Žehlička zlobí - SL 500
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 29
- Registrován: pát 13.11.2015, 17:27
- Auto: SL500 1992
Re: Žehlička zlobí - SL 500
Asi mi dochází trpělivost ... podařilo se sundat pravou stranu a našel další maší hnízdo ... no a jak jsem tak koukal, tak jsem zjistil, že chybí odtoková hadice i na druhé straně a tady pro jistotu už není ani kam přidělat. Ten myšák musel mít velkej hlad. Tak nevím co s tím. To abych vyměnil celý topení ... Pokud má někdo na prodej, pošlete mi prosím do SZ cenovku. Klidně i třeba rozkřáplý, abych to nějak vymodeloval ...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1084
- Registrován: pon 04.08.2008, 7:27
- Auto: W212,w123 280CE,W115 240D 3.0,W115 200D,R129,Smart
- Bydliště: Český Krumlov a okolí
- Věk: 44
Re: Žehlička zlobí - SL 500
Blejsknu ti, co mám :-)
-
- hvězdička
- Příspěvky: 266
- Registrován: úte 27.04.2010, 23:08
Re: Žehlička zlobí - SL 500
tvl! to fakt moc nezavidím buch ví co ještě rozkousal to je rozebrat celé auto :'(
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 29
- Registrován: pát 13.11.2015, 17:27
- Auto: SL500 1992
Re: Žehlička zlobí - SL 500
Přátelé kamarádi, zapomněl jsem se s vámi podělit o zážitku opravy problému, o kterým jsem psal v cizím vlákně. Daný problém zněl: auto přestane po cca 30 km topit, pozavírají se klapky a v autě je zima.
Přijel kamarád, který považuje tyto problémy za výzvu a pustil se do zkoumání, diagnostikoval jak se chovají čidla a dospěl k tomu, že se to celý přemražuje (už nevím jestli to bylo čidlo výparníku nebo který). Prostě nevypíná klima, takže spojka na řemenici, ale ta byla taky v pořádku, tak odpojil dráty od tlakovýho čidla u chladiče (byl tam jeden neoriginální) a co myslíte fungovalo. tak to znova zapojil a zase špatně. Následovala odborná oprava, která spočívala v namotání drátu na prsty a prudké trhnutí a od té doby auto chladí, topí, dělá přesně to, co se po něm požaduje.
Můj závěr:
Myšák Helmut překousal čidlo výparníku v topení a panu majitelovi německotureckému asi nešla klima tak tam k tomu připojil natvrdo drát a klima šla pořád bez možnosti vypnutí. Přes léto mu to asi bylo jedno a v zimě nejezdil a nebo to na zimu odpojovat a nebo ta oprava klimatizace byla pouze na prodej, protože pitomci jako já nikdy nezkoušej jestli jde klima vypnout, ale vždy jenom jestli chladí .....
Přijel kamarád, který považuje tyto problémy za výzvu a pustil se do zkoumání, diagnostikoval jak se chovají čidla a dospěl k tomu, že se to celý přemražuje (už nevím jestli to bylo čidlo výparníku nebo který). Prostě nevypíná klima, takže spojka na řemenici, ale ta byla taky v pořádku, tak odpojil dráty od tlakovýho čidla u chladiče (byl tam jeden neoriginální) a co myslíte fungovalo. tak to znova zapojil a zase špatně. Následovala odborná oprava, která spočívala v namotání drátu na prsty a prudké trhnutí a od té doby auto chladí, topí, dělá přesně to, co se po něm požaduje.
Můj závěr:
Myšák Helmut překousal čidlo výparníku v topení a panu majitelovi německotureckému asi nešla klima tak tam k tomu připojil natvrdo drát a klima šla pořád bez možnosti vypnutí. Přes léto mu to asi bylo jedno a v zimě nejezdil a nebo to na zimu odpojovat a nebo ta oprava klimatizace byla pouze na prodej, protože pitomci jako já nikdy nezkoušej jestli jde klima vypnout, ale vždy jenom jestli chladí .....