e290td nouzak ... proc?
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 17
- Registrován: pon 14.07.2014, 20:08
- Auto: w210 290td,300td,430 v8 a jine.
e290td nouzak ... proc?
:stern: zdarec chlapi... mam e290td nyni po vymene vahy vzduchu,el.magnetickeho spinace tlaku turba,je zaslepeny egr .. jede i taha pekne ale napr kdyz tomu nalozim na dalnici a drzim 140.150.160 tak se nic nedeje ale nekdy kdyz uberu a chvili jedu treba 100 tak to ztrati vykon a skoci do nouzaku.Kdyz zastavim a vypnu zapalovani dam cigaro :-D tak odjizdim zase normalne ale musim tomu slapnout protoze kdyz odjedu pomali bez vytaceni tak to je zase v nouzaku... nevite nekdo proc? :stern: diky za nazory
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 3104
- Registrován: pon 26.01.2009, 21:08
- Auto: Iveco daily 35S12
- Bydliště: Brno
Re: e290td nouzak ... proc?
zajed si na diagnostiku, klidně Brno a okolí zvládnu i já.
Ted se přiznám, že mě to samého docela proškolilo, měl sem nízký tlak v sacím potrubí.
Ted se přiznám, že mě to samého docela proškolilo, měl sem nízký tlak v sacím potrubí.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 17
- Registrován: pon 14.07.2014, 20:08
- Auto: w210 290td,300td,430 v8 a jine.
Re: e290td nouzak ... proc?
:stern: kurnik prave ze jsem z toho takovy nejaky zmaten protoze diagnostika psala vahu a ten elektromagneticky spinac.... tak jsem to vymenil jede to lepe ale proste ten nouzak mne nekdy stve:-D je to neprijemne kdyz tomu chci prilozit a ono nic:-D no jake teda bylo reseni? nejaka netesnot v sani? jako najezdil jsem s tim ted za 2 nesice asi 10 tis km co tedy doporucujes?
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 3104
- Registrován: pon 26.01.2009, 21:08
- Auto: Iveco daily 35S12
- Bydliště: Brno
Re: e290td nouzak ... proc?
zajed si to někam vyčíst, kde ti diagnostika :stern: ukáže co přesně tomu je.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 479
- Registrován: ned 02.11.2008, 10:39
- Auto: W210 E220CDIT+W124/200D
Re: e290td nouzak ... proc?
pokud diagnostika psala chyba váhy vzduchu neznamená to ,že váha vzduchu musí být chybná !!!dagggy píše::stern: kurnik prave ze jsem z toho takovy nejaky zmaten protoze diagnostika psala vahu a ten elektromagneticky spinac.... tak jsem to vymenil jede to lepe ale proste ten nouzak mne nekdy stve:-D je to neprijemne kdyz tomu chci prilozit a ono nic:-D no jake teda bylo reseni? nejaka netesnot v sani? jako najezdil jsem s tim ted za 2 nesice asi 10 tis km co tedy doporucujes?
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 17
- Registrován: pon 14.07.2014, 20:08
- Auto: w210 290td,300td,430 v8 a jine.
Re: e290td nouzak ... proc?
vaha se vymenila a uz ji to nepise... musimtojeste zkusit napichnout co tam bude za prekvapko
-
- hvězdička
- Příspěvky: 75
- Registrován: pát 05.07.2013, 6:53
- Auto: w124 230e r.v.89
- Bydliště: Praha
Re: e290td nouzak ... proc?
Mám naprosto stejné příznaky auto jede v pohodě pak najednou jen 3000 ot vypnu,nastartuju a zas je to v pohodě.
Motor taky 2.9td.
Diagnostiku zkusím zítra.
Motor taky 2.9td.
Diagnostiku zkusím zítra.
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 915
- Registrován: čtv 17.09.2009, 18:17
- Auto: W210 E200CDI ~200kW, W203 C30 AMG ~220kW 660Nm
Re: e290td nouzak ... proc?
Může být díra v hadici..projít komplet.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 75
- Registrován: pát 05.07.2013, 6:53
- Auto: w124 230e r.v.89
- Bydliště: Praha
Re: e290td nouzak ... proc?
diagnostika dnes nikde volná jen na objednání ale myslím že už vím mám totálně mokré turbo od oleje zřejmě bude tady ten zakopaný pes.Nevíte kde nejlépe zrepasovat turbo na 2.9td?
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 915
- Registrován: čtv 17.09.2009, 18:17
- Auto: W210 E200CDI ~200kW, W203 C30 AMG ~220kW 660Nm
Re: e290td nouzak ... proc?
Já to mám taky zeblitý a jezdí to pořád. Koukni na ty hadice, pokud si to ještě neudělal.
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 3104
- Registrován: pon 26.01.2009, 21:08
- Auto: Iveco daily 35S12
- Bydliště: Brno
Re: e290td nouzak ... proc?
turbo je od oleje z hadice co vede na turbem..čili z IC do hliníkového nálitku, kde je EGR.
a nebo taky olej kape z EGR.
a nebo taky olej kape z EGR.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 479
- Registrován: ned 02.11.2008, 10:39
- Auto: W210 E220CDIT+W124/200D
Re: e290td nouzak ... proc?
Pokud je někde netěsnost(prasklá hadice nebo chladič vzduchu tak se vždy zákonitě orosí olejem vrchní odvzdušnění ventilového víka a stéká to dolů...janhoumr@seznam.cz píše:diagnostika dnes nikde volná jen na objednání ale myslím že už vím mám totálně mokré turbo od oleje zřejmě bude tady ten zakopaný pes.Nevíte kde nejlépe zrepasovat turbo na 2.9td?
po opravě chladiče mi olej zmizel....
To je jen můj tip...
Ale samozřejmě může byt netěsná spodní tlaková trubka oleje k turbu...
Ale to by jen unikal olej z motoru a na nouzák to nemá vliv...
-
- hvězdička
- Příspěvky: 75
- Registrován: pát 05.07.2013, 6:53
- Auto: w124 230e r.v.89
- Bydliště: Praha
Re: e290td nouzak ... proc?
Budu se chystat do nechanic tam mi snad poradí více, ted jedu na slovač tak snad auto vydrží.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 17
- Registrován: pon 14.07.2014, 20:08
- Auto: w210 290td,300td,430 v8 a jine.
Re: e290td nouzak ... proc?
no ja zatim jeste nevim jelikoz jsem nechal stat milacka v nemecku ne protoze by nejel ale potreboval jsem stahnout dalsi tri auta:-) tak budu badat az pristi tyden. urcite dam info zkusim jit po nejake te netesnosti nejdriv *tired*
-
- hvězdička
- Příspěvky: 75
- Registrován: pát 05.07.2013, 6:53
- Auto: w124 230e r.v.89
- Bydliště: Praha
Re: e290td nouzak ... proc?
Tak jsem zaslepil egr a vše se zdálo ok,auto jelo fajn týden a dnes se zas objevil nouzák takže diagnostika :(