Fórum bylo aktualizováno, pro více informací mrkněte sem: viewtopic.php?f=10&t=70529

Grafika se bude postupně za provozu měnit - není potřeba psát stále dokola stížnosti že je to hnusný. Je to výchozí vzhled phpbb systému.

Desatero řešení závad u benzínových motorů Mercedes


Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21830
Registrován: Pá 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Místo/Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 68
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Desatero řešení závad u benzínových motorů Mercedes

Příspěvek od Přemek Doležal » So 19.09.2020, 22:11

No právě tím, že při přidání plynu zmáčneš klapku dolů, obohatíš to .
Tohle už mám 100x za sebou. *kissing*




fíkus
král hvězd
Příspěvky: 5683
Registrován: So 16.06.2012, 19:55
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Stav: Offline

Re: Desatero řešení závad u benzínových motorů Mercedes

Příspěvek od fíkus » Pá 25.09.2020, 15:37

KOKUM napsal:
So 19.09.2020, 17:57
Ahoj, díky za parádně rozepsaný mechanismus KE jetronic. Řeším probém u mého KE3 jetronic. Dle toho co se zde píše by měla býti vzdouvací klapka při chodu na volnoběh zavřená ale mě při zavřené klapce motor chcípá. Nahrál jsem video jak se to chová je na něm vidět start se zavřenou klapkou, při této poloze motor ihned zhasne. V další fázi klapku prstem trochu snížím motor lze nastartovat ale při přidání plynu jakoby střílí do sání. Při kombinaci snižování klapky prstem a přidáváním plynu jde motor hezky do otáček, ale zpětný návrat do volnoběžných otáček není možný. Volnoběžný ventil jsem čistil. U volnoběžného ventilu jsem mel za to že pouští vzduch směrem k hlavě vstřikování, ale naopak když s něj sejmu tu horní hadici tak je tam veliký podtlak. Někdo kdo by byl ochoten poradit případně někdo od Olomouce, kdo by zašel na kafe a pokecal o tom nebo se na to podíval?

Řeším dilema zda se vsřikování bát a řešit jen karburátory nebo se to dá relativně snadno servisovat a je to lepší než karbce... Dík za ochotu.

https://www.youtube.com/watch?v=ckcFJd8 ... el=Madison
Důležitá věc - jaký byl status quo než jsi začal toto řešit? Jelo to a přestalo jet? A nebo to leta stálo a pokoušíte se to oživit?




KOKUM
hvězdička
Příspěvky: 274
Registrován: Čt 31.07.2008, 19:10
Auto: Tatra 603
Věk: 34
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Desatero řešení závad u benzínových motorů Mercedes

Příspěvek od KOKUM » Čt 01.10.2020, 17:02

Ahoj, hodně dlouho to stálo. Při pohybu škrtící klapkou - bez nastartovanýho motoru prolíná do sání benzín což prej není v pořádku. Je to takovej projekt jestli se podaří rozchodit takový vrak tak bych nemusel mít strach koupit nějakého v Top stavu. Nechci se vysypat do něčeho co když klekne tak budu v háji.(nechci se spoléhat na servisy - na solidní jsem nenarazil ) Asi zůstanu věrnej karburátorům a kamnům...




Milan-W124-300E
hvězdička
Příspěvky: 169
Registrován: Po 28.12.2009, 0:59
Auto: W124 rok87 300E sedan
Stav: Offline

Re: Desatero řešení závad u benzínových motorů Mercedes

Příspěvek od Milan-W124-300E » So 17.10.2020, 15:32

zajímavé a poučné čtení ,za mě 1 * :-)




Fireman
hvězdička
Příspěvky: 11
Registrován: Pá 13.11.2020, 21:34
Auto: 350SLC
Věk: 65
Stav: Offline

Re: Desatero řešení závad u benzínových motorů Mercedes

Příspěvek od Fireman » So 24.07.2021, 21:21

Kolegové, vracím se k tomuto tématu. Potřebuji vyměnit vstřikovací trysky na 350 SLC, ale u nás i na ebay jsem našel v nabídce k tryskám vždy jen ty vrchní gumová sedla, ale zmiňované "o" kroužky ke spodním plastovým vodítkům, které se určité také musí vyménit, jsem nikde ale neobjevil. Poradíte kde sehnat?
Dik za odpovědi




mirauh@seznam.cz
hvězdička
Příspěvky: 7
Registrován: Út 07.09.2021, 12:20
Auto: C123 280CE
Stav: Offline

Re: Desatero řešení závad u benzínových motorů Mercedes

Příspěvek od mirauh@seznam.cz » Stř 08.09.2021, 6:19

Ahoj, mám dotaz na 0 280 161 007viz obrázek. Tento ventil je pouze shock absorber nebo reguluje tlak?

Je paralelně s wur.

Děkuji
C123 280ce m110
Nemáte dostatečná oprávnění pro zobrazení souborů připojených k tomuto příspěvku.




Klimes
hvězdička
Příspěvky: 1
Registrován: Ne 15.07.2018, 18:59
Auto: MB w124
Stav: Offline

Re: Desatero řešení závad u benzínových motorů Mercedes

Příspěvek od Klimes » Ne 07.11.2021, 14:17

Ahoj, řeším teď problém se svým m102 a m103 a toto mi pomáhá, ale nejsou už k dispozici obrázky. Nešlo by to nějak rozchodit? Případně i za úplatu dát někam pdf s fotkami a tímto desaterem?
To bych si velmi rád koupil jako knížečku.
Děkuji a přeji hezký den,
Jan Klimeš.




Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21830
Registrován: Pá 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Místo/Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 68
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Desatero řešení závad u benzínových motorů Mercedes

Příspěvek od Přemek Doležal » Ne 07.11.2021, 21:27

mirauh@seznam.cz napsal:
Stř 08.09.2021, 6:19
Ahoj, mám dotaz na 0 280 161 007viz obrázek. Tento ventil je pouze shock absorber nebo reguluje tlak?

Je paralelně s wur.

Děkuji
C123 280ce m110
Regulátor.




prcek
vycházející hvězda
Příspěvky: 848
Registrován: Čt 31.07.2008, 14:51
Auto: W123 280CE
Místo/Bydliště: Most / Teplice
Stav: Online

Re: Desatero řešení závad u benzínových motorů Mercedes

Příspěvek od prcek » Út 09.11.2021, 19:21

Klimes napsal:
Ne 07.11.2021, 14:17
Ahoj, řeším teď problém se svým m102 a m103 a toto mi pomáhá, ale nejsou už k dispozici obrázky. Nešlo by to nějak rozchodit? Případně i za úplatu dát někam pdf s fotkami a tímto desaterem?
To bych si velmi rád koupil jako knížečku.
Děkuji a přeji hezký den,
Jan Klimeš.
Tady to je ke stazeni u autora prispevku na jeho webu:
https://sonypolicka.webgarden.cz/rubrik ... e-jetronic



Odpovědět