konečně jsem se dočkal-SL600

Odpovědět

Tenisak
vycházející hvězda
Příspěvky: 858
Registrován: pát 01.08.2008, 18:32
Bydliště: okres LOUNY
Kontaktovat uživatele:

Re: konečně jsem se dočkal-SL600

Příspěvek od Tenisak »

Gratuluju, vypada to na zdarne dotazeni do funkcniho kousku :stern: Je to fesak.


Jeste by me zajimalo kolik vlastne takovy kabro vazi +-?

R*

Autor tématu
kesu
vycházející hvězda
Příspěvky: 559
Registrován: pon 18.11.2013, 20:58
Auto: Mercedes SL600 r129, VW passat B7, Citroen C4 vts

Re: konečně jsem se dočkal-SL600

Příspěvek od kesu »

Ahoj, díky..

žehličká má kolem 1800kg v šestiválci, skoro 1900kg v pětikilu a moje má 1980Kg.

Osmiválce a dvanáctiválce mají oproti šestiválcům navíc další výztuhy karoserie, takže rozdíl není jen na motoru. V12 je celohliníkový blok a motoricky není o moc težší než V8, ale má zase navíc nivo podvozek. Nicméně rozdíl hmotnosti mezi šestiválcem a dvanáctiválcem je i při jízdě patrnej. Osmiválec jsem neřídil, tak nevím..

savle
hvězdička
Příspěvky: 42
Registrován: sob 20.09.2008, 15:25
Auto: R129 SL320
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: konečně jsem se dočkal-SL600

Příspěvek od savle »

Prijit na takovouhle zavadu po urcite nelehkem laborovani......asi bych nevedel jestli brecet nebo se smat. Koho by taky napadlo, ze tam nejaka takova ficura bude. Tak gratuluju, ze je to konecne ok a ze si to vydrzel.

Autor tématu
kesu
vycházející hvězda
Příspěvky: 559
Registrován: pon 18.11.2013, 20:58
Auto: Mercedes SL600 r129, VW passat B7, Citroen C4 vts

Re: konečně jsem se dočkal-SL600

Příspěvek od kesu »

Ahoj, díky.. No stálo mě to spoustu peněz, nervů a hlavně času, ale stálo to za to...
Pojedeš do Kerska nebo na Mělník? Přemýšlím, že bych se tam ukázal..

savle
hvězdička
Příspěvky: 42
Registrován: sob 20.09.2008, 15:25
Auto: R129 SL320
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: konečně jsem se dočkal-SL600

Příspěvek od savle »

Zatim vubec nevim....snad se nekam dostanu.

Autor tématu
kesu
vycházející hvězda
Příspěvky: 559
Registrován: pon 18.11.2013, 20:58
Auto: Mercedes SL600 r129, VW passat B7, Citroen C4 vts

Re: konečně jsem se dočkal-SL600-denník

Příspěvek od kesu »

Ahoj,
žehličku mám více než rok, najel jsem s ní asi 9tis. km a dovolím si při pátku malé shrnutí:

Přes zimu jsem dával:
-nové přední a zadní Continentaly Sport contact 3 (245/40/18 a 275/35/18) a oproti Dunlopu SP sport výrazný posun jak na suchu tak hlavně na vodě
-nové oba rozdělovače a palce, auto jede stejně, ale je tišší (nechápu proč)
-nechal jsem lakovat a zapertlovat přední blatníky (už vím, proč v návodu je napsáno 18tky s úpravou od výrobce..)
-lakovat oboje dveře, měly otlučený lemy z garáže
-měnil jsem levý pístek střechy za nový, starý mám přetěsněný, tak ho pak vyzkouším až odejde i ted druhý
-přetěsněný mechanismus podvozku na stabilizátoru
-motorový olej a filtr
-rádio Becker HighSpeed, hraje trošku líp ale hlavně má aux vstup

No a teď to zajímavější:
-občasné padání do nouzáku po opětovném startu ve vedru bylo pravděpodobně zapříčíněno přehříváním a vyřešilo se to výměnou visco spojky, od té doby auto nepřekračuje 100stupňů a do nouzáku nepadá

-občasná nefunkčnost okýnek a střechy vyřešena bohužel až výměnou jednotky střechy za novou

