Zadřený CDI
-
Autor tématu - legenda hvězd
- Příspěvky: 3780
- Registrován: čtv 31.07.2008, 19:11
- Auto: W210,S210,S124,MAN
- Bydliště: Jaroměřice nad Rokytnou
- Věk: 52
Zadřený CDI
Známej měnil motor na Vitu první generace,klasický CDI a dali novej olej a po startu se zadřel,olej,filtr suchej....Prodávající jim tvrdil,že když se startuje CDI po delší době,tak se musí najít olej do olejovýho čerpadla někudy zezhora.Prej i po výměně oleje když se nechá dýl jak hodinu stát bez oleje.Je to tak nebo je to pokus se vyhnout záruce na motor?Vaše názory a zkušenosti....
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 3104
- Registrován: pon 26.01.2009, 21:08
- Auto: Iveco daily 35S12
- Bydliště: Brno
Re: Zadřený CDI
a já to zkusím...
FAKE
:-@
FAKE
:-@
-
Autor tématu - legenda hvězd
- Příspěvky: 3780
- Registrován: čtv 31.07.2008, 19:11
- Auto: W210,S210,S124,MAN
- Bydliště: Jaroměřice nad Rokytnou
- Věk: 52
Re: Zadřený CDI
Myslel jsem si to.Olej čerpadlo přece musí samo nasát olej.
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 3104
- Registrován: pon 26.01.2009, 21:08
- Auto: Iveco daily 35S12
- Bydliště: Brno
Re: Zadřený CDI
spíž ten motor, co měnil bud dlouho stál nebo už byl ko...vyrezlý válce a nazdar...
-
- hvězdička
- Příspěvky: 335
- Registrován: sob 06.11.2010, 7:39
- Auto: . w124 300ce turbo. ms3x, 766.625 ole ecu...
- Bydliště: bratislava
- Věk: 44
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadřený CDI
ked je upne suche,nemusi...... ale je malo to malo pravdepodobne. ale uz som to zazil....
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadřený CDI
Pokud je olejové čerpadlo SUCHÉ, je třeba někde v tlakové větvi udělat únik vzduchu...dako5 píše:Myslel jsem si to.Olej čerpadlo přece musí samo nasát olej.
....třeba nechat otevřený olejový filtr, dále zamezit motoru, aby chytil - povolit některou vysokotlakou trubku, a točit starterem tak dlouho, dokud olej ve filtru nazačne stoupat.
Teprve potom dotáhnou vysokotlak, olejový filtr, a motor nastartovat.
Protože pokud motor naposledy chcípnul na ohřátý a řídký olej, všechno zteklo zpět do vany,
a pak to ještě několik měsíců někde leželo, takže pumpa byla ralativně suchá.
Rezavý válce, to je pohádka pro naše vnuky a věřící babičky. *jokingly*
Závodní, ale i seriový motor předám, nebo startuji teprve po 100% zaolejování,
tzn že olej vytéká z ložisek vačky-vaček. @}->--
-
- hvězda
- Příspěvky: 1586
- Registrován: čtv 29.04.2010, 13:50
Re: Zadřený CDI
Pokud nejsi cune tak vzdy po vymene oleje startujes a nechas bezet na volnobeh. V takovym pripade i kdyz hned nemaze nezadre se. Prvni odchazi turbo tak pokud turbo neodeslo a motor jo byl zkratka uz v prdeli.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 100
- Registrován: sob 02.08.2008, 5:46
- Auto: Mám
- Bydliště: Sokolov
Re: Zadřený CDI
Já jsem prodal do MB100 super motor zámečníkům.V té době MB100 byl šlágr a ve Vitu 108D jezdili kravaťáci 009 Zámečníci si ho vyměnili, udělali oleje a filtry.Zavzdušněný jim to nechytlo,tak to vzali na lano a roztrhali řetěz..Jak to dopadne s reklamací bylo jasný,měl jsem u nich v objektu pronajatou dílnu,hm..Od tý doby nedám záruku na funkčnost motoru.Nastartuju, prodám se zárukou funkčnosti.Bude na paletě, musím slevit a záruku vem čert.Na paletě motory nekupuju.Kdyžtak jenom od Saši 007
-
Autor tématu - legenda hvězd
- Příspěvky: 3780
- Registrován: čtv 31.07.2008, 19:11
- Auto: W210,S210,S124,MAN
- Bydliště: Jaroměřice nad Rokytnou
- Věk: 52
Re: Zadřený CDI
Mechanik mi dnes ukázal že čerpadlo funguje a olej tlačí.Takže nevím kde je chyba.