SL 320 rv97 v upgrade na stav perfektní
-
- hvězdička
- Příspěvky: 383
- Registrován: sob 09.11.2013, 21:49
- Auto: R129 SL600 W140 S600
Re: SL 320 rv97 v upgrade na stav perfektní
Savle: zvrchu jsou vsechny stejny...:-)
http://i1143.photobucket.com/albums/n63 ... da/600.jpg
Joe: Nojo, jeste tam meli jednu lepsi, s perfektni naprosto netknutou uplne novou vanou, ta mela najeto asi 3.500km a chteli za ni 60.000 Euro, tolik jsem bohuzel s sebou nemel.
http://i1143.photobucket.com/albums/n63 ... da/600.jpg
Joe: Nojo, jeste tam meli jednu lepsi, s perfektni naprosto netknutou uplne novou vanou, ta mela najeto asi 3.500km a chteli za ni 60.000 Euro, tolik jsem bohuzel s sebou nemel.
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 610
- Registrován: stř 06.08.2008, 9:47
- Auto: W11, W107, W112, W129, W210, W211, W221
- Bydliště: České Budějovice a okolí
- Věk: 60
- Kontaktovat uživatele:
Re: SL 320 rv97 v upgrade na stav perfektní
Joe: Nojo, jeste tam meli jednu lepsi, s perfektni naprosto netknutou uplne novou vanou, ta mela najeto asi 3.500km a chteli za ni 60.000 Euro, tolik jsem bohuzel s sebou nemel.
*thumbs up*
Jak dlouho byla tvoje žehla v Japonsku a kolik toho stihla najezdit? A jak to máš vysoko nad zemí?
Já mám auto nad zemí 6 cm (pod přední nárazník s bídou vsunu kostku ze zámkové dlažby) a občas si škrtnu i v hlubších kolejích.
*thumbs up*
Jak dlouho byla tvoje žehla v Japonsku a kolik toho stihla najezdit? A jak to máš vysoko nad zemí?
Já mám auto nad zemí 6 cm (pod přední nárazník s bídou vsunu kostku ze zámkové dlažby) a občas si škrtnu i v hlubších kolejích.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 383
- Registrován: sob 09.11.2013, 21:49
- Auto: R129 SL600 W140 S600
Re: SL 320 rv97 v upgrade na stav perfektní
Joe: 1997 - 2013 posledni zaznam v servisce je z roku 2012 a 71.603km
Vysku jsem nemeril... ma to ADS takze pri tusim 120km/h a vic to o kousek jeste klesne... a podle dokumentace je jeste nastaveni vysky ADS pro USA a Japonsko jiny, nez pro zbytek sveta... da se to na 'zbytek sveta' nejak prepnout pres diagnostiku, ale neresil jsem to.
Vysku jsem nemeril... ma to ADS takze pri tusim 120km/h a vic to o kousek jeste klesne... a podle dokumentace je jeste nastaveni vysky ADS pro USA a Japonsko jiny, nez pro zbytek sveta... da se to na 'zbytek sveta' nejak prepnout pres diagnostiku, ale neresil jsem to.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 42
- Registrován: sob 20.09.2008, 15:25
- Auto: R129 SL320
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: SL 320 rv97 v upgrade na stav perfektní
Zvrchu vypada docela nenapadne, ale fakt pekny.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1101
- Registrován: pát 01.08.2008, 10:48
Re: SL 320 rv97 v upgrade na stav perfektní
Fakt nádhera! Gratuluju k takovýmu kusu *thumbs up* *thumbs up* *thumbs up*
PS: ještě, že jsi sem dal ty fotky, jinak by sis tady přečetl spoustu chytrých komentářů, jak je to Fukušima = všechno špatně, stavem počínaje, protože jinak by se to nevyplatilo přivézt, když ze švajcu nebo německa máš za 1/4m libovku s plnou historií, nekomunikující elektronikou konče... na to jsou tady někteří hotoví odborníci... *jokingly*
PS: ještě, že jsi sem dal ty fotky, jinak by sis tady přečetl spoustu chytrých komentářů, jak je to Fukušima = všechno špatně, stavem počínaje, protože jinak by se to nevyplatilo přivézt, když ze švajcu nebo německa máš za 1/4m libovku s plnou historií, nekomunikující elektronikou konče... na to jsou tady někteří hotoví odborníci... *jokingly*
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 559
- Registrován: pon 18.11.2013, 20:58
- Auto: Mercedes SL600 r129, VW passat B7, Citroen C4 vts
Re: SL 320 rv97 v upgrade na stav perfektní
Ahoj,
koukám po jednom autě v Německu, který je původně z Japonska. Dá se nějak nakouknout pomocí VIN do datakarty auta, nebo verze pro Japonsko mají jiné VIN? Proč by mě to zajímalo je fakt, že tohle auto nemá přepínač na voliči automatu mezi Eco a Standard, což Evropský verze měly..