Mám objednaný nový chladič vody, ikdyž si stejnak myslím, že auto nedokáže držet stabilně 87stupňů. Bohužel je chladič nedostupný, takže se to dozvím až později. A čeká mě ješte jedna guma na střeše. A to bude snad zase na chvíli vše přátelé:-)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

malcUm
hvězdička
Příspěvky: 188
Registrován: pát 01.08.2008, 10:21
Auto: ex W140 S500L, r129, e38 740iL, 300c hemi
Bydliště: Slaný
Věk: 37
Kontaktovat uživatele:

Re: konečně jsem se dočkal-SL600

Příspěvek od malcUm »

Kde necháváš dělat tu střechu? Potřeboval bych dát nový okna do soft topu. A co jsi teda dělal kvůli těm 18kám? Mám je taky ve stejném rozměru. Teda aktuálně je pravá zadní šestnáctka, protože jsem jí před dvěma dny v rakousku rozerval a nejbližší 275/35/18 měli prý v německu :)

Autor tématu
kesu
vycházející hvězda
Příspěvky: 559
Registrován: pon 18.11.2013, 20:58
Auto: Mercedes SL600 r129, VW passat B7, Citroen C4 vts

Re: konečně jsem se dočkal-SL600

Příspěvek od kesu »

Ahoj,
na Koněvce v CarMotors MB. Jsem s nimi spokojený.. Měnil jsem už prachovky u okýnek a gumu kolem skla, zbývá mi ještě taková ta na začátku látky na střeše...

Hele kola jsou na disku 18/9,5 a rozměr 245/40/18 a malinko mi to někde v extrému zamáčklo zevnitř plíšek na blatníku jakoby v dorazu. Zvenku nebylo nic vidět, ale zevnitř v podběhu na plechu. No a krom toho mi to v extrému (zatáčka dolu z kopce při skoro plným rejdu a pod plynem) drhne i v podběhu. Ale když nastavím podvozek na vejš tak to nedělá. A stalo se mi to jen v Alpách při takovým svezení se..

Četl jsem, že žehličky měly mít pro 18 kola úpravu podběhu od výrobce, to je ostatně i v papíru z Chodova s povolenejma rozměrama disků. No a to jsem pochopitelně neudělal..

Měj se
kesu

vitek
vycházející hvězda
Příspěvky: 575
Registrován: stř 13.08.2008, 23:44
Auto: W108 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL, C55
Bydliště: u Kolína je rovina, tam je všechno vidět...
Kontaktovat uživatele:

Re: konečně jsem se dočkal-SL600

Příspěvek od vitek »

malcUm píše:Kde necháváš dělat tu střechu? Potřeboval bych dát nový okna do soft topu. A co jsi teda dělal kvůli těm 18kám? Mám je taky ve stejném rozměru. Teda aktuálně je pravá zadní šestnáctka, protože jsem jí před dvěma dny v rakousku rozerval a nejbližší 275/35/18 měli prý v německu :)
Co máš s oknama? Prasklý? Pokud ne, vem je tempem z obou stran a uvidíš zázrak :-). V:

malcUm
hvězdička
Příspěvky: 188
Registrován: pát 01.08.2008, 10:21
Auto: ex W140 S500L, r129, e38 740iL, 300c hemi
Bydliště: Slaný
Věk: 37
Kontaktovat uživatele:

Re: konečně jsem se dočkal-SL600

Příspěvek od malcUm »

OK, o víkend zkusím. Dík.

malcUm
hvězdička
Příspěvky: 188
Registrován: pát 01.08.2008, 10:21
Auto: ex W140 S500L, r129, e38 740iL, 300c hemi
Bydliště: Slaný
Věk: 37
Kontaktovat uživatele:

Re: konečně jsem se dočkal-SL600

Příspěvek od malcUm »

Tak jsem to prelestil tempem a vcelku to prokouklo. Ale stejně to bude chtít ty okna nový, protože tam jsou u krajů trhlinky.

vitek
vycházející hvězda
Příspěvky: 575
Registrován: stř 13.08.2008, 23:44
Auto: W108 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL, C55
Bydliště: u Kolína je rovina, tam je všechno vidět...
Kontaktovat uživatele:

