Fórum bylo aktualizováno, pro více informací mrkněte sem: viewtopic.php?f=10&t=70529

Grafika se bude postupně za provozu měnit - není potřeba psát stále dokola stížnosti že je to hnusný. Je to výchozí vzhled phpbb systému.

Silentbloky motoru - Jak?

Odpovědět

Autor tématu
Kilek
hvězdička
Příspěvky: 391
Registrován: So 11.12.2010, 7:32
Auto: w220 s320l
Místo/Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Silentbloky motoru - Jak?

Příspěvek od Kilek » Út 30.04.2013, 14:22

Nedělal jste někdo výměnu silentbloků motoru? Našel jsem anglický DIY a zdá se to nesložitý, ale s Danem jsme to nedali. Měly by jít napůl uvolnit a vyhnout řídící tyče od kol a tím se tam dostat.

Díky za případné zkušenosti. Co říká EPC nevím.




zadek524
král hvězd
Příspěvky: 4548
Registrován: Čt 31.07.2008, 13:59
Auto: 124 - to je krásný číslo co mám rád
Místo/Bydliště: Nehvizdy, Praha - východ
Věk: 45
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Silentbloky motoru - Jak?

Příspěvek od zadek524 » Stř 01.05.2013, 9:04

Fakt, suveréně jsem na to nastoupil, pravda, nebylo na to moc času, čekal jsem akci na hodinku.
Když jsme to viděli, zase jsme to zaklapli a zjistil jsem, že fakt nevím jak na to... 8)




Merc124
Administrátor
Příspěvky: 4405
Registrován: Po 28.07.2008, 14:42
Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
Místo/Bydliště: Mělník
Věk: 57
Stav: Offline

Re: Silentbloky motoru - Jak?

Příspěvek od Merc124 » Stř 01.05.2013, 13:46

hele kluci, nechci vás strašit, ale WIS hlásí :
pravá strana
1 - odpojit baterii
2 - dem.sp.kryt mot.
3 - odcvaknout nějaké boční sp.plasty
4 - Vzduch.filtr + sací trubku dem.
5 - sundat řemen
6 - odpojit el. k alternátoru
7 - dem. alternátor
8 - motor zavěsit na příčný držák opřený přes podběhy
9 - povolit spodní šroub silentbloku
10 - nadzvednout motor přes ten příčný držák
11 - celý ten držák i se silentblokem odmontovat od bloku a vyndat dopředu ven
(šrouby dát nový)
12 - vyměnit silentblok na tom držáku a namontovat vše zpět.
levá strana
1 - dem. servopumpu řízení
2 - dem. kompresor klimy z držáku na bloku a dát stranou
3 - dem. celý držák i se silentblokem z bloku mot. vyndat ven (šrouby dát nový)
4 - vyměnit silentblok na tom držáku a namontovat vše zpět.
motor je opět zavěšený na tom příčným držáku samozřejmě ;)
ASRA říká, že na vým. L.silentbloku je norma 3,6 Nh
na vým. P.silentbloku je 2,6 Nh
na zadní silentblok pod přev. je 0,8 h
Takže bratru na silentbloky motoru je čas 6,2 Nh = 1Nh cca 1800,- s D. = za práci v MB 11160,- kč s D. a není tam ani zkušební jízda, ani kontrola a zkouška silentbloků před výměnou kde je norma ZM čili zeitmeister, tzn. jak dlouho to trvá to se účtuje ;)
Tak snad vám to pomůže 8)
celý jsem to louskal z tý němčiny :)




TomasMB
hvězdička
Příspěvky: 304
Registrován: So 17.12.2011, 5:50
Auto: W201 - RTR ( . )( . )
Místo/Bydliště: Zlín
Stav: Offline

Re: Silentbloky motoru - Jak?

Příspěvek od TomasMB » Stř 01.05.2013, 14:01

No ty kravo =-o zlata 190tka 007




Autor tématu
Kilek
hvězdička
Příspěvky: 391
Registrován: So 11.12.2010, 7:32
Auto: w220 s320l
Místo/Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Silentbloky motoru - Jak?

Příspěvek od Kilek » Stř 01.05.2013, 16:59

Super, díky moc Merc124! Celá pravá strana celkem OK. Levá mě teda trochu vyděsila.

Anglický jak na to (DIY - do it yourself), pro případnou představu jak to šlo taky (ne nám).
http://www.benzworld.org/forums/w220-s- ... t-diy.html




zadek524
král hvězd
Příspěvky: 4548
Registrován: Čt 31.07.2008, 13:59
Auto: 124 - to je krásný číslo co mám rád
Místo/Bydliště: Nehvizdy, Praha - východ
Věk: 45
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Silentbloky motoru - Jak?

Příspěvek od zadek524 » Stř 01.05.2013, 21:11

A já na to tehdá napochodoval zcela suveréně, že to je na chvilku... ;) Aspoň vždy to u všech aut tak bylo, ale hold časy se mění. 8)
Když jsme to viděli, něco jsme se trochu pokusili, pak to radši zaklapli a domluvili, že se radši na to nachytříme.




