Fórum bylo aktualizováno, pro více informací mrkněte sem: viewtopic.php?f=10&t=70529

Grafika se bude postupně za provozu měnit - není potřeba psát stále dokola stížnosti že je to hnusný. Je to výchozí vzhled phpbb systému.

Motoráři sem.


kejb
král hvězd
Příspěvky: 5197
Registrován: Po 01.09.2008, 15:05
Auto: D, J, SWE, CZ...
Místo/Bydliště: Praha - východ
Stav: Offline

Re: Motoráři sem.

Příspěvek od kejb » So 03.08.2019, 16:04

Nj ale DHX má sice mechanický čerpadlo ale el. ovládanej předvstřik.
Pokud je v bydlíku mechanika, tak by to měl být D8B. (pokud bereme v úvahu ekvivalent k DHX)
Na tom starým motoru bude nejspíš nýtovaný štítek, takže to je v pohodě.
Každopádně motorů je víc druhů a je třeba na to dávat pozor. (ne každej komůrkovej 1.9td PSA je čistě mechanickej)
Samozřejmě mohl by přehodit čerpadlo ale to má na tom původním stejně v deli.




Autor tématu
Hrnek
hvězdička
Příspěvky: 365
Registrován: Pá 08.05.2009, 0:04
Auto: W140 500CL, prodane:-( W124 200TE, W210 290 TD,
Místo/Bydliště: Praha 9 Horní Počernice
Stav: Offline

Re: Motoráři sem.

Příspěvek od Hrnek » So 24.08.2019, 14:07

Díky za odpovědi ano je to DHX 66 kW, rv 2000. Výměna vačka podkovy a 2 ventily. Taky se přišlo na závadu proč to nestartovalo za tepla. Byl to vymlácený, ( to je výraz chlápka co to opravoval,) imobilizér. V každém případě po vyndání imobilizéru to startuje na otočení. Teď ještě nějak pořešit trochu zvýšení toho výkonu - takže asi silnější turbo a přidat na pumpě a snad by to nějakou dobu mohlo dělat dobrotu. Nějaký tip jaký výkonnější turbo tam dobastlit?



Odpovědět