m3 vs r129 600 na videu

Odpovědět

Autor tématu
anticore
hvězdička
Příspěvky: 148
Registrován: sob 11.08.2012, 13:24
Auto: c140 600 SEC
Kontaktovat uživatele:

m3 vs r129 600 na videu

Příspěvek od anticore »

Zdravim chlapi,
neviem ci to sem patri ale tu mate video, co polichoti nejednemu majitelovi 6 litrovej zehlicky:
" onclick="window.open(this.href);return false;

ta m3 isla pekne do hanby, vzhaldom na vahu a modernejsiu prebodovku :), ale podla mna je to pravda co sa hovori o tom ze mercedes podhodnotil v tom obodobi dost oficialnych cisel, ako zrychlenia, vykon a tak dalej u viacerych modelov.

kesu
vycházející hvězda
Příspěvky: 559
Registrován: pon 18.11.2013, 20:58
Auto: Mercedes SL600 r129, VW passat B7, Citroen C4 vts

Re: m3 vs r129 600 na videu

Příspěvek od kesu »

Já se z touhle M3 předjížděl, od rychlosti 140 má žehlička velkou přesilu, do té doby je to vyrovnané. Ten motor je prostě zajímavá strojovna. Ale říká se, že nejlíp jede SL60 amg, bohužel nemám zkušenost..

jan333
vycházející hvězda
Příspěvky: 608
Registrován: úte 19.02.2013, 18:07
Auto: mustang 5.0 gt
Bydliště: praha
Věk: 49

Re: m3 vs r129 600 na videu

Příspěvek od jan333 »

no nevim nevim podle me to vystihuje tenhle koment -obvzlaste peknej je ten konec, asi sem si striknul do trenek :D

Autor tématu
anticore
hvězdička
Příspěvky: 148
Registrován: sob 11.08.2012, 13:24
Auto: c140 600 SEC
Kontaktovat uživatele:

Re: m3 vs r129 600 na videu

Příspěvek od anticore »

No podla mna jednozncne su veci, ktore skratka pre cloveka co chce pretekat urobia velmi neatraktivne auta z w140 a r129 s v12 motormi. Tie prevodovky su hydraulicke, a maju "overload protection switch" ktory ma spomalovat casovanie zapalovania aby ked to preradi neublizoval krutiaci moment prevodovke (logicke kedze je to cisto hydraulika na zaklade tlaku to vyhodnocuje problematicke situacie) a velmi casto to spravi z 1-2 pri podlahe a pri podradovani s kickdownom sa mi zda. Za dalsie nie som si isty ci ten chlapik v r129 dal paku do polohy ze startoval z 1ky, pretoze to sa nestane, ked len da kickdown, ale az po chvili a nepamatam si uz presne akej rychlosti ci 10 km/h to podradi. Ak date prevodovku na cervenej z D do 2 alebo B-2 a spat do D tak vtedy uz pojde od 1 cely cas. Dalej ASR sa neda vypnut v pred FL rocnikoch. Neaki frajeri to vedia ojebabrat v konektore, tak ze zohnu niektore spendliky ale vacsina ked si to vypne im to znefunkci aj ABS, co nieje boh vie co. Celkovo tie auta nikdy nemali byt nepohodlne a hlucne ako M3, skor pre bohateho bohema co pojde rychlo po dialnici z meetingu na veceru s luxusnou slecnou a nechce meskat. Taki co sa chceli silou mocou viac pretekat si aj tak asi kupili ako tu kolega spomenul SL60 AMG alebo nieco ine. Cast celeho "race feelingu" je aj tak v troskach prilis kulitovavnym zvukovym prejavom pre vacsinu pretekania chtivych je to velmi tiche(aspon W140).

kesu
vycházející hvězda
Příspěvky: 559
Registrován: pon 18.11.2013, 20:58
Auto: Mercedes SL600 r129, VW passat B7, Citroen C4 vts

Re: m3 vs r129 600 na videu

Příspěvek od kesu »

Anticore:
počkej, chceš mi říct, že když dám na červený volič automatu do polohy b2 a pak zase zpět do D a následně se rozjedu na D, tak to pojede z jedničky rovnou?
Já tam vždycky dal tuB2 a až pak jsem ji odřadil za jízdy..

Jinak ASR vypnout můžu, když to vypnu tak klidně spálím gumy na místě a nešahá to do plynu.

Autor tématu
anticore
hvězdička
Příspěvky: 148
Registrován: sob 11.08.2012, 13:24
Auto: c140 600 SEC
Kontaktovat uživatele:

Re: m3 vs r129 600 na videu

Příspěvek od anticore »

Ano aj v manuale som to cital. Vyskusaj a povedz ako to zafungovalo. :)

Autor tématu
anticore
hvězdička
Příspěvky: 148
Registrován: sob 11.08.2012, 13:24
Auto: c140 600 SEC
Kontaktovat uživatele:

Re: m3 vs r129 600 na videu

Příspěvek od anticore »

Ako vypnes ASR? Ja tam mam iba to tlacitko so snehovou retazou, ktore ma vypnut iba ciastocne ASR tusim do 40km/h.

kesu
vycházející hvězda
Příspěvky: 559
Registrován: pon 18.11.2013, 20:58
Auto: Mercedes SL600 r129, VW passat B7, Citroen C4 vts

Re: m3 vs r129 600 na videu

Příspěvek od kesu »

Já mám tlačítko ASR, knoflík řetězů zmizel mezi lety 1993 a 1994, ale u žehličky, u Mamuta nevím. Ale abych se přiznal, nezkoušel jsem to vypínat na nějaký nesmyslný rychlosti. Ale driftík to umí i ve větší rychlosti než 40km/h.

Jinak ten rozjezd zkusím, vím, že to jinak začíná dvojkou a až pak za jízdy to tam dá zpátky jedničku (při kickdownu), což trvá snad vteřinu navíc. Já to tam dal dycky manuálně a pak to odřadil..
Odpovědět