Fórum bylo aktualizováno, pro více informací mrkněte sem: viewtopic.php?f=10&t=70529

Grafika se bude postupně za provozu měnit - není potřeba psát stále dokola stížnosti že je to hnusný. Je to výchozí vzhled phpbb systému.

sprinter 310D a 312D rozdíl?

Odpovědět

Autor tématu
bison240d
hvězdička
Příspěvky: 4
Registrován: So 16.08.2008, 9:15
Auto: W124 250D
Místo/Bydliště: Chrudim
Stav: Offline

sprinter 310D a 312D rozdíl?

Příspěvek od bison240d » Čt 11.06.2009, 21:53

ahoj zajímalo by mě v čem je ta 310ka uskrcená jestli je to jen jednotkou nebo i turbo atd.díky




autoholan
hvězdička
Příspěvky: 59
Registrován: Čt 31.07.2008, 14:26
Auto: MB Vito W639 115Cdi, 312D,216Cdi
Místo/Bydliště: Litoměřice
Stav: Offline

Re: sprinter 310D a 312D rozdíl?

Příspěvek od autoholan » Čt 11.06.2009, 22:40

Je jiná pouze řídící jednotka, všechno ostatní je shodné,. tyto dvě varianty se vyráběly proto, že v Německu, dnes už i jinde, se platí zakonné pojištění z výkonu a je to ta hranice, nižší a vyšší pojisky - do 100 koní - 310-ka nebo 122koní - 312ka.




Autor tématu
bison240d
hvězdička
Příspěvky: 4
Registrován: So 16.08.2008, 9:15
Auto: W124 250D
Místo/Bydliště: Chrudim
Stav: Offline

Re: sprinter 310D a 312D rozdíl?

Příspěvek od bison240d » Po 15.06.2009, 21:40

to jsou ale šmejdi takhle nepěkně ho uštrtit :)
ta jednotka bude schodná s masařkou nebo musí být sprinteří?a co přes chipování by to nešlo polepšit?néé že by to jelo špatně ale tech 20koní proč je nemít když tak můžou být.
a taky mě štve že mu zkrouhli i tonáž o 300kg to zkusim jestli to zastoupení mercedesa navýší.




autoholan
hvězdička
Příspěvky: 59
Registrován: Čt 31.07.2008, 14:26
Auto: MB Vito W639 115Cdi, 312D,216Cdi
Místo/Bydliště: Litoměřice
Stav: Offline

Re: sprinter 310D a 312D rozdíl?

Příspěvek od autoholan » Po 15.06.2009, 22:22

Ta jednotka bude muset být ze Sprintera, taky to jde nachipovat,( cca 15.000,-). ale ta tonáž by měla být shodná, nebo to zvorali tady při přihlašování, ale to se stačí dotázat v MB na Chodově. Možná o jedný 122 k jednotce vím, musel bych se zeptat, ale určitě by to vyšlo levněji. Je bez imobilizeru, takže jen přehodit a jezdit.




autoholan
hvězdička
Příspěvky: 59
Registrován: Čt 31.07.2008, 14:26
Auto: MB Vito W639 115Cdi, 312D,216Cdi
Místo/Bydliště: Litoměřice
Stav: Offline

Re: sprinter 310D a 312D rozdíl?

Příspěvek od autoholan » Stř 17.06.2009, 19:45

Jasně, že to jde taky nachipovat, ale bez zásahu do podvozku je to docela už vo hubu, jednou mi někdo nabízel 212D s chipem, tvrdil že to má 170k a že to jelo v Německu na dálnici 205km/h, ale že se málem pos...l, že se to nedá už udržet na silnici, těch 170k se mi sice nezdá, ale okolo 150k to má s dostupným chipem. Akorát nevím, jestli to má smysl v dodávce.....
Jinak mezi 208D-2.3 a 210D-Tdi 2.9, je taky rozdíl 18 až 21k ale propastnejch, má to mnohem větší krouťák, jezdí mi sem jeden maxik 310D a ten je výkonem k nerozeznání od 212D, tak to byl tamten asi nějakej rozbitej....tyhle dva motory, se nedaj srovnávat, leda snad trochu 2.3D Turbo, z Vita to má 72kw.




Tenisak
vycházející hvězda
Příspěvky: 875
Registrován: Pá 01.08.2008, 18:32
Místo/Bydliště: okres LOUNY
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: sprinter 310D a 312D rozdíl?

Příspěvek od Tenisak » Stř 17.06.2009, 19:49

ta 208ma by sla cca + 43 koni / + 100 Nm




Autor tématu
bison240d
hvězdička
Příspěvky: 4
Registrován: So 16.08.2008, 9:15
Auto: W124 250D
Místo/Bydliště: Chrudim
Stav: Offline

Re: sprinter 310D a 312D rozdíl?