Majitel tvrdí, že si to přivezl v roce 2009, motor, převodovka a střecha je prý v pořádku, ale zlobí elektrika levýho zrcátka a pomalu se zavírá jedno okýnko(...). Tlumiče (ADS) měnil všechny za nový originály. Je to V12 z roku 1993.
dával sem na to někdo link:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... 09&asrc=st" onclick="window.open(this.href);return false;
jinak koukám ještě po
http://www.astro-land.co.uk/details.php?stockid=406" onclick="window.open(this.href);return false;
ale už je to zase o něco dražší a taky to není eu verze (teda pokud se Japonská liší). Za podmínek, jakých to nabízejí v čr do toho nepůjdu..
děkuju
Martin
koukám po jednom autě v Německu, který je původně z Japonska. Dá se nějak nakouknout pomocí VIN do datakarty auta, nebo verze pro Japonsko mají jiné VIN? Proč by mě to zajímalo je fakt, že tohle auto nemá přepínač na voliči automatu mezi Eco a Standard, což Evropský verze měly..
Majitel tvrdí, že si to přivezl v roce 2009, motor, převodovka a střecha je prý v pořádku, ale zlobí elektrika levýho zrcátka a pomalu se zavírá jedno okýnko(...). Tlumiče (ADS) měnil všechny za nový originály. Je to V12 z roku 1993.
dával sem na to někdo link:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... 09&asrc=st" onclick="window.open(this.href);return false;
jinak koukám ještě po
http://www.astro-land.co.uk/details.php?stockid=406" onclick="window.open(this.href);return false;
ale už je to zase o něco dražší a taky to není eu verze (teda pokud se Japonská liší). Za podmínek, jakých to nabízejí v čr do toho nepůjdu..
děkuju
Martin
-
- hvězdička
- Příspěvky: 383
- Registrován: sob 09.11.2013, 21:49
- Auto: R129 SL600 W140 S600
Re: SL 320 rv97 v upgrade na stav perfektní
Michal 500 SEC: Dekuji :-) Tak ma to taky urcity specifika, treba s origo japonskym radiem jsem se docela vyblbnul, ale nic neprekonatelnyho.
kesu:
1. Japonskej VIN by mel byt normalni. Moje auto podle VIN normalne najdu v dekoderech na netu i v EPC.
2. Ctrystupnova prevodovka v autech pro americkej a japonskej trh ten prepinac nema, je to tak spravne a bylo to kvuli odlisnej emisnim normam. Petistupnova uz to pak zase mela pro vsechny trhy.
3. Jestli zlobi elektrika u auta z 93, tak jsou to na 95% uhnily kabely, viz foto co jsem sem daval. Pokud na tom aute uz nekdo nevymenil svazky v motoru, coz za tu cenu, za kterou ho prodava silne pochybuju, nema smysl to kupovat. Cena kabelovych svazku pro V12 plus cena prace je srovnatelna s cenou auta, pokud si to ovsem nemuzes/neumis predratovat sam.
