e290td nouzak ... proc?


janhoumr@seznam.cz
hvězdička
Příspěvky: 75
Registrován: pát 05.07.2013, 6:53
Auto: w124 230e r.v.89
Bydliště: Praha

Re: e290td nouzak ... proc?

Příspěvek od janhoumr@seznam.cz »

Mimochodem kde bych koupil nějaký hadice na turbo kde nakupujete?

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: e290td nouzak ... proc?

Příspěvek od Přemek Doležal »

Highperformance, Praha.

janhoumr@seznam.cz
hvězdička
Příspěvky: 75
Registrován: pát 05.07.2013, 6:53
Auto: w124 230e r.v.89
Bydliště: Praha

Re: e290td nouzak ... proc?

Příspěvek od janhoumr@seznam.cz »

Tak mám objednané nové podtlakové hadičky k egr to nemá smysl ten je zaslepený,takže dám jednu k turbu a jednu co vede so sání ke klapce.(p.s.co kdyby se ta klapka vyřadila z provozu mělo by to vliv na ten nouzák nebo na jízdu?)

Mika
kometa
Příspěvky: 2209
Registrován: čtv 31.07.2008, 22:11
Auto: W210 E 300 Turbodiesel
Bydliště: Brno
Věk: 40

Re: e290td nouzak ... proc?

Příspěvek od Mika »

když tu klapku odpojíš tak by to mělo z motorem po vypnutí pořádně škubnout ta klapka je tam od toho aby k tomuto nedocházelo

janhoumr@seznam.cz
hvězdička
Příspěvky: 75
Registrován: pát 05.07.2013, 6:53
Auto: w124 230e r.v.89
Bydliště: Praha

Re: e290td nouzak ... proc?

Příspěvek od janhoumr@seznam.cz »

Aha to jsem nevěděl,takže ta klapka na jízdu vliv nemá?např.pokud by nefungovala tak by šlo auto do nouzáku?

janhoumr@seznam.cz
hvězdička
Příspěvky: 75
Registrován: pát 05.07.2013, 6:53
Auto: w124 230e r.v.89
Bydliště: Praha

Re: e290td nouzak ... proc?

Příspěvek od janhoumr@seznam.cz »

Já mám auto v nouzi jen když se mi ohřeje na provozní teplotu,když je studené tak jede normálně.

Mika
kometa
Příspěvky: 2209
Registrován: čtv 31.07.2008, 22:11
Auto: W210 E 300 Turbodiesel
Bydliště: Brno
Věk: 40

Re: e290td nouzak ... proc?

Příspěvek od Mika »

když tu klapku zavřeš tak by auto mělo chcípnout ,když zůstane zavřená tak ani nenastartuješ
ale může být v poloze teda spíš v mezi poloze a motoru se nebude dostávat dost vzduchu tak spadne do nouzáku

najdi si na googelu ,,chcípací klapka,,

janhoumr@seznam.cz
hvězdička
Příspěvky: 75
Registrován: pát 05.07.2013, 6:53
Auto: w124 230e r.v.89
Bydliště: Praha

Re: e290td nouzak ... proc?

Příspěvek od janhoumr@seznam.cz »

aha takže přes ni auto chcípnu,to jsem taky nevěděl,člověk se pořád učí.
a co je to za bazmekt jak do něj jde ta podtlaková hadička vedle té klapky v sání?

Mika
kometa
Příspěvky: 2209
Registrován: čtv 31.07.2008, 22:11
Auto: W210 E 300 Turbodiesel
Bydliště: Brno
Věk: 40

Re: e290td nouzak ... proc?

Příspěvek od Mika »

možná nechcípneš je to pěti válec ,ale motor by se měl začít pořádně dusit
u čtyřválce to zdechne okamžitě,to vedle je ventil EGR
pokud dobře pamatuji stříbrno zlatý bazmek EGR,černý plast sráč chcípací klapka

Džejár
legenda hvězd
Příspěvky: 3104
Registrován: pon 26.01.2009, 21:08
Auto: Iveco daily 35S12
Bydliště: Brno

Re: e290td nouzak ... proc?

Příspěvek od Džejár »

Miko: nemáš tak docela pravdu !

tohle co popisuješ je spíž z koncernu.


Klapku v sání tam nemám, auto chcípne normálně, chcípá díky rotačnímu čerpadlu, kde ventil stopne přívod nafty. Okamžitě a hned. Zpětný ráz nebo možnost přeskočení o zub jako u aut s řemen nelze.

Se zavřenou klapkou motor nastartuje uplně hned a běží uplně normálně, ale jen do 3000ot.
Když sem hledal svoji chybu P1470, vše jsem pročetl, prohledal a pak i osobně vyzkoušel.

Klapka je na jedné straně ukrojená aby mohl procházet vzduch do motoru.

Pokud máš EGR, při přidání plynu se klapka zavírá a přepouštějí se výfukové plyny z egr a tím se omezuje nasátí vzduchu z venku.

Mika
kometa
Příspěvky: 2209
Registrován: čtv 31.07.2008, 22:11
Auto: W210 E 300 Turbodiesel
Bydliště: Brno
Věk: 40

Re: e290td nouzak ... proc?

Příspěvek od Mika »

jj možná máš pravdu ,ale jak se zabrání tomu aby setrvačností motor nenasál vzduch a nedošlo ke kompresi od toho tam má být ta klapka ,,označují to intake flaps,,ta tam snad musí být

Džejár
legenda hvězd
Příspěvky: 3104
Registrován: pon 26.01.2009, 21:08
Auto: Iveco daily 35S12
Bydliště: Brno

Re: e290td nouzak ... proc?

Příspěvek od Džejár »

mě škube tak leda načatej setrvák *jokingly*

janhoumr@seznam.cz
hvězdička
Příspěvky: 75
Registrován: pát 05.07.2013, 6:53
Auto: w124 230e r.v.89
Bydliště: Praha

Re: e290td nouzak ... proc?

Příspěvek od janhoumr@seznam.cz »

tak jsem za tu klapku vzal a nic se neděje,podtlak se také nekoná.

janhoumr@seznam.cz
hvězdička
Příspěvky: 75
Registrován: pát 05.07.2013, 6:53
Auto: w124 230e r.v.89
Bydliště: Praha

Re: e290td nouzak ... proc?

Příspěvek od janhoumr@seznam.cz »

ten žlutý to je egr a to v červeném ovládá klapku v sání jak se jmenuje ten bazmekt?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

trojan
kometa
Příspěvky: 2145
Registrován: pon 28.02.2011, 18:33
Auto: Trambus
Bydliště: 60580495devět/Kolín

Re: e290td nouzak ... proc?

Příspěvek od trojan »

to žlutý není egr . . .
Odpovědět