Tak jsem se zase plácnul přes kapsu :)

Odpovědět

Autor tématu
Neny
Administrátor
Příspěvky: 1241
Registrován: ned 27.07.2008, 20:24
Auto: W460 300GD, W463 G500,560SEC,560SL,SL60AMG, W205
Bydliště: Nádražní ulice 3740, Mělník, tel.777 126 560
Věk: 44
Kontaktovat uživatele:

Tak jsem se zase plácnul přes kapsu :)

Příspěvek od Neny »

Tak jsem se zase plácnul přes kapsu :) A Géčko dostane pod stromeček nový válečky na špéry,
teda až po novém roce, dřív mi to nestihnou v Mercedesu vyměnit :)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

zadek524
král hvězd
Příspěvky: 4495
Registrován: čtv 31.07.2008, 13:59
Auto: 124 - to je krásný číslo co mám rád
Bydliště: Nehvizdy, Praha - východ
Věk: 49
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak jsem se zase plácnul přes kapsu :)

Příspěvek od zadek524 »

Krása, takovýhle nový díly! Ale mně to na mym stařečkovi z roku 80 naštěstí funguje dobře. ;)

A proč čekáš na nějakýho joudu v Mercedes servisu a neuděláš si to sám? Vždyť je to naprosto primitivní - prohodit si to...

Autor tématu
Neny
Administrátor
Příspěvky: 1241
Registrován: ned 27.07.2008, 20:24
Auto: W460 300GD, W463 G500,560SEC,560SL,SL60AMG, W205
Bydliště: Nádražní ulice 3740, Mělník, tel.777 126 560
Věk: 44
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak jsem se zase plácnul přes kapsu :)

Příspěvek od Neny »

Prohodím si to sám, to samozřejmě zvládnu, ale vyměnit kapalinu v tomhle systému tlačítko-vzduchová pumpa-brzdová kapalina, to není uplně jednoduchý. A protlačit to vzduchem přes nádobku to nefunguje...

u W460 jsem si kapalinu na uzávěrky měnil sám, tam to šlo, jeden tahal za páčku (já 009 ) a Pepa ležel pod autem a povoloval odvzdušňovací šroubek dokud nám netekla čistá kapalina...

Každopádně Dane to buď rád, že Ti to funguje, mě to taky na všech géčkách fungovalo. A to bylo tím, že ty uzávěrky někdo používal... 9 let to nejelo v terénu, natož aby uzávěrky někdo zapnul, zaplatil jsem za opravu v Mercedesu na jaře nemalé peníze za zprovoznění uzávěrek, vytekla z toho rezavá kapalina s vodou, uzávěrky stejně nefungují na 100%, zapnou se, po chvíli vypadnou, nebo se nemůžou zapnout jakou dobu... no hrůza 008
To u bělouše jsem zatáhnul za páčku, a už svítila jak zadní tak přední špéra ! To bylo auto, škoda že jsem ho prodal :'(

Gfun
hvězdička
Příspěvky: 117
Registrován: ned 21.11.2010, 12:58
Auto: G300td
Bydliště: Nymburk
Věk: 60

Re: Tak jsem se zase plácnul přes kapsu :)

Příspěvek od Gfun »

Tak kdyby někdo chtěl, mám volný tlakový výměno/odvdušňovadlo na brzdovku. Vyměním ho za nějakou poživatelnou tekutinu. Je to udělaný mnou, vyrobil jsem dvě, jednu pro kamaráda který stihnul prodat auto takže už ho nepotřebuje. Ruční pumpa do 4bar cca s nádobou 1,5L s hadicí a víčkem a sběrná nádobka. Používám to několik let a funguje to v pohodě.
P

Autor tématu
Neny
Administrátor
Příspěvky: 1241
Registrován: ned 27.07.2008, 20:24
Auto: W460 300GD, W463 G500,560SEC,560SL,SL60AMG, W205
Bydliště: Nádražní ulice 3740, Mělník, tel.777 126 560
Věk: 44
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak jsem se zase plácnul přes kapsu :)