4. To druhe auto v Anglii je 100% z Japonska (vzadu pod svetlem nalepka nejvetsiho a v te dobe jedineho importera luxusnich aut do Japonska - YANASE http://www.yanase.co.jp/" onclick="window.open(this.href);return false; )
Od EU verze se lisi prednimi svetly, ty budes muset vymenit. V Nemecku je normalne dovozce hned vymeni, aby proslo auto TUV, v Anglii to neni potreba, pac se tam taky jezdi vlevo, takze to bude na tobe. Dale jsou jinak nastaveny vejsky perovani v RJ od ADS. To se muze nechat nebo upravit diagnostikou. Pak jsou jiny budiky v jednom detailu, prutokomer je cejchovanej v km/l misto l/100km. To nicemu nevadi.... Jeste je jiny zadni celo - na malou SPZ, to vymenit nejde, takze si pozadas o malou SPZ, a predni drzak SPZ, ten vymenit jde, takze si to udelas jak chces. Jo a je potreba vzadu prepojit mlhovka z pravy strany na levou. Potom uz je akorat jiny radio a menic CD, a to tak ze uplne, da se uplne vyhodit a dat tam jiny, coz je jednoduchy, nebo predelat na Beckera, to je trosku orisek aby to fungovalo z Bose zesikem, pokud ho auto ma, jakoze 600 asi ma.
No a pak jsou vsude v motoru nalepeny napisy v japonstine, to se predelavat nemusi... *thumbs up*
kesu:
1. Japonskej VIN by mel byt normalni. Moje auto podle VIN normalne najdu v dekoderech na netu i v EPC.
2. Ctrystupnova prevodovka v autech pro americkej a japonskej trh ten prepinac nema, je to tak spravne a bylo to kvuli odlisnej emisnim normam. Petistupnova uz to pak zase mela pro vsechny trhy.
3. Jestli zlobi elektrika u auta z 93, tak jsou to na 95% uhnily kabely, viz foto co jsem sem daval. Pokud na tom aute uz nekdo nevymenil svazky v motoru, coz za tu cenu, za kterou ho prodava silne pochybuju, nema smysl to kupovat. Cena kabelovych svazku pro V12 plus cena prace je srovnatelna s cenou auta, pokud si to ovsem nemuzes/neumis predratovat sam.
4. To druhe auto v Anglii je 100% z Japonska (vzadu pod svetlem nalepka nejvetsiho a v te dobe jedineho importera luxusnich aut do Japonska - YANASE http://www.yanase.co.jp/" onclick="window.open(this.href);return false; )
Od EU verze se lisi prednimi svetly, ty budes muset vymenit. V Nemecku je normalne dovozce hned vymeni, aby proslo auto TUV, v Anglii to neni potreba, pac se tam taky jezdi vlevo, takze to bude na tobe. Dale jsou jinak nastaveny vejsky perovani v RJ od ADS. To se muze nechat nebo upravit diagnostikou. Pak jsou jiny budiky v jednom detailu, prutokomer je cejchovanej v km/l misto l/100km. To nicemu nevadi.... Jeste je jiny zadni celo - na malou SPZ, to vymenit nejde, takze si pozadas o malou SPZ, a predni drzak SPZ, ten vymenit jde, takze si to udelas jak chces. Jo a je potreba vzadu prepojit mlhovka z pravy strany na levou. Potom uz je akorat jiny radio a menic CD, a to tak ze uplne, da se uplne vyhodit a dat tam jiny, coz je jednoduchy, nebo predelat na Beckera, to je trosku orisek aby to fungovalo z Bose zesikem, pokud ho auto ma, jakoze 600 asi ma.
No a pak jsou vsude v motoru nalepeny napisy v japonstine, to se predelavat nemusi... *thumbs up*
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 559
- Registrován: pon 18.11.2013, 20:58
- Auto: Mercedes SL600 r129, VW passat B7, Citroen C4 vts
Re: SL 320 rv97 v upgrade na stav perfektní
Ahoj,
děkuju za odpověď, zajedu se na něj podívat a uvidím. O svazcích motoru vím,řešilo se to tady na foru ohledně mamuta v12, nicméně částky za origo svazky tam uvedený byly v deseti-tisících a ne 100 tisících. Musím se na to zeptat origo v MB. Ten v tý Anglii je snad modelový rok 1997, ale stejnak se mi to moc nezdá. Ty kabelový svazky jsou stejnej problém i na 500 (akorát se k nim líp dostane) nebo tam jsou v pohodě?
děkuju za odpověď, zajedu se na něj podívat a uvidím. O svazcích motoru vím,řešilo se to tady na foru ohledně mamuta v12, nicméně částky za origo svazky tam uvedený byly v deseti-tisících a ne 100 tisících. Musím se na to zeptat origo v MB. Ten v tý Anglii je snad modelový rok 1997, ale stejnak se mi to moc nezdá. Ty kabelový svazky jsou stejnej problém i na 500 (akorát se k nim líp dostane) nebo tam jsou v pohodě?