Ibonis190E
hvězdička
Příspěvky: 272
Registrován: Čt 17.12.2009, 14:31
Auto: W201 190E 2.0 -RIP, W202 C240 A5
Místo/Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Silentbloky motoru - Jak?

Příspěvek od Ibonis190E » Ne 02.02.2020, 17:25

takze vlastna dnesna skusenost. Kedze som nevedel zohnat
offset wrench
Offset_Wrench_Spanner_for_Engine_Mounts.JPG

bolo povolenie horneho sroubu oser..
nakoniec sa mi to podarilo s kratkym klucom 16mm a miernym baslenim.
keby som mal ten spravny kluc robota na cca 2 hod v domacich podmienkach.
Vyberal som spolujazdcovu stranu, vyberal som ho cez dieru co vznikla po vymontovani alternatora.

Povodny silentblock co tam bol mal cislo A203 241 04 13 rv 03, auto je 04. Je mozne aby sa tam tento silenblock namontoval z vyroby ?
Nemáte dostatečná oprávnění pro zobrazení souborů připojených k tomuto příspěvku.




JirkaH
hvězdička
Příspěvky: 19
Registrován: Čt 23.05.2013, 20:29
Auto: w123 240D, w211 220cdi, W 212 250cdi
Místo/Bydliště: Hostín u Vojkovic
Věk: 51
Stav: Offline

Re: Silentbloky motoru - Jak?

Příspěvek od JirkaH » So 14.03.2020, 9:32

Ahoj clubáci, nedávno jsem dělal silendloky motoru na w211. Moc se mi do toho nechtělo, ale musel jsem. Takže jsem odpojil baterií. Demontovat vzduchový filtr , odpojit váhu vzduchu, demontovat plast na filtr. Jde to blbě. Odejmout plastový přívod vzduchu do turba (váha vzduchu)+ přívod vzduchu z venku a pořádně zabrat a vytáhnout ten plast. Ve předu je namáčklý v takovém držáku a vzadu nastrčený ve dvou otvorech. Po vyndání plastu.. odšroubovat plechový kryt. Odpojte lamda sondu. Demontovat katalyzator. A máte přístup k silenbloku. Povolit šroub a sundejte ochranný kryt. Na levé straně povolit také jen horní šroub. Krátký klíč nebo Gola s pružinou. Špatný přístup, ale jde to. Že spodu pohoda 13mm šroub. Použít hrazdu na zvedání motoru. Upevnit jen na přední oko. A zvednout motor asi o 2.5cm. Vyndávejte po jednom silenbloku. Kdyby něco, povolilo tak aby tam byl vždy alespoň jeden silenbloku. Staré silenbloku jsou vymačkané tuďiš jsou nižší než nové. Takže po vyndání starých budete muset ještě motor přizvednout. Je to pintlich, ale jde to. Dělal jsem to sám ,ve dvou by to bylo lepší. Po postupné výměně obou silenbloku. Kompletace. No přiznám se, dělal jsem to asi 6 hodin do nastartování. Hodně štěstí při práci. Mám i nějaké foto, ale nejde mi to z mobilu nahrát.




JirkaH
hvězdička
Příspěvky: 19
Registrován: Čt 23.05.2013, 20:29
Auto: w123 240D, w211 220cdi, W 212 250cdi
Místo/Bydliště: Hostín u Vojkovic
Věk: 51
Stav: Offline

Re: Silentbloky motoru - Jak?

Příspěvek od JirkaH » So 14.03.2020, 9:37

JirkaH napsal:
So 14.03.2020, 9:32
Ahoj clubáci, nedávno jsem dělal silendloky motoru na w211. Moc se mi do toho nechtělo, ale musel jsem. Takže jsem odpojil baterií. Demontovat vzduchový filtr , odpojit váhu vzduchu, demontovat plast na filtr. Jde to blbě. Odejmout plastový přívod vzduchu do turba (váha vzduchu)+ přívod vzduchu z venku a pořádně zabrat a vytáhnout ten plast. Ve předu je namáčklý v takovém držáku a vzadu nastrčený ve dvou otvorech. Po vyndání plastu.. odšroubovat plechový kryt. Odpojte lamda sondu. Demontovat katalyzator. A máte přístup k silenbloku. Povolit šroub a sundejte ochranný kryt. Na levé straně povolit také jen horní šroub. Krátký klíč nebo Gola s pružinou. Špatný přístup, ale jde to. Že spodu pohoda 13mm šroub. Použít hrazdu na zvedání motoru. Upevnit jen na přední oko. A zvednout motor asi o 2.5cm. Vyndávejte po jednom silenbloku. Kdyby něco, povolilo tak aby tam byl vždy alespoň jeden silenbloku. Staré silenbloku jsou vymačkané tuďiš jsou nižší než nové. Takže po vyndání starých budete muset ještě motor přizvednout. Je to pintlich, ale jde to. Dělal jsem to sám ,ve dvou by to bylo lepší. Po postupné výměně obou silenbloku. Kompletace. No přiznám se, dělal jsem to asi 6 hodin do nastartování. Hodně štěstí při práci. Mám i nějaké foto, ale nejde mi to z mobilu nahrát.
Nemáte dostatečná oprávnění pro zobrazení souborů připojených k tomuto příspěvku.



Odpovědět