W210.....netopí


Autor tématu
doktor-eu
hvězdička
Příspěvky: 71
Registrován: ned 08.06.2014, 15:52
Auto: W210 300D - aut. S210 320CDI

Re: W210.....netopí

Příspěvek od doktor-eu »

No, tak v mém případě došlo k tomu, že se mi vylomili obě dvě ty čepičky, resp. ty mosazné špičky....prostě je nešlo vytáhnout, když byly ulomeny, takže....teď topím furt :-)

dako5
legenda hvězd
Příspěvky: 3780
Registrován: čtv 31.07.2008, 19:11
Auto: W210,S210,S124,MAN
Bydliště: Jaroměřice nad Rokytnou
Věk: 52

Re: W210.....netopí

Příspěvek od dako5 »

rostikator píše:Než budeš něco rozdělávat tak si to můžeš docela i jednoduše odiagnostikovat , pakliže mas automatickou kliku jak píšeš.

How to run built-in Climate Control Diagnostics.

1 - Start engine
2 - Turn on Climate Control and adjust to 72F (22C) on both sides. This is done easily by holding UP and DOWN arrows simultaneously.
3 - Wait 3 - 5 min unless engine is already up to temp.
4 - Press and hold the REST button for at least 5 seconds and release when the left side of the display shows an '01'
5 - Record the left and right values on a piece of paper.
6 - Press the 'AUTO' button. The value '02' should appear on the left.
7 - Repeat while recording the value on the left and on the right.
8 - Some values on left will not be consecutive. Some will be missing. Just write down the ones you get.
9 - When you get to '24' press REST to exit.

Here is what the values mean.

01 Inside (cabin) temp
02 Outside temp
03 Left heater core temp
04 Right heater core temp
05 Evaporator temp
06 Engine coolant temp
07 A/C Compressor pressure (bar)
08 Refrigerant temp

21 Engine rpm (x100)
22 Vehicle speed (mph)
24 Battery voltage

Most common problem with EC light staying on is low refrigerant. Low refrigerant will result in compressor not starting and compressor pressure (07) will be zero. At one time an older style Refrigerant Temperature Sensor was subject to moisture build up and that would cause the EC light to stay on. All newer models have an improved RTC design.




Automatic Climate Control Diagnostic Trouble Code (DTC) Memory

Ignition ON
Temperature selector left "HI", right "LO".
Within 20 seconds, press REST and EC simultaneously for more than 5 seconds
The led in the RECIRCULATE button flashes and the display shows "di R"
Press AUTO repeatedly until all DTC's (refer to DTC table) are displayed. Record each DTC as it is displayed.
Each malfunction (short circuit, open circuit, etc.) has a specific DTC assigned to it.
The letter "E" (Error) is displayed in the left side of the display and the DTC is displayed in the right side of the display. By pressing the right AUTO button, the next DTC stored in memory will be displayed.

To erase: Only possible after all DTC's are read out. Simultaneously press both AUTO > 2 secs. "d" will be displayed in the left side of the display window and "FF" on the right side.
To cancel erase: By pressing AUTO the current faults will appear again.

Set temperature selector to normal setting.
Turn ignition OFF to end test.

DCT table:

B1226 - In-car temperature sensor (B10/4)
B1227 - Outside temperature indicator temperature sensor (B14)
B1228 - Heater core temperature (B10/1)
B1229 - Heater core temperature (B10/1)
B1230 - Evaporator temperature sensor (B10/6)
B1231 - ECT sensor (B11/4)
B1232 - Refrigerant pressure sensor (B12)
B1233 - Refrigerant temperature sensor (B12/1)
B1234 - Sun sensor (B32)
B1235 - Emissions sensor (B31)
B1241 - Refrigerant fill
B1416 - Coolant circulation pump (M13)
B1417 - Duovalve (Y21y1), left
B1418 - Duovalve (Y21y2), right
B1419 - Electromagnetic clutch (A9k1)
B1420 - Idle speed increase
B1421 - Pulse module (N65)
B1422 - Series interface (K1) connection to instrument cluster (A1)
B1423 - Switchover valve block (Y11)
B1424 - Activated charcoal filter actuator (A32m2) open
B1425 - Activated charcoal filter actuator (A32m2) closed
B1432 - Non-USA DTC
B1459 - Series interface (K2) connection to instrument cluster (A1)
B1462 - Wide open throttle (WOT) position signal: diesel engines
A neuměl by to někdo česky?Třeba to pak dát sem pro každýho...

MartinR
hvězdička
Příspěvky: 143
Registrován: pát 29.08.2008, 11:33
Auto: Mám
Bydliště: Praha

Re: W210.....netopí

Příspěvek od MartinR »