-
- hvězdička
- Příspěvky: 383
- Registrován: sob 09.11.2013, 21:49
- Auto: R129 SL600 W140 S600
Re: SL 320 rv97 v upgrade na stav perfektní
No heled, v USA ty svazky nekdo opravuje na kseft a chce cca 650$ za jeden. Ono nejde jenom o cenu toho svazku, ale taky o cenu ty prace, na 600 je to proste na dlouho, protoze tam neni kolem motoru moc misto na nejaky velky protahovani tlusty kabelaze...
Jestli se to tyka i 500 neni spravne polozena otazka, tyka se to cca 1.5 milionu mercedesu vyrobenych mezi roky 1991 a 1995. Akorat na 500 bude oprava pravdepodobne levnejsi, protoze je tam min kabelu a min prace.
Ja nejsem na tohle odbornik, vim jen co jsem ruzne vycetl, a tohle jsem proste resit nechtel, sam bych to opravit nedokazal, nikoho kdo by byl ochoten mi ty kabely vymenit jsem neznal, autorizovaneho servisu jsem se bal, tak jsem radeji setril o rok dele, abych mohl mit auto s kabelama v poradku a resil uplne jiny veci. 009
Jestli se to tyka i 500 neni spravne polozena otazka, tyka se to cca 1.5 milionu mercedesu vyrobenych mezi roky 1991 a 1995. Akorat na 500 bude oprava pravdepodobne levnejsi, protoze je tam min kabelu a min prace.
Ja nejsem na tohle odbornik, vim jen co jsem ruzne vycetl, a tohle jsem proste resit nechtel, sam bych to opravit nedokazal, nikoho kdo by byl ochoten mi ty kabely vymenit jsem neznal, autorizovaneho servisu jsem se bal, tak jsem radeji setril o rok dele, abych mohl mit auto s kabelama v poradku a resil uplne jiny veci. 009
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 559
- Registrován: pon 18.11.2013, 20:58
- Auto: Mercedes SL600 r129, VW passat B7, Citroen C4 vts
Re: SL 320 rv97 v upgrade na stav perfektní
Ahoj,
díky za shrnutí, našel jsem si web toho, co je za 650 usd opravuje. Taky jsem se tu dočetl, že fajfky ke svíčkám stojí kolem 18000Kč. Svazky jsou na motoru prej tři(ke svíčkám, vstřikům, lambdám a já nevím kam ještě..). Výměna je pro někoho kdo to nedělá napoprvé prý asi na den.
Nicméně poptal jsem komplet kabely v Mercedesu a uvidím. Ono totiž na V12 ty kabely odchází prý nejvíc kvůli teplotě z motoru. Ostatní s tím problémy tolik nemají. Taky třeba na R6 v 320 stojí svazek cca 15tis. Kč.
Uvidím, co mi řeknou v Mercedesu za origo a pak se rozhodnu, jestli neupřednostním to anglický. Protože pokud by kabely byly do 100tis. Kč vyjde pořád lépe vzít to starší. Na tom z Anglie měnit světla, dopravu sem atd a už je to cenově jinde. Nejde ani o to, že bych na to musel šetřit rok, ale už si nemůžu vnitřně ospravedlnit dát za auto na pár vyjížděk v létě tolik peněz..
díky za shrnutí, našel jsem si web toho, co je za 650 usd opravuje. Taky jsem se tu dočetl, že fajfky ke svíčkám stojí kolem 18000Kč. Svazky jsou na motoru prej tři(ke svíčkám, vstřikům, lambdám a já nevím kam ještě..). Výměna je pro někoho kdo to nedělá napoprvé prý asi na den.