Příspěvek od Neny »

Gfun: super :-) máš zprávu :)

zadek524
král hvězd
Příspěvky: 4495
Registrován: čtv 31.07.2008, 13:59
Auto: 124 - to je krásný číslo co mám rád
Bydliště: Nehvizdy, Praha - východ
Věk: 49
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak jsem se zase plácnul přes kapsu :)

Příspěvek od zadek524 »

No já jsem rád, že mi to funguje, už jsem se v tom teda trochu i vrtal a měl to rozebraný.
Výměna brzdovky je tady u 460 tím způsobem, že na nádobku přišroubim doplňovačku brzdovky a pak jen jdu a povolim odvzušňovák a počkám, dokud neteče čistá. Toť celý a primitivně jednoduchý.
Fakt by to na tom novějším takhle nešlo???

Já jsem zase u Géčka naprosto nešťastnej z vibrací, prostě neřešitelný. Chyba je zaručeně v předním kardanu, už byl třikrát v kardanservisu, dvakrát nahovno, potřetí lepší. Ale už se to zase nějak začíná posírat. Nevim, jestli není nějaká přidružená chyba ještě jinde. Je tam totiž nějakej atyp kříž, kterej nelze nikde koupit, tak bastlej z něčeho podobnýho.

Autor tématu
Neny
Administrátor
Příspěvky: 1241
Registrován: ned 27.07.2008, 20:24
Auto: W460 300GD, W463 G500,560SEC,560SL,SL60AMG, W205
Bydliště: Nádražní ulice 3740, Mělník, tel.777 126 560
Věk: 44
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak jsem se zase plácnul přes kapsu :)

Příspěvek od Neny »

Ne Dane na 463 to takhle nešlo, u 460 jsem to dělal jak jsem psal, sice primitivním způsobem, ale šlo to lehce... proto si to klidně nechám vyměnit v Mercedesu, oprava stála už tolik, že ta výměna už mě nezabije a pak si budu měnit brzdovku ve špérách každý rok jak předepisují z Grazu :)

Ještě mě napadlo, že můžu mít ty hadičky k válečkům nabobtnalé, ale to by uzávěrka když tam je tak by sama po chvíli nevypadávala, špatně se zapnou a i špatně se vypnou...

zadek524
král hvězd
Příspěvky: 4495
Registrován: čtv 31.07.2008, 13:59
Auto: 124 - to je krásný číslo co mám rád
Bydliště: Nehvizdy, Praha - východ
Věk: 49
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak jsem se zase plácnul přes kapsu :)

Příspěvek od zadek524 »

Neny: No pamatuješ na mojí zadní špéru na Kokoříně. Šla tam ztuha a zůstávala pak viset, byla to hadice - přesně jak píšeš.
Jak jsem se toho dotknul, musel jsem natahat i komplet roury dozadu. Ale od tý doby jde krásně lehounce.
Předek mě ještě čeká, ale jakž takž to zatim funguje.

Autor tématu
Neny
Administrátor
Příspěvky: 1241
Registrován: ned 27.07.2008, 20:24
Auto: W460 300GD, W463 G500,560SEC,560SL,SL60AMG, W205
Bydliště: Nádražní ulice 3740, Mělník, tel.777 126 560
Věk: 44
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak jsem se zase plácnul přes kapsu :)

Příspěvek od Neny »

Zadek: OK, dám tedy ještě pro jistotu novou hadici ke každému válečku, už při jedné práci a odvzdušňování a bude to jistota :)

Autor tématu
Neny
Administrátor
Příspěvky: 1241
Registrován: ned 27.07.2008, 20:24
Auto: W460 300GD, W463 G500,560SEC,560SL,SL60AMG, W205
Bydliště: Nádražní ulice 3740, Mělník, tel.777 126 560
Věk: 44
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak jsem se zase plácnul přes kapsu :)

Příspěvek od Neny »

Jsou to posice 130 a 260 ? že jo ?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Odpovědět