Mercedes ML 270 CDI - ked sa zhreje a vypne potom neštartuje
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 826
- Registrován: stř 18.09.2013, 8:01
- Auto: W126,W168,W219,W638,W212, W221, W246
- Bydliště: Tišnov
- Věk: 53
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mercedes ML 270 CDI - ked sa zhreje a vypne potom neštar
Nemám tedy VIN auta, ale na 220CDI r.v 2005 jsou ještě myslím klasické Bosch vstřikovače, takže jednoduchá kapilárová zkouška by měla udělat ohledně vstřikovačů jasno.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1353
- Registrován: pon 13.12.2010, 21:04
- Auto: W211;ML 164;123 300D;123 240D;R230 500;W460 300
- Bydliště: Pelhřimov
- Věk: 63
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mercedes ML 270 CDI - ked sa zhreje a vypne potom neštar
To si asi s něčím pleteš - diagnostikou není možno naměřit tlak jednotlivých vstřikovačů. A o funkci kontrolního startu a určení vadného vstřikovače také nevím.petrhnizdil píše:Nám to diagnostika ukázala on line vypisováním hodnot stoupajících tlaků na jednotlivých vstřikovačích. Provedla si sama kontrolní start a následně určila vadnej vstřik.
Jednotka ani diagnostika to nemá dle čeho vyhodnotit.
Snímání tlaku v railu přes diagnostiku lze, ale prodleva je více než 5vt. a za tu dobu to už většinou chytne.
Pokud jsi myslel porovnání dávky(rovnoměrnost chodu) tak to ano, ale tato zkouška je zcela neprokazatelná jelikož korekce paliva na vstřikovače ovlivňuje řídící jednotka na základě údaje snímáním úhlu - otáček z klikového hřídele. Důvodu proč tak činí může být více a vůbec se nemusí jednat o špatný vstřikovač, zároveň nelze tuto závadu zcela vyloučit.
Jak píše Doli kapilární zkouška je zcela prokazatelná - co se týká vnitřní netěsnosti vstřikovače na přepady.
OM646963 110KW ano ten má ještě kalsické vstřikovače
Dle příznaků, které uvádí tazatel nejsem však přesvědčen o vnitřní netěsnosti vstřikovačů.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 335
- Registrován: sob 06.11.2010, 7:39
- Auto: . w124 300ce turbo. ms3x, 766.625 ole ecu...
- Bydliště: bratislava
- Věk: 44
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mercedes ML 270 CDI - ked sa zhreje a vypne potom neštar
kuaa za co sa da kupit ten texvik? uz po nom dlho poskulujem...... 007
-
- hvězda
- Příspěvky: 1353
- Registrován: pon 13.12.2010, 21:04
- Auto: W211;ML 164;123 300D;123 240D;R230 500;W460 300
- Bydliště: Pelhřimov
- Věk: 63
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mercedes ML 270 CDI - ked sa zhreje a vypne potom neštar
V plné náloži i s příslušenstvím je to cca 150 000kč, tu a tam si ještě něco dokoupíš 007 , ale jsou i jiné možnosti - pokud chceš napiš.
-
- Administrátor
- Příspěvky: 2329
- Registrován: sob 11.10.2008, 19:45
- Auto: W164 320CDI,r129 320sl, R230 SL55AMG, w221 350cdi
- Bydliště: Praha
- Věk: 48
Re: Mercedes ML 270 CDI - ked sa zhreje a vypne potom neštar
Ano, máš pravdu, spletl jsem to, byla to davka vstřiku. Jinak ty projevy co jsou popsány výše byly naprosto totožné.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1353
- Registrován: pon 13.12.2010, 21:04
- Auto: W211;ML 164;123 300D;123 240D;R230 500;W460 300
- Bydliště: Pelhřimov
- Věk: 63
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mercedes ML 270 CDI - ked sa zhreje a vypne potom neštar
Korekce jsou diagnostické peklo - kdyby to šlo alespoň vypnout bylo by vše jasné - stačí vytahané silentbloky na motoru nebo vadná dvojhmota u MG a dovedou tě do slepých uliček. Dalším vlivem je komprese ve válcích a posledním vadný vstřikovač.
Ta zkouška je opravdu velice neprůkazná. Přišel jsem na to když mi mechanik prohodil vstřikovače mezi sebou a volá - pojď mi teď říci který je špatný.
Ale v každém případě lze posoudit, že je něco špatně - co????
Nevylučuji vstřikovače - ale (je to během 30min. přezkoušeno)
Projev závady - pisatel uvádí dva roky -
(mimo jiné se domnívám, že se snad někdo snažil závadu odstranit - každý mechoš půjde okamžitě po vnitřní netěsnosti vstřikovaču)
za tu dobu by se vnitřní netěsnost vstřikovačů zhoršila podstatným způsobem. Konečná fáze po špatných startech je ta, že při prudké akceleraci klesne tlak v railu natolik, že řídící jednotka odepne vstřikovače. Toto ovšem diagnostika většinou práskne. Také si stěžuje alespoň v uložených na nízký tlak, jelikož tento se projevuje i za jízdy.
Opakovaný start po vypnutí motoru bývá většinou opět neúspěšný.
Pisatel ovšem uvádí, že po vypnutí hodně ohřátého motoru a okamžitém novém startu vozidlo nastartuje. Naopak po chvilce čekání (mám to naměřeno na cigáro =-o ) motor již nelze nastartovat.
Co za tu chvilku nastane?
Ta zkouška je opravdu velice neprůkazná. Přišel jsem na to když mi mechanik prohodil vstřikovače mezi sebou a volá - pojď mi teď říci který je špatný.
Ale v každém případě lze posoudit, že je něco špatně - co????
