Projekt: E200 CDI 200-250 HP/ 450-500Nm

Odpovědět

fokume
hvězda
Příspěvky: 1751
Registrován: úte 25.10.2016, 14:19
Bydliště: Kolin

Re: Projekt: E200 CDI 200-250 HP/ 450-500Nm

Příspěvek od fokume »

softwarove to ladis sam nebo davas nekam delat ?

Autor tématu
Mystik4l
vycházející hvězda
Příspěvky: 915
Registrován: čtv 17.09.2009, 18:17
Auto: W210 E200CDI ~200kW, W203 C30 AMG ~220kW 660Nm

Re: Projekt: E200 CDI 200-250 HP/ 450-500Nm

Příspěvek od Mystik4l »

SW mi ladí kamarád. Pevně doufám, že ještě nalezne v jednotce limiter pro tlak paliva. Nějakých 200kW by to pak mělo dát.

Jinak ano..dám nový termostat a snad bude klid.

popelnice
kometa
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 26.12.2013, 13:32
Auto: Žigul
Bydliště: Hradec Králové 737 547 237

Re: Projekt: E200 CDI 200-250 HP/ 450-500Nm

Příspěvek od popelnice »

Mystik4l píše:SW mi ladí kamarád. Pevně doufám, že ještě nalezne v jednotce limiter pro tlak paliva. Nějakých 200kW by to pak mělo dát.

Jinak ano..dám nový termostat a snad bude klid.
At to otevre v ecm ;) nalezne ho hned *thumbs up*

Autor tématu
Mystik4l
vycházející hvězda
Příspěvky: 915
Registrován: čtv 17.09.2009, 18:17
Auto: W210 E200CDI ~200kW, W203 C30 AMG ~220kW 660Nm

Re: Projekt: E200 CDI 200-250 HP/ 450-500Nm

Příspěvek od Mystik4l »

To těžko. Ecm není zrovna ideální sw na úpravu ecu. Je tam jiný limiter, který ti ecm rozhodně z fleku neukáže. Pracuje s WinOLS. Lepší program pro úpravu není.

popelnice
kometa
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 26.12.2013, 13:32
Auto: Žigul
Bydliště: Hradec Králové 737 547 237

Re: Projekt: E200 CDI 200-250 HP/ 450-500Nm

Příspěvek od popelnice »

Jj ale ukaze ti adresu *jokingly*

popelnice
kometa
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 26.12.2013, 13:32
Auto: Žigul
Bydliště: Hradec Králové 737 547 237

Re: Projekt: E200 CDI 200-250 HP/ 450-500Nm

Příspěvek od popelnice »

Ukazovali to v receptáři *jokingly*

Autor tématu
Mystik4l
vycházející hvězda
Příspěvky: 915
Registrován: čtv 17.09.2009, 18:17
Auto: W210 E200CDI ~200kW, W203 C30 AMG ~220kW 660Nm

Re: Projekt: E200 CDI 200-250 HP/ 450-500Nm

Příspěvek od Mystik4l »

*jokingly* no neukáže ti to, co potřebuješ. To co ti ukáže ti nepomůže. Je tam jiný limiter.

Jinak pro porovnání s W211 E500 306HP, které má 100-200 za 15,4s:

https://www.youtube.com/watch?v=JSVgij1cfEc

m666
hvězda
Příspěvky: 1272
Registrován: čtv 31.07.2008, 14:50

Re: Projekt: E200 CDI 200-250 HP/ 450-500Nm

Příspěvek od m666 »

tak jak? co je novýho? a jak pokračuješ s tou 8V šíleností? :)

navi
hvězdička
Příspěvky: 308
Registrován: stř 07.11.2012, 23:34
Auto: w 211 320 cdi 190 2.0 d w 203 200 cdi

Re: Projekt: E200 CDI 200-250 HP/ 450-500Nm

Příspěvek od navi »

Mystik4l píše:Neporovnávat hrušky s jabkami. Než se turbo rozhodlo odporoučet, tak jsem měl již úplně jinak nastavenou jednotku, kdy to dávalo 240km/h po rovině s prstem v nose a zrychlování na jakýkoliv kvalt bylo naprosto parádní. Za mnou bylo jen trochu kouře při úplně plném plynu ve vysokých otáčkách. S opraveným a upraveným turbem bych měl být schopen dosáhnout 260-270koní (190-200kW) a 500+ Nm úplně bez kouře. A když nepotřebuji šlapat na plyn, spotřebu bez problému dokážu i mimo dálnici dostat pod 5,5l/100km. Jsem si 100% jist, že s tím Saabem bych neměl v akceleraci žádný problém, přesto že je to velice dobré auto s tím motorem. Ale jen o to nejde. Chtěl jsem dokázat to, co ostatní "věděli", že nejde a není možné dosáhnout bez neuvěřitelného zadýmování jako u starých TDI. Souhlasím, že na projíždění po okreskách v ostrých zatáčkách není tohle auto zrovna ideální, ale vůbec mi to nevadí. Dostat se výkonově z 200CDI na nejnovější 350CDI si myslím, že je celkem úspěch. A když motor vydrží, v což pevně doufám, pokusím se o 300+ koní.

