouchal sem) a naráz to začne hrozně řechtat (s teplotou se snižuje) a nez nějakého přechodu pomalého. Není na čerpadle něco takového čím by to mohlo být?




Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 20232
Registrován: Pá 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Místo/Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 68
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Klepání 350TD

Příspěvek od Přemek Doležal » Po 16.11.2020, 10:46

V tom případě jsou vytahané rozvody, a to tak, že Dost !!!
Výměnu všeho bych vřele doporučoval...pokud si to chceš nechat, jinak alespoň řetěz, popř i napínák.
CO cvakne bych musel slyšet, ale cvaknutí nemá na stav kola vliv.
Čerpadlo ???
Nevím.




Volhovič
hvězda
Příspěvky: 1307
Registrován: Stř 14.03.2012, 21:53
Auto: W116, S124 300D,Волга 24 и 21
Místo/Bydliště: Северная Богемия (Děčín)
Stav: Offline

Re: Klepání 350TD

Příspěvek od Volhovič » Po 16.11.2020, 13:52

Není to cvaknutí od relé žhavení ? Já 350 neznám, ale třeba to dožhavuje za chodu a když to rozepne tak horší motor může pak se rozchrchlat .
Bych zjistil, co je to cvaknutí... pokud žhavení tak by mě zajímalo jaké má motor tlaky - o kterých už tu zmíňka padla. Jinak tata má S124 250D kde se majitel chlubil, že jsou u Přemka v Jihlavě dělané rozvody a auto za studena šeptá , jako záhon květin [:-} ale moje obě 300D za studena smrdí a jsou takový hlučný ale přitom ty moje motory jsou jinak mechanicky v lepší kondici (nežerou vůbec olej a mají slušnou spotřebu i pod těžkou nohou) aaa ještě jedna věc mám třetí 300D který má najeto 260 000 jenom a to po studeném startu je taky samet jako to tatovo... tedy si myslím , že ty rozvody
dělají asi hodně rozdíl v tom zvukovém projevu rozvrkočeného studeného motoru v chladném období.




Autor tématu
ondrejbrezina
hvězdička
Příspěvky: 26
Registrován: Ne 04.10.2020, 21:12
Auto: Mercedes-Benz W140 350TD
Stav: Offline

Re: Klepání 350TD

Příspěvek od ondrejbrezina » Po 16.11.2020, 14:00

Ok díky za názory. Zimu to bude muset ještě vydržet. Na jaře chci dělat preventivně hlavu. Zaškrabat blok a případně vytáhnout motor a udělat rovnou i vložky a poslat čerpadlo na seřízení/opravu ať je od všeho pokoj




Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 20232
Registrován: Pá 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Místo/Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 68
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Klepání 350TD

Příspěvek od Přemek Doležal » Po 16.11.2020, 21:42

Volha : správný postřeh @}->-- : přestane to žhavit, a pak je to hlučný.
To by mohly bejt i vstřiky .....!




prcek
vycházející hvězda
Příspěvky: 761
Registrován: Čt 31.07.2008, 14:51
Auto: W123 280CE
Místo/Bydliště: Most / Teplice
Stav: Offline

Re: Klepání 350TD

Příspěvek od prcek » Út 17.11.2020, 8:57

Kdyz už tam stejně nejde o originalitu, podle toho turba řízeného samosebou, mozna to neni ani 350, ale 300td z w124, tak nez investovat nesmysly do toho 2-ventilu, dal bych tam celej motor 300td 4ventil om606 z w210. Cerpadlo pouzijes tvoje, v ramci jeho repase tam nech dat elementy z el.cerpadla w210




Autor tématu
ondrejbrezina
hvězdička
Příspěvky: 26
Registrován: Ne 04.10.2020, 21:12
Auto: Mercedes-Benz W140 350TD
Stav: Offline

Re: Klepání 350TD

Příspěvek od ondrejbrezina » Út 17.11.2020, 16:24

Motor mám om603.971 podle čísla bloku, takže 350td, ale i to mě napadlo dát tam om606..
trysky mám nové nedávno tak ještě uvidím co to bude dělat dál.. předtím to byl rachot šílený, tak uvidím jestli se ještě zajedou. Nadruhou stranu druhý om606 bude stejně asi před smrtí.. gufera, rozvody, ložiska atd.. a za ty prachy co za něj dám a co dám do GO stávajícího se mi jeví lepší nechat původní.



Odpovědět