250turbo D
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 80
- Registrován: sob 02.08.2008, 11:37
- Auto: MB124 ,w210 ,A 140L,W211
- Věk: 51
250turbo D
Po výměně trysky,teče vstřikovač.Znovu se rozebral,lapovali dosedací plochy a teče pořád.Muže to dělat i přepad?Přepadová hadička je pořád mokrá od nafty,měněna třikrát a pořád mokrá.Plní se mi prostor vstřikovače naftou,musím vyfouukavat.Poradí někdo?
-
- hvězda
- Příspěvky: 1503
- Registrován: stř 14.03.2012, 21:53
- Auto: W116, 2x W126, Волга 21, Audi 100
- Bydliště: Bodenbach, Sudeten
Re: 250turbo D
Nechčije to spíš prasklá trubka? Mě prskla nedavno na S124 neviditelně pod holendrem a nová ze Zetora než jsem jí řádně utáhnul taky nejdřív trošku hnojila. A při kolika otvírá ten vstřik? Je vyčištěnej a seřízenej jo?
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: 250turbo D
Při povolování nebo utahování jsi ulomil-nalomil vývod na přepad.
Vstřik rozebrat, tu tekoucí stranu zaletovat mosazí, a vstřik dát jako poslední.
@}->--
PS pokud jsou trubky OK, utahují se docela málo, stejně jako komůrky a vstřiky :
pak je to potřeba povolovat dvoumetrovou rourou. :-! :-! :-!
Vstřik rozebrat, tu tekoucí stranu zaletovat mosazí, a vstřik dát jako poslední.
@}->--
PS pokud jsou trubky OK, utahují se docela málo, stejně jako komůrky a vstřiky :
pak je to potřeba povolovat dvoumetrovou rourou. :-! :-! :-!