Měl jsi to nastartovaný??masie píše:Vcera jsem zkousel pohnout obema prednima kolama a je tam vule.
Pokud ne, tak je v hřebenu vždycky vůle, která se pak vymezí tlakem oleje
Měl jsi to nastartovaný??masie píše:Vcera jsem zkousel pohnout obema prednima kolama a je tam vule.
vůbec se ti nedivím, kvalita materiálu je v D.V. děsná, origo je origo ať si každý remcá co chce ]:-> jen ty cenovky jsou prostě jinde o:-)FOX33 píše: ↑ned 21.11.2021, 13:20 Těžko dělat geometrii s dílama který jsou k dispozici.Vyměněný horní i spodní ramena za nový,auto plavba neskutečná.Největší problém-přední silenblok spodního ramena.Dokud tam byly originály,nemělo to kaz.Jakákoliv náhražka k ničemu.Poprvé jsem dal silenbloky od febi.Začátek dobrý,po dvou letech katastrofa.Pak jsem dal vaico -katastrofa okamžitě silenblok měkkej jak bláto.Došel jsem k závěru že tento silenblok nikdo jiný než mercedes nedokáže vyrobit.Scháněl jsem Lemforder-nikde již není k dispozici-vyprodáno a kromě toho nemyslím si že se to přiblíží kvalitě originálu.. Ještě dodávám že zadní náprava má všechny kosti co byly špatný vyměněný.Přestává mě díky takové maličkosti to auto bavit.To co tady někdo psal že ty kosti kterými se na zadku seřizuje sbíhavost od Febi stojí za ho... -tak měl naprostou pravdu -ten čep je úplně trapně volnej už u novýho-no výsměch.Měl by být tuhý aby se s ním nedalo snadno pohnout.Zkrátka kvalita druhovýroby je příšerná-ty spodní ramena budu chtít rozhodně vrátit-to bude komedie :-)...