Zadřený CDI

Odpovědět

Autor tématu
dako5
legenda hvězd
Příspěvky: 3780
Registrován: čtv 31.07.2008, 19:11
Auto: W210,S210,S124,MAN
Bydliště: Jaroměřice nad Rokytnou
Věk: 52

Zadřený CDI

Příspěvek od dako5 »

Známej měnil motor na Vitu první generace,klasický CDI a dali novej olej a po startu se zadřel,olej,filtr suchej....Prodávající jim tvrdil,že když se startuje CDI po delší době,tak se musí najít olej do olejovýho čerpadla někudy zezhora.Prej i po výměně oleje když se nechá dýl jak hodinu stát bez oleje.Je to tak nebo je to pokus se vyhnout záruce na motor?Vaše názory a zkušenosti....

Džejár
legenda hvězd
Příspěvky: 3104
Registrován: pon 26.01.2009, 21:08
Auto: Iveco daily 35S12
Bydliště: Brno

Re: Zadřený CDI

Příspěvek od Džejár »

a já to zkusím...


FAKE


:-@

Autor tématu
dako5
legenda hvězd
Příspěvky: 3780
Registrován: čtv 31.07.2008, 19:11
Auto: W210,S210,S124,MAN
Bydliště: Jaroměřice nad Rokytnou
Věk: 52

Re: Zadřený CDI

Příspěvek od dako5 »

Myslel jsem si to.Olej čerpadlo přece musí samo nasát olej.

Džejár
legenda hvězd
Příspěvky: 3104
Registrován: pon 26.01.2009, 21:08
Auto: Iveco daily 35S12
Bydliště: Brno

Re: Zadřený CDI

Příspěvek od Džejár »

spíž ten motor, co měnil bud dlouho stál nebo už byl ko...vyrezlý válce a nazdar...

glastron
hvězdička
Příspěvky: 335
Registrován: sob 06.11.2010, 7:39
Auto: . w124 300ce turbo. ms3x, 766.625 ole ecu...
Bydliště: bratislava
Věk: 44
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadřený CDI

Příspěvek od glastron »

ked je upne suche,nemusi...... ale je malo to malo pravdepodobne. ale uz som to zazil....

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadřený CDI

Příspěvek od Přemek Doležal »

dako5 píše:Myslel jsem si to.Olej čerpadlo přece musí samo nasát olej.
Pokud je olejové čerpadlo SUCHÉ, je třeba někde v tlakové větvi udělat únik vzduchu...
....třeba nechat otevřený olejový filtr, dále zamezit motoru, aby chytil - povolit některou vysokotlakou trubku, a točit starterem tak dlouho, dokud olej ve filtru nazačne stoupat.
Teprve potom dotáhnou vysokotlak, olejový filtr, a motor nastartovat.
Protože pokud motor naposledy chcípnul na ohřátý a řídký olej, všechno zteklo zpět do vany,
a pak to ještě několik měsíců někde leželo, takže pumpa byla ralativně suchá.
Rezavý válce, to je pohádka pro naše vnuky a věřící babičky. *jokingly*
Závodní, ale i seriový motor předám, nebo startuji teprve po 100% zaolejování,
tzn že olej vytéká z ložisek vačky-vaček. @}->--

adam w140
hvězda
Příspěvky: 1586
Registrován: čtv 29.04.2010, 13:50

Re: Zadřený CDI

Příspěvek od adam w140 »

Pokud nejsi cune tak vzdy po vymene oleje startujes a nechas bezet na volnobeh. V takovym pripade i kdyz hned nemaze nezadre se. Prvni odchazi turbo tak pokud turbo neodeslo a motor jo byl zkratka uz v prdeli.

jungemann
hvězdička
Příspěvky: 100
Registrován: sob 02.08.2008, 5:46
Auto: Mám
Bydliště: Sokolov

Re: Zadřený CDI

Příspěvek od jungemann »

Já jsem prodal do MB100 super motor zámečníkům.V té době MB100 byl šlágr a ve Vitu 108D jezdili kravaťáci 009 Zámečníci si ho vyměnili, udělali oleje a filtry.Zavzdušněný jim to nechytlo,tak to vzali na lano a roztrhali řetěz..Jak to dopadne s reklamací bylo jasný,měl jsem u nich v objektu pronajatou dílnu,hm..Od tý doby nedám záruku na funkčnost motoru.Nastartuju, prodám se zárukou funkčnosti.Bude na paletě, musím slevit a záruku vem čert.Na paletě motory nekupuju.Kdyžtak jenom od Saši 007

Autor tématu
dako5
legenda hvězd
Příspěvky: 3780
Registrován: čtv 31.07.2008, 19:11
Auto: W210,S210,S124,MAN
Bydliště: Jaroměřice nad Rokytnou
Věk: 52

Re: Zadřený CDI

Příspěvek od dako5 »

Mechanik mi dnes ukázal že čerpadlo funguje a olej tlačí.Takže nevím kde je chyba.
Odpovědět