300 td problém po přetěsnení

Odpovědět

Autor tématu
krepsot
hvězdička
Příspěvky: 37
Registrován: pát 06.06.2014, 23:30

300 td problém po přetěsnení

Příspěvek od krepsot »

Prosím zkušené o pomoc! Teklo mně čerpadlo kolem výtlačných elementů.Brutálně jsem vše okolo očistil jak to jen šlo, vymněnil o kroužky a měďáky a už to neteče..co je ale problém tak jde motor od té doby strašně tvrdě..Dočetl jsem se,že i když se člověk snaží sebevíc tak tam ňejaká nečistota prostě vletí.. No co už, zkoušel jsem jezdit jestli si to sedne, protáhl jsem ro fest - pořád klepe.Tak jsem vytáhl vstřiky a odnesl je do Boscha.Vymněnili špičky a seřídily je. Před zapojením trubek na trysky jsem nechal trubky bokem a motor řádně protočil kdyby bylo v trubkách náhodou nějaké smítko. Nahodím motor a stalo se to co jsem trochu čekal-běží to stejně..navíc s novýma tryskama to kolem 1500 otáček vynechává a kouří do modra.. :-! Před přetěsnením to byl šepot květin, žádný kouř, nic.. Je divný, že to dělají všechny válce, je to jako kdyby tam byl předvstřik úplně mimo..jenže elementama to rozhodit nemůžu ne? Co je taky zajímavý že za studena to běží relativně dobře ale jak se trochu zahřeje tak je to jak kovadlina..Dělá to na volnoběh a při mírném zatížení, jak natlačí turbo je to o.k. Je mně jasný že nový trysky budou ostřejší, ale tohle je fakt mazec..lépe slyšící jedinci se za mnou otáčí.. :-/ Je to OM 606.962 130 kw Poradťe prosím někdo :'(

Autor tématu
krepsot
hvězdička
Příspěvky: 37
Registrován: pát 06.06.2014, 23:30

Re: 300 td problém po přetěsnení

Příspěvek od krepsot »

Žíháte ty měďáky? Já jsem je tam dal bez žíhání, tak jediný co mě napadá tak že to pod něma lehce uniká do přepadu a změnil se tím předvstřik..ale to už je asi scifi co me napadá.. :-/

Autor tématu
krepsot
hvězdička
Příspěvky: 37
Registrován: pát 06.06.2014, 23:30

Re: 300 td problém po přetěsnení

Příspěvek od krepsot »

Ještě jedna věc - pod každým vstřikem byly dvě podložky..vyhodil jsem je a dal novou - samozřejmě jednu..teoreticky někdo tam narval dvě a běželo to špatně tak točil s čerpadlem aby to dorovnal.. mne tam po přetesnění vletěl bordel a trysky k.o. = klepání. Těď nové trysky s podložkou jak má být ale špatný předvstřik od ladiče co tam dal dvě.. víc už mě fakt nenapadá..mrknu na to kolik tam je, ale pořád nevěřím že by mně to vletělo do všech trysek.. :-/ Dělal jsem to na W 124, jsou tam stejné hodnoty? Bylo to 14° ZA h. ůvratí.. je to tak pánové? :-$

Autor tématu
krepsot
hvězdička
Příspěvky: 37
Registrován: pát 06.06.2014, 23:30

Re: 300 td problém po přetěsnení

Příspěvek od krepsot »

Takže dnes jsem změřil předvstřik a je nastavenej správně :-@ Takže už vážně nevím..Zkoušel jsem to nastartovat a studený to běží naprosto luxusně, je slyšet jen cvrkot trysek, úplně potichu. Postupně začne poklepávat a po pěti minutách rachot jak když je to přefórovaný težce.. :'( a v otáčkách to vynechávání a kouř..Vážně by někdo neměl aspoň ňákej typ?? Jasně asi čerpadlo k.o. , ale můžu ho přetěsnením takhle rozhodit? Nechci ho tahat ven zbytečně, navíc proč to studený beží tak pěkně???

Autor tématu
krepsot
hvězdička
Příspěvky: 37
Registrován: pát 06.06.2014, 23:30

Re: 300 td problém po přetěsnení

Příspěvek od krepsot »


gumovac
hvězdička
Příspěvky: 39
Registrován: pát 11.05.2018, 10:20
Auto: w215 600

Re: 300 td problém po přetěsnení

Příspěvek od gumovac »

mě zní tvrdě v otáćkách,tak od cca 3500 ot.Asi jako kdyź toćíte žigula do mrtva..
Odpovědět