e290td nouzak ... proc?
-
- hvězdička
- Příspěvky: 75
- Registrován: pát 05.07.2013, 6:53
- Auto: w124 230e r.v.89
- Bydliště: Praha
Re: e290td nouzak ... proc?
Mimochodem kde bych koupil nějaký hadice na turbo kde nakupujete?
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: e290td nouzak ... proc?
Highperformance, Praha.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 75
- Registrován: pát 05.07.2013, 6:53
- Auto: w124 230e r.v.89
- Bydliště: Praha
Re: e290td nouzak ... proc?
Tak mám objednané nové podtlakové hadičky k egr to nemá smysl ten je zaslepený,takže dám jednu k turbu a jednu co vede so sání ke klapce.(p.s.co kdyby se ta klapka vyřadila z provozu mělo by to vliv na ten nouzák nebo na jízdu?)
-
- kometa
- Příspěvky: 2209
- Registrován: čtv 31.07.2008, 22:11
- Auto: W210 E 300 Turbodiesel
- Bydliště: Brno
- Věk: 40
Re: e290td nouzak ... proc?
když tu klapku odpojíš tak by to mělo z motorem po vypnutí pořádně škubnout ta klapka je tam od toho aby k tomuto nedocházelo
-
- hvězdička
- Příspěvky: 75
- Registrován: pát 05.07.2013, 6:53
- Auto: w124 230e r.v.89
- Bydliště: Praha
Re: e290td nouzak ... proc?
Aha to jsem nevěděl,takže ta klapka na jízdu vliv nemá?např.pokud by nefungovala tak by šlo auto do nouzáku?
-
- hvězdička
- Příspěvky: 75
- Registrován: pát 05.07.2013, 6:53
- Auto: w124 230e r.v.89
- Bydliště: Praha
Re: e290td nouzak ... proc?
Já mám auto v nouzi jen když se mi ohřeje na provozní teplotu,když je studené tak jede normálně.
-
- kometa
- Příspěvky: 2209
- Registrován: čtv 31.07.2008, 22:11
- Auto: W210 E 300 Turbodiesel
- Bydliště: Brno
- Věk: 40
Re: e290td nouzak ... proc?
když tu klapku zavřeš tak by auto mělo chcípnout ,když zůstane zavřená tak ani nenastartuješ
ale může být v poloze teda spíš v mezi poloze a motoru se nebude dostávat dost vzduchu tak spadne do nouzáku
najdi si na googelu ,,chcípací klapka,,
ale může být v poloze teda spíš v mezi poloze a motoru se nebude dostávat dost vzduchu tak spadne do nouzáku
najdi si na googelu ,,chcípací klapka,,
-
- hvězdička
- Příspěvky: 75
- Registrován: pát 05.07.2013, 6:53
- Auto: w124 230e r.v.89
- Bydliště: Praha
Re: e290td nouzak ... proc?
aha takže přes ni auto chcípnu,to jsem taky nevěděl,člověk se pořád učí.
a co je to za bazmekt jak do něj jde ta podtlaková hadička vedle té klapky v sání?
a co je to za bazmekt jak do něj jde ta podtlaková hadička vedle té klapky v sání?
-
- kometa
- Příspěvky: 2209
- Registrován: čtv 31.07.2008, 22:11
- Auto: W210 E 300 Turbodiesel
- Bydliště: Brno
- Věk: 40
Re: e290td nouzak ... proc?
možná nechcípneš je to pěti válec ,ale motor by se měl začít pořádně dusit
u čtyřválce to zdechne okamžitě,to vedle je ventil EGR
pokud dobře pamatuji stříbrno zlatý bazmek EGR,černý plast sráč chcípací klapka
u čtyřválce to zdechne okamžitě,to vedle je ventil EGR
pokud dobře pamatuji stříbrno zlatý bazmek EGR,černý plast sráč chcípací klapka
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 3104
- Registrován: pon 26.01.2009, 21:08
- Auto: Iveco daily 35S12
- Bydliště: Brno
Re: e290td nouzak ... proc?
Miko: nemáš tak docela pravdu !
tohle co popisuješ je spíž z koncernu.
Klapku v sání tam nemám, auto chcípne normálně, chcípá díky rotačnímu čerpadlu, kde ventil stopne přívod nafty. Okamžitě a hned. Zpětný ráz nebo možnost přeskočení o zub jako u aut s řemen nelze.
Se zavřenou klapkou motor nastartuje uplně hned a běží uplně normálně, ale jen do 3000ot.
Když sem hledal svoji chybu P1470, vše jsem pročetl, prohledal a pak i osobně vyzkoušel.
Klapka je na jedné straně ukrojená aby mohl procházet vzduch do motoru.
Pokud máš EGR, při přidání plynu se klapka zavírá a přepouštějí se výfukové plyny z egr a tím se omezuje nasátí vzduchu z venku.
tohle co popisuješ je spíž z koncernu.
Klapku v sání tam nemám, auto chcípne normálně, chcípá díky rotačnímu čerpadlu, kde ventil stopne přívod nafty. Okamžitě a hned. Zpětný ráz nebo možnost přeskočení o zub jako u aut s řemen nelze.
Se zavřenou klapkou motor nastartuje uplně hned a běží uplně normálně, ale jen do 3000ot.
Když sem hledal svoji chybu P1470, vše jsem pročetl, prohledal a pak i osobně vyzkoušel.
Klapka je na jedné straně ukrojená aby mohl procházet vzduch do motoru.
Pokud máš EGR, při přidání plynu se klapka zavírá a přepouštějí se výfukové plyny z egr a tím se omezuje nasátí vzduchu z venku.
-
- kometa
- Příspěvky: 2209
- Registrován: čtv 31.07.2008, 22:11
- Auto: W210 E 300 Turbodiesel
- Bydliště: Brno
- Věk: 40
Re: e290td nouzak ... proc?
jj možná máš pravdu ,ale jak se zabrání tomu aby setrvačností motor nenasál vzduch a nedošlo ke kompresi od toho tam má být ta klapka ,,označují to intake flaps,,ta tam snad musí být
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 3104
- Registrován: pon 26.01.2009, 21:08
- Auto: Iveco daily 35S12
- Bydliště: Brno
Re: e290td nouzak ... proc?
mě škube tak leda načatej setrvák *jokingly*
-
- hvězdička
- Příspěvky: 75
- Registrován: pát 05.07.2013, 6:53
- Auto: w124 230e r.v.89
- Bydliště: Praha
Re: e290td nouzak ... proc?
tak jsem za tu klapku vzal a nic se neděje,podtlak se také nekoná.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 75
- Registrován: pát 05.07.2013, 6:53
- Auto: w124 230e r.v.89
- Bydliště: Praha
Re: e290td nouzak ... proc?
ten žlutý to je egr a to v červeném ovládá klapku v sání jak se jmenuje ten bazmekt?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- kometa
- Příspěvky: 2145
- Registrován: pon 28.02.2011, 18:33
- Auto: Trambus
- Bydliště: 60580495devět/Kolín
Re: e290td nouzak ... proc?
to žlutý není egr . . .