Re: konečně jsem se dočkal-SL600

Příspěvek od vitek »

Mám to stejně. Řešim, jestli se vyplatí měnit jenom slídy. Prcek si to dělal sám a z vyprávění to znělo jako docela pakárna. Nebo to nechat udělat (nabídka za cca 8t. Nebo koupit celou novou střechu (cca 850E) a vyměnit si jí (návod na youtube na cca 27 dílů a +é hodin práce, nebo si to nechat za dalších 600E udělat v říši. Jediný co vim, že nepůjdu do originálu, který údajně moc nepasuje a je neporovnatelně horší, než ten kousek od cabrio.de. No a nebo koupim celou novou střechu i s konstrukcí, na ebay se občas nějaká pěkná namane. A než se rozhodnu, tak budu jezdit jak to je, stejně je to nejlepší bez střechy :-). V.

Pirx
hvězdička
Příspěvky: 383
Registrován: sob 09.11.2013, 21:49
Auto: R129 SL600 W140 S600

Re: konečně jsem se dočkal-SL600

Příspěvek od Pirx »

Vymenit pouze celuloid znamena rucne ty okna odparat, stych po stychu, tri okna, pak tam naraficit ten novej, tak aby se nekroutil ale ani nebyl moc napnutej, a pak zase prisit, stych po stychu, to znamena propichnout zvenku, obejit auto, vlezt dovnitr, vytahnout jehlu, zapichnout, vylezt z auta, obejit auto, vytahnout jehlu. Jak ta jehla jde tahat skrz dve vrstvy strechovice plus celuloid nemusim asi psat. Proste je to peklo uz jenom tim, ze po kazdym stychu musis z auta ven nebo dovnitr, protoze ze stejnyho mista nejde dosahnout na druhou stranu strechy. Vetsinou se to dela ob-jeden stych, tj. Polovina prace, ale je to pak videt.

Vitku jakej je problem s origo strechou? Kde o tom pisou?

Ja videl cabrio.de strechu na jedny 129 na videnskym srazu, co se tyce kvality zpracovani a materialu tak spicka, ale bylo to podle nejakyho jejich jinyho strihu, jinej tvar, jiny siti, jiny okno, jenom jedno vzadu, zadny bocni okynka....

vitek
vycházející hvězda
Příspěvky: 575
Registrován: stř 13.08.2008, 23:44
Auto: W108 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL, C55
Bydliště: u Kolína je rovina, tam je všechno vidět...
Kontaktovat uživatele:

Re: konečně jsem se dočkal-SL600

Příspěvek od vitek »

To s tou origo střechou je jedna paní povídala.
Na webu cabrio.de maj střechy, který vypadaj přesně jako origo. Snad až na lept na slídách.
http://cabrio.de/khm/en/softtops-models ... 129-detail" onclick="window.open(this.href);return false;

812EUR holá střecha + lanka á 19E + napínací pásy á 81E + stropnice 180E. Sumasumárum dost peněz. A stojí za to shlídnout ty videa s výměnou, to si člověk rozmyslí na to šahat.

Najednou dává tahle varianta docela smysl:
http://www.ebay.de/itm/SL-R129-Verdeck- ... 1706031686" onclick="window.open(this.href);return false;


V.

prcek
vycházející hvězda
Příspěvky: 879
Registrován: čtv 31.07.2008, 14:51
Auto: W123 280CE
Bydliště: Most / Teplice

Re: konečně jsem se dočkal-SL600

Příspěvek od prcek »

Zas taková pakárna to přešití nebylo, chce to jen trpělivost. V setu se slídou a návodem bylo i šídlo a nit + špendlíky pro usazení a vyšponování. To šídlo právě umožňuje zůstávat pořád na jedné straně střechy :-)
I tak jsem to ale šil ob-dírku, jak bylo doporučeno a drží to už asi 4 roky.

Samodomo výměna celý střechy bude určitě větší práce, ale taky se na to výhledově chystám, potřebuji bordo z final edition :-)

Jeden ze spolumajitelů KHM (cabrio.de) byl údajně ve vývojovém týmu střechy R129, takže šablony maj určitě přesný.
Odpovědět