Nicméně poptal jsem komplet kabely v Mercedesu a uvidím. Ono totiž na V12 ty kabely odchází prý nejvíc kvůli teplotě z motoru. Ostatní s tím problémy tolik nemají. Taky třeba na R6 v 320 stojí svazek cca 15tis. Kč.
Uvidím, co mi řeknou v Mercedesu za origo a pak se rozhodnu, jestli neupřednostním to anglický. Protože pokud by kabely byly do 100tis. Kč vyjde pořád lépe vzít to starší. Na tom z Anglie měnit světla, dopravu sem atd a už je to cenově jinde. Nejde ani o to, že bych na to musel šetřit rok, ale už si nemůžu vnitřně ospravedlnit dát za auto na pár vyjížděk v létě tolik peněz..
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 559
- Registrován: pon 18.11.2013, 20:58
- Auto: Mercedes SL600 r129, VW passat B7, Citroen C4 vts
Re: SL 320 rv97 v upgrade na stav perfektní
Ahoj,
takže jsem volal do hvězdárny na Chodově, podle vin jedné SL600 na bazaru z roku 1992 je cenovka za kabelový svazek 25 tis bez DPH. Dostupnost do tří dnů. A je to kompletní kabelový svazek motoru bez silařiny (k rozdělovačům) a kabelů ke svíčkám. Silařina prej krom svíčkovejch neodchází, takže zbývají za cca 20 tis kabely ke svíčkám a mělo by to být komplet. Plus práce teda...
takže jsem volal do hvězdárny na Chodově, podle vin jedné SL600 na bazaru z roku 1992 je cenovka za kabelový svazek 25 tis bez DPH. Dostupnost do tří dnů. A je to kompletní kabelový svazek motoru bez silařiny (k rozdělovačům) a kabelů ke svíčkám. Silařina prej krom svíčkovejch neodchází, takže zbývají za cca 20 tis kabely ke svíčkám a mělo by to být komplet. Plus práce teda...
-
- hvězdička
- Příspěvky: 383
- Registrován: sob 09.11.2013, 21:49
- Auto: R129 SL600 W140 S600
Re: SL 320 rv97 v upgrade na stav perfektní
Tak to je dobry, zes to takhle zjistil, ty ceny, to by bylo dobry tu nekde vyvesit, aby to bylo snadno k nalezeni.
Ono teda s DPH a praci plus nejaky drobnosti, co se urcite objevej, se to bude blizit k tomu kilcu stejne...
No dej vedet jak ses rozhodl, do Berlina je to kousek, dovoz z DE je jednoduchej, prihlaseni tady by pak nemel byt problem, kdyz uz to ma nemecky papiry, akorat nejakej ten eko poplatek taky, ja platil snad 7.000 uz nevim. Jo a potreboval jsem potvrzeni, ze to auto je stejny, jaky se prodavalo a bylo schvaleny i v CZ, to v Mercedesu trvalo nejak desne dlouho, ale dava to i Dekra, tam je to hned.
Z ty Anglie to bude vetsi dobrodruzo, ale zas lepsi auto... akorat zjistit formality bude asi slozitejsi, protoze z Anglie se sem moc nevozi.
To bude z Cambridge do Prahy tak za 5 plnejch nadrzi, jestli to povezes po vlastni ose... i kdyz je to petikvalt, vlastne, narozdil od toho v Nemecku, tak teda 4 nadrze... 009
Dej vedet, kdyz bys potreboval ridice na stridani, do toho bych sel, letenku tam si koupim sam... 007
Jinak dneska jak tu bylo sucho a nad nulou, vytahl jsem zehleni ze zimniho spanku, letos uz asi fakt naposledy, a mam presne 76000 najeto, tj. 'vikendovym' jezdenim od srpna cca 3.500km 8)
Ono teda s DPH a praci plus nejaky drobnosti, co se urcite objevej, se to bude blizit k tomu kilcu stejne...