Příspěvek od bison240d » Čt 18.06.2009, 22:55

no hele vim jak jede 124 200d a ta 208 bude cca to samí ale tahle 310 teda práská dost dobře ale ta jednotka by mě zajímala nějak výhledově víš jak ted sypu do důležitějších věcí gumy oleje kastle nafta atd a le on si na to snad vydělá:-)




autoholan
hvězdička
Příspěvky: 59
Registrován: Čt 31.07.2008, 14:26
Auto: MB Vito W639 115Cdi, 312D,216Cdi
Místo/Bydliště: Litoměřice
Stav: Offline

Re: sprinter 310D a 312D rozdíl?

Příspěvek od autoholan » Pá 19.06.2009, 16:28

Já myslím, že jste se s tou 122k 2.9 Tdi, asi nikdy nesvez, to auto jede s přehledem 150 -160, zrychlení má lepší než kdejakej osobák, chrchlání v kopci ? - neznám, nikdy se mi to nestalo, ani s vlekem a s naloženým Mercedesem ! Roční průměr spotřeby mám solo 8-9l, s vlekem 9-11, to není o moc víc než 208-ma. A to auto má najeto 520.000 km ! Fakt je, že jezdím normálně, to zn. asi do 2/3 výkonu, závodění mě dávno přešlo, nemám už potřebu si něco dokazovat a chci dojet celej. Je to přeci jen dodávka, na rychlý svezení, je přeci osobák.....




Autor tématu
bison240d
hvězdička
Příspěvky: 4
Registrován: So 16.08.2008, 9:15
Auto: W124 250D
Místo/Bydliště: Chrudim
Stav: Offline

Re: sprinter 310D a 312D rozdíl?

Příspěvek od bison240d » So 20.06.2009, 19:32

máš pravdu ta 2.9ka táhne fakt pěkně díky tomu na ní nemusís furt stát a spotřeba bude při stejným rychlostním tempu nižší jak 2.3D.
já mám maxika 5eur a s tou 2.3d bych do toho nešel i když je bez debat že ten motor je o hodně jednodušší.
adam:tak ono 300GD je něco jinčího tam je 25let rozdíl spíš srovnávej s masařkou:-)




autoholan
hvězdička
Příspěvky: 59
Registrován: Čt 31.07.2008, 14:26
Auto: MB Vito W639 115Cdi, 312D,216Cdi
Místo/Bydliště: Litoměřice
Stav: Offline

Re: sprinter 310D a 312D rozdíl?

Příspěvek od autoholan » Ne 21.06.2009, 20:03

Tenisák: Já jsem ale mluvil o 208 - 2.3D, do r.v.1999, bez turba, ta chipovat nejde, ne o 208 - 2.2 Cdi, ta už je jinde....




K2
vycházející hvězda
Příspěvky: 830
Registrován: Út 12.08.2008, 16:09
Věk: 46
Stav: Offline

Re: sprinter 310D a 312D rozdíl?

Příspěvek od K2 » Ne 21.06.2009, 20:52

můj sprinter 212 má omezovač na 167kmh a těch 160 jede i plně naloženej, dlouhodobou spotřebu 8-9 mohu potvrdit, po praze do 10L, neznám lepší motor do dodávky, tichej nenáročnej nežravej a výkonej...




Fillip 210
hvězdička
Příspěvky: 2
Registrován: Pá 11.09.2020, 22:13
Auto: Mercedes Sprinter 210 2,9Tdi 75kw 1998
Stav: Offline

Re: sprinter 310D a 312D rozdíl?

Příspěvek od Fillip 210 » Po 14.09.2020, 10:53

Záměna řídící jednotky 75 a 90kw .. Ahoj, mam sprintera 210 s petivalcem 2,9tdi. Je tam priskrcena jednotka na 75kw, ale motor a vse okolo by pry melo byt stejne jako u motoru s 90kw jednotkou. Dal jsem 90kw jednotku na svuj motor a vse funguje a jede jak ma jen to proste nezhavi. Zhaveni se po otoceni klicku nerozviti a po nastartovani zase sviti porad? Nemate s tim nekdo zkusenost? Staci jen prehodit nejake kabliky nebo piny v konektoru nebo je to slozitejsi zalezitost. Moc diky za radu Filip




Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 19597
Registrován: Pá 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Místo/Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 67
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: sprinter 310D a 312D rozdíl?

Příspěvek od Přemek Doležal » Po 14.09.2020, 12:13

... a svíčky jsou OK ?




Fillip 210
hvězdička
Příspěvky: 2
Registrován: Pá 11.09.2020, 22:13
Auto: Mercedes Sprinter 210 2,9Tdi 75kw 1998
Stav: Offline

Re: sprinter 310D a 312D rozdíl?

Příspěvek od Fillip 210 » Po 14.09.2020, 21:55

Ano jsou, kdyby to bylo svickama tak by zhaveni svitilo jen asi 20 sekund po nastartovani a pri zhaveni by svitila kontrolka normalne. Ted pri zhaveni nesviti vubec a po nastartovani furt. Je to kuli te jednotce. Vedel jsem to uz pred montazi, ale chtel jsem vetsi vykon motoru tak patram jak doladit to zhaveni.



Odpovědět