Ahoj,
W220 320 CDI 04, najeto 260 tisíc km.
Zadní nárazník mám trochu oházený od oleje, asi by to mělo být turbem. Dostal jsem doporučení na jabloneckou firmu Turbo Sport, dělají servis/repase. Po telefonu mi nabídli prověření stavu turba jedině tak, že turbo půjde ven a oni provedou kompletní kontrolu - když ok, půjde to zpět, když ne ok, dá se nové/repasované. Za tu operaci s prověřením (vyndat, kontrola, případně zpět) chtějí cca 3 až 5 tisíc. Repasované turbo mají na e-shopu za 14.500,-. Je to ok? Mám se s nimi rovnou domluvit? Nebo jsou ještě nějaké jiné způsoby, jak stav turba ověřit?
Čekají mě nějaké delší cesty a nerad bych, aby to někde daleko od domova umřelo, takže i vzhledem k nájezdu a stáří bych to rád řešil.
Díky :stern:
Martin
Turbo
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 162
- Registrován: stř 24.12.2008, 13:15
- Auto: W220 320CDI, O2 1.9TDI, Golf4 1.9TDI
- Bydliště: Děčín
- Věk: 33
- Kontaktovat uživatele:
-
- hvězda
- Příspěvky: 1377
- Registrován: sob 19.05.2012, 23:11
- Bydliště: Teplice, potažmo