Z Google překladače
Nez budeš Něco rozdělávat Tak si na můžeš Docela i jednoduše odiagnostikovat, pakliže mas automatickou kliku Jak píšeš. Jak spustit vestavěný Climate Control Diagnostika.   1 - Nastartujte motor   2 - Zapněte Climate Control a přizpůsobit 72F (22C) na obou stranách. To se provádí jednoduše podržením šipky nahoru a dolů současně.   3 - Vyčkejte 3-5 minut, pokud je motor již do tepl.   4 - Stiskněte a podržte tlačítko REST po dobu nejméně 5 sekund a uvolněte jej, když na levé straně displeje ukazuje "01"   5 - Zaznamenejte levé a pravé hodnoty na kus papíru.   6 - Stiskněte tlačítko "AUTO". By se měla objevit hodnota "02" na levé straně.   7 - Opakujte během nahrávání hodnotu na levé straně a na pravé straně.   8 - Některé hodnoty na levé straně nebude po sobě. Některé z nich budou chybět. Stačí zapsat ty, které dostanete.   9 - Když se dostanete do "24" stiskněte tlačítko REST pro ukončení. Zde je to, co čísla znamenají.   01 Inside (kabina), teplota   02 Venkovní teplota   03 Levá ohřívač core temp   04 Pravá ohřívač jádro temp   05 výparníku temp   06 Engine temp chladicí kapaliny   07 A / C kompresoru tlak (bar)   08 Chladivo temp   Min 21 Motor (x100)   Rychlost 22 vozidel (mph)   24 Napětí baterie Nejčastějším problémem s ES světlo zůstat na nízké chladiva. Nízká chladivo bude mít kompresor se nespustí a kompresor (07) bude nula. Najednou starší styl chladiva Snímač teploty bylo předmětem vlhkosti vybudovat a skutečnosti, které by světlo ES, aby zůstali na. Všechny novější modely mají lepší konstrukci RTC. Automatic Climate Control Diagnostický poruchový kód (DTC) Paměť zapalování zapnuto Volič teploty vlevo "HI", vpravo "LO". Během 20 sekund stiskněte odpočinku a EK současně na více než 5 sekund LED dioda v tlačítku recirkulaci bliká a na displeji se zobrazí "R" di Stiskněte tlačítko AUTO, dokud jsou zobrazeny všechny SDZ (viz tabulka DTC). Zaznamenat každý DTC, jak je zobrazen. Každá závada (zkrat, otevřený okruh, atd), má specifický kód DTC přiřazený k ní. Písmeno "E" (Chyba) je zobrazena na levé straně displeje a DTC se zobrazí v pravé části displeje. Po stisknutí pravého tlačítka AUTO, spustí se při příštím DTC uložené v paměti budou zobrazeny. Chcete-li vymazat: možné pouze po všechny DTC se načítají. Stiskněte současně obě Auto> 2 sekundy. "d" se zobrazí v levé části displeje a "FF" na pravé straně. Chcete-li zrušit mazání: Stisknutím tlačítka Auto aktuální poruchy se opět objeví. Nastavte volič teploty na normální hodnotu. Vypněte zapalování na koncovém testu. DCT tabulka: B1226 - In-car teplotní čidlo (B10 / 4) B1227 - Snímač teploty Ukazatel venkovní teploty (B14) B1228 - Heater teplota jádra (B10 / 1) B1229 - Heater teplota jádra (B10 / 1) B1230 - Snímač teploty výparníku (B10 / 6) B1231 - ECT čidlo (B11 / 4) Snímač tlaku chladiva (B12) - B1232 B1233 - čidlo teploty chladiva (B12 / 1) B1234 - Snímač Sun (B32) B1235 - Emise čidlo (B31) B1241 - náplň chladiva B1416 - chladicí kapaliny oběhové čerpadlo (M13) B1417 - Duovalve (Y21y1), vlevo B1418 - Duovalve (Y21y2), vpravo B1419 - Elektromagnetická spojka (A9k1) B1420 - volnoběžných otáčkách zvyšují B1421 - impulsní modul (N65) B1422 - Series rozhraní (K1), připojení k přístrojové desce (A1) B1423 - přepínání ventilový blok (Y11) B1424 - Filtr s aktivním uhlím pohon (A32m2) otevřené B1425 - Filtr s aktivním uhlím pohon (A32m2) uzavřená B1432 - Non-USA DTC B1459 - Series rozhraní (K2), připojení k přístrojové desce (A1) B1462 - Plně otevřená škrticí klapka (WOT) pozice signál: dieselové motory

Jerry513
hvězdička
Příspěvky: 40
Registrován: pon 28.11.2011, 17:24
Auto: W210
Věk: 35

Re: W210.....netopí

Příspěvek od Jerry513 »

Mne ukazuje chybu B1231kde by malo byt umiestnené to čidlo ETC? Domnievam sa že mi tam chyba lebo našiel som aj odpojenú hadicu pod ľavým svetlom z ozacenim A2015060234 ( že na ohrievanie vzduchu).. nevie niekto čo sa napája na tuto hadicu?

prcek
vycházející hvězda
Příspěvky: 878
Registrován: čtv 31.07.2008, 14:51
Auto: W123 280CE
Bydliště: Most / Teplice

Re: W210.....netopí

Příspěvek od prcek »


Jerry513
hvězdička
Příspěvky: 40
Registrován: pon 28.11.2011, 17:24
Auto: W210
Věk: 35

Re: W210.....netopí

Příspěvek od Jerry513 »

Super dakujem, už je aj objednané..a s detekciou tej hadice, na čo je napojená by ste mi nevedeli poradiť?
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 4-223-7793

Merc124
Administrátor
Příspěvky: 6226
Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
Bydliště: Mělník
Věk: 61

Re: W210.....netopí

Příspěvek od Merc124 »

Jerry513 píše: pon 09.12.2019, 16:52 Super dakujem, už je aj objednané..a s detekciou tej hadice, na čo je napojená by ste mi nevedeli poradiť?
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 4-223-7793
napojená je na bufík, je to hadice kterou se přivádí vzduch do bufíku

Jerry513
hvězdička
Příspěvky: 40
Registrován: pon 28.11.2011, 17:24
Auto: W210
Věk: 35

Re: W210.....netopí

Příspěvek od Jerry513 »

Tak tam má bit aj bufik?! Auto bolo burane z predu a poskladané veľmi “odborne” tak neviem čo kam patrí 😀
Odpovědět