Ahoj,
dneska jsem byl u Dana na diagnostice a nepodařilo se spojit s řídící jednotkou motoru. Ostatní jednotky komunikovaly. Nemá prosím někdo schéma zapojeni diagnostickeho konektoru s řídící jednotkou motoru? Chtěl bych vyloučit nějakej "uhnilej" drát. Nebo nesetkal se někdo s tímto problémem?
Jedna se o 220 CDI (105kW) 8/2001.
Moc děkuji za rady.
Nefunkční diagnostika řídící jednotky motoru
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 32
- Registrován: ned 03.08.2008, 19:39
- Auto: W212 350 CDI - AMG packet
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- kometa
- Příspěvky: 2477
- Registrován: ned 13.05.2012, 1:00
- Auto: SL55AMG,W447, CLK320, CL500 4M AMG,c126 560
- Bydliště: Praha
- Věk: 47
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nefunkční diagnostika řídící jednotky motoru
Nekdy je problem v diagnostice samotne.... ale zkontroluj PINy u RJ motoru
-
- Administrátor
- Příspěvky: 6238
- Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
- Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
- Bydliště: Mělník
- Věk: 61
Re: Nefunkční diagnostika řídící jednotky motoru
X11/4 diag.zástrčka - pin č. 4 jde na pin č. 28 konektor č. 3 u ř.j. mot. N3/9,
pin č. 13 z X11/4 jde na pin č. 40 konektor č. 3 u N3/9,
pin č. 1 z X11/4 jde na pin č. 1 konektror č. 1 u N3/9
pin č. 3 z X11/4 jde na konektor B1 pin č. 2 což je svorka 30Z přes pojistku f1 v K40/4 což je SAM spolujezdec,
ještě se v tom chceš vrtat ? ;)
pin č. 13 z X11/4 jde na pin č. 40 konektor č. 3 u N3/9,
pin č. 1 z X11/4 jde na pin č. 1 konektror č. 1 u N3/9
pin č. 3 z X11/4 jde na konektor B1 pin č. 2 což je svorka 30Z přes pojistku f1 v K40/4 což je SAM spolujezdec,
ještě se v tom chceš vrtat ? ;)
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 32
- Registrován: ned 03.08.2008, 19:39
- Auto: W212 350 CDI - AMG packet
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nefunkční diagnostika řídící jednotky motoru
Super moc děkuji. To nebude snad složité. Kouknu na to. Dám vědět jak jsem dopadl.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 32
- Registrován: ned 03.08.2008, 19:39
- Auto: W212 350 CDI - AMG packet
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nefunkční diagnostika řídící jednotky motoru
Ahoj,
konečně jsem se k tomu dostal a je nejspíše chybný vodič mezi:
X11/4 diag.zástrčka - pin č. 4 jde na pin č. 28 konektor č. 3 u ř.j. mot. N3/9
Natáhnu nový a zkusím diagnostiku. Děkuji za pomoc!
konečně jsem se k tomu dostal a je nejspíše chybný vodič mezi:
X11/4 diag.zástrčka - pin č. 4 jde na pin č. 28 konektor č. 3 u ř.j. mot. N3/9
Natáhnu nový a zkusím diagnostiku. Děkuji za pomoc!