Nevylučuji vstřikovače - ale (je to během 30min. přezkoušeno)
Projev závady - pisatel uvádí dva roky -
(mimo jiné se domnívám, že se snad někdo snažil závadu odstranit - každý mechoš půjde okamžitě po vnitřní netěsnosti vstřikovaču)
za tu dobu by se vnitřní netěsnost vstřikovačů zhoršila podstatným způsobem. Konečná fáze po špatných startech je ta, že při prudké akceleraci klesne tlak v railu natolik, že řídící jednotka odepne vstřikovače. Toto ovšem diagnostika většinou práskne. Také si stěžuje alespoň v uložených na nízký tlak, jelikož tento se projevuje i za jízdy.
Opakovaný start po vypnutí motoru bývá většinou opět neúspěšný.
Pisatel ovšem uvádí, že po vypnutí hodně ohřátého motoru a okamžitém novém startu vozidlo nastartuje. Naopak po chvilce čekání (mám to naměřeno na cigáro =-o ) motor již nelze nastartovat.
Co za tu chvilku nastane?
-
- hvězdička
- Příspěvky: 272
- Registrován: úte 02.06.2009, 19:58
- Auto: W126
Re: Mercedes ML 270 CDI - ked sa zhreje a vypne potom neštar
Stoupne někde teplota vlivem neprotékání paliva při zastaveném motoru?
-
- hvězda
- Příspěvky: 1353
- Registrován: pon 13.12.2010, 21:04
- Auto: W211;ML 164;123 300D;123 240D;R230 500;W460 300
- Bydliště: Pelhřimov
- Věk: 63
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mercedes ML 270 CDI - ked sa zhreje a vypne potom neštar
Přesně je to tak - teplota nastoupá a to dosti výrazně v rozdělovacím zásobníku ( railu) - ten již není ochlazován palivem.
Kupodivu jsme i zjistili, že na dobu nestartování po odstavení motoru má vliv i jeho zakrytování.
Kupodivu jsme i zjistili, že na dobu nestartování po odstavení motoru má vliv i jeho zakrytování.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 4
- Registrován: stř 16.12.2020, 11:19
- Auto: Mercedes w163
Re: Mercedes ML 270 CDI - ked sa zhreje a vypne potom neštartuje
Dobrý večer, tiež mám tento problém motor za tepla zle chytá cuka cuka až chyti niekedy chyti na supu niekedy nie, takze sa robili vstreky jeden bol vadny urobil sa repas no nepomohlo problém ostal, bolo to na dia a pozrel sme koľko tlači barov pri štarte začala 250 bar cca a hneď ak motor začal kuckal padlo to na 125bar a keď chytilo vybehli 245bsr atd, na raili je snímač regulátor tlaku paliva ten vymeniť ? Čerpadlo netečie nikde nič otecene, prepady hádicky urobene.
-
- Administrátor
- Příspěvky: 6226
- Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
- Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
- Bydliště: Mělník
- Věk: 61
Re: Mercedes ML 270 CDI - ked sa zhreje a vypne potom neštartuje
problém může způsobovat jak snímač tlaku na reilu tak regulátor tlaku ten teda spíš než ten snímač, stačí odpojit konektor na snímači a pak zkusit jak se to chová při startu, ř.j. si nastaví nějaký tlak aby to chytlo a dojelo v nouzáku do servisu.Alfred2202 píše: ↑pon 21.12.2020, 18:28 Dobrý večer, tiež mám tento problém motor za tepla zle chytá cuka cuka až chyti niekedy chyti na supu niekedy nie, takze sa robili vstreky jeden bol vadny urobil sa repas no nepomohlo problém ostal, bolo to na dia a pozrel sme koľko tlači barov pri štarte začala 250 bar cca a hneď ak motor začal kuckal padlo to na 125bar a keď chytilo vybehli 245bsr atd, na raili je snímač regulátor tlaku paliva ten vymeniť ? Čerpadlo netečie nikde nič otecene, prepady hádicky urobene.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 59
- Registrován: úte 14.06.2011, 19:12
- Bydliště: Praha
Re: Mercedes ML 270 CDI - ked sa zhreje a vypne potom neštar
A když toto nastane a je vyměněné čidlo i ventil na railu, co dál? Protože tohle se mi přesně děje. Teplé nestartuje, studené perfektně, po okamžitém startu po vypnutí za tepla hned naskočí, po vypnutí za tepla, po prodlevě minutu a víc, nechytne. Půl hodina pauza, zas chytne. Už mě to nechalo tolikrát někde viset, že přemýšlím, jestli to nepůjde na plac na díly, protože už fakt nevim. Kapiláry otestovány za tepla a v pohodě, i tak jsem je dal otestovat na stolici a jsou v normě.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 59
- Registrován: úte 14.06.2011, 19:12
- Bydliště: Praha
Re: Mercedes ML 270 CDI - ked sa zhreje a vypne potom neštartuje
Mohlo by se tak chovat i vysokotlaké čerpadlo?
-
- hvězdička
- Příspěvky: 420
- Registrován: pát 14.02.2014, 18:53
- Auto: A124,TM3LR,RAM
- Bydliště: Bohem zapomenutá země
Re: Mercedes ML 270 CDI - ked sa zhreje a vypne potom neštartuje
Cidlo na klice.
-
- kometa
- Příspěvky: 2025
- Registrován: stř 06.08.2008, 12:43
- Auto: Několikero
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28, T. 608284817
- Věk: 71
Re: Mercedes ML 270 CDI - ked sa zhreje a vypne potom neštartuje
...100% *thumbs up*
-
- hvězdička
- Příspěvky: 59
- Registrován: úte 14.06.2011, 19:12
- Bydliště: Praha
Re: Mercedes ML 270 CDI - ked sa zhreje a vypne potom neštartuje
Na klice jsem čidlo měnil taky.