No dej vedet jak ses rozhodl, do Berlina je to kousek, dovoz z DE je jednoduchej, prihlaseni tady by pak nemel byt problem, kdyz uz to ma nemecky papiry, akorat nejakej ten eko poplatek taky, ja platil snad 7.000 uz nevim. Jo a potreboval jsem potvrzeni, ze to auto je stejny, jaky se prodavalo a bylo schvaleny i v CZ, to v Mercedesu trvalo nejak desne dlouho, ale dava to i Dekra, tam je to hned.
Z ty Anglie to bude vetsi dobrodruzo, ale zas lepsi auto... akorat zjistit formality bude asi slozitejsi, protoze z Anglie se sem moc nevozi.
To bude z Cambridge do Prahy tak za 5 plnejch nadrzi, jestli to povezes po vlastni ose... i kdyz je to petikvalt, vlastne, narozdil od toho v Nemecku, tak teda 4 nadrze... 009
Dej vedet, kdyz bys potreboval ridice na stridani, do toho bych sel, letenku tam si koupim sam... 007
Jinak dneska jak tu bylo sucho a nad nulou, vytahl jsem zehleni ze zimniho spanku, letos uz asi fakt naposledy, a mam presne 76000 najeto, tj. 'vikendovym' jezdenim od srpna cca 3.500km 8)
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 559
- Registrován: pon 18.11.2013, 20:58
- Auto: Mercedes SL600 r129, VW passat B7, Citroen C4 vts
Re: SL 320 rv97 v upgrade na stav perfektní
Ahoj,
závidím, že to máš vyřešený. Pojedu se do toho Berlína podívat a uvidím, auto nijak nepotřebuju, takže ho vezmu jenom pokud bude fungovat jak má. To Anglický by bylo asi zábavnější, asi bych to vezl po ose. Jet do Anglie s plaťákem (přes trajekt) by se mi fakt nechtělo,.. Pokud nevyjde to Německý, tak bych se ti asi i ozval, hodil by se mi někdo, kdo to auto zná. Do toho Německa si vezmu automechanika a někoho s Němčinou, ale do Anglie už bych je asi neukecal. To faceliftovaný mě láká víc, ale je to už hodně peněz navíc.. Jsem zvědavej, jak to bude jezdit. 320tka byla taková nemastná-neslaná. Ale tne zvuk té v12, to je teda něco...
závidím, že to máš vyřešený. Pojedu se do toho Berlína podívat a uvidím, auto nijak nepotřebuju, takže ho vezmu jenom pokud bude fungovat jak má. To Anglický by bylo asi zábavnější, asi bych to vezl po ose. Jet do Anglie s plaťákem (přes trajekt) by se mi fakt nechtělo,.. Pokud nevyjde to Německý, tak bych se ti asi i ozval, hodil by se mi někdo, kdo to auto zná. Do toho Německa si vezmu automechanika a někoho s Němčinou, ale do Anglie už bych je asi neukecal. To faceliftovaný mě láká víc, ale je to už hodně peněz navíc.. Jsem zvědavej, jak to bude jezdit. 320tka byla taková nemastná-neslaná. Ale tne zvuk té v12, to je teda něco...
-
- hvězdička
- Příspěvky: 143
- Registrován: čtv 31.07.2008, 15:44
- Auto: Dodge Challenger 09 R/T ; Jeep GrandCherokee WJ 03
Re: SL 320 rv97 v upgrade na stav perfektní
chlapci, radost citat. 129 sa mi vzdy pacila a vidim ze ste odbornici. Proste dobre sa to cita.
Tie detaily co viete, fakt parada. Ta japonska zehla, klobuk dole.
A ja len dodam ze kamos kupil Corvette v UK a isiel tam busom a spat na tom :D skvely zazitok. Ta z UK vyzera luxusne.
Tie detaily co viete, fakt parada. Ta japonska zehla, klobuk dole.
A ja len dodam ze kamos kupil Corvette v UK a isiel tam busom a spat na tom :D skvely zazitok. Ta z UK vyzera luxusne.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 166
- Registrován: pon 28.12.2009, 0:59
- Auto: W124 rok87 300E sedan
Re: SL 320 rv97 v upgrade na stav perfektní
krasnej kousek *thumbs up* ten spodek suprový 8)