hele chlape přestavba je to zajímavá ale moc to smyslu nedává chápu pokud někdo upravuje ochcávku tdi kde je jen jeden motor a větší a silnější se prostě nedělá .
ale vrážet x tisíc do motoru kterej se pak dostane na ten samej výkon co 320 cdi + chip ?
pokud by jsi vzal 320 cdi r6 a udělal s tím motorem to samé co s 200 cdi dostal by ses někam na 350 ps a to by potom amg jen čumělo .

co stála ta přestavba

miluna
hvězda
Příspěvky: 1756
Registrován: ned 03.08.2008, 16:29
Auto: jo jo, mám
Bydliště: Košťany
Věk: 58
Kontaktovat uživatele:

Re: Projekt: E200 CDI 200-250 HP/ 450-500Nm

Příspěvek od miluna »

Mě to tedy celkem smysl dává, minimálně váha motoru a tím chování auta je lepší, celkově se mi ten projekt a nadšení moc líbí.

popelnice
kometa
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 26.12.2013, 13:32
Auto: Žigul
Bydliště: Hradec Králové 737 547 237

Re: Projekt: E200 CDI 200-250 HP/ 450-500Nm

Příspěvek od popelnice »

Kdekdo oceni manual :) nedostatkovy zbozi s timhle vykonem *jokingly*

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: Projekt: E200 CDI 200-250 HP/ 450-500Nm

Příspěvek od Přemek Doležal »

Navi : ....ty tohle zřejmě nepochopíš.
Máš teoreticky pravdu, ale 320 CDI + čip nemůže kutila uspokojit jako stejně výkonná 200 CDi vlastnoručně vymyšlená, poskládaná a odbržděná.
@}->--

Autor tématu
Mystik4l
vycházející hvězda
Příspěvky: 915
Registrován: čtv 17.09.2009, 18:17
Auto: W210 E200CDI ~200kW, W203 C30 AMG ~220kW 660Nm

Re: Projekt: E200 CDI 200-250 HP/ 450-500Nm

Příspěvek od Mystik4l »

Děkuji moc všem za přízeň. Už jsem to asi psal někde dříve. To auto prostě bylo doma, s velice parádní kastlí a jen jsem chtěl výkon aspoň jako 320CDI, když už je to celkově pěkné. No a postupně jsem se dostal až sem. Ti co byli na sprintech v rámci srazu Kersko, tak vědí, že slušně zatopilo i C55AMG :)

Jinak aktuálně mě čeká demontáž převodovky z důvodu menšího prokluzu spojky při cca 3000-3200ot - což je asi i důvod nedokonalého grafu z brzdy. SMF Spojka z 270CDI Sprintera prostě nestačí. Takže lamela půjde do Renovaku k přeobložení na HDS57. Zároveň moje líné domněnky ohledně výfuku, že 76mm downpipe a dál až do konce 60mm bude stačit, byly trochu mimo mísu. Takže teď bude 76mm/3" všude. Zároveň doufám, že se povede nalézt limiter tlaku v railu a dostaneme tam znova okolo 1600bar jako u staré ECU. Když se to povede, tak by mělo být 210kW+ určitě. Jinak AMG vstriky bohužel nejsou ve skutečnosti až tak velké jak by si člověk představoval, což je celkem dost limitující vzhledem k tomu, že na maximální dávku už je třeba poměrně dlouhého trvání vstriku. Ideální by bylo dát ještě větší trysky a vstřikovat v kratším čase. EGT by kleslo. Další skvělá věc by bylo nějaké novější turbo buď GTB2260VK nebo úplně poslední řada GTD2060VZ. Hned by se zvedl výkon v podstatě instantně. Ale to už asi řešit nechci *jokingly*

Autor tématu
Mystik4l
vycházející hvězda
Příspěvky: 915
Registrován: čtv 17.09.2009, 18:17
Auto: W210 E200CDI ~200kW, W203 C30 AMG ~220kW 660Nm

Re: Projekt: E200 CDI 200-250 HP/ 450-500Nm

Příspěvek od Mystik4l »

Jo a vyměnil jsem termostat *jokingly*

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: Projekt: E200 CDI 200-250 HP/ 450-500Nm

Příspěvek od Přemek Doležal »

.... a výměnou termostau tam takhle narostl výkon a krouťák ? @=
To musím hnedka zejtra říct klukům Tuňákům na srazu u pumpy. @}->--
*in love*
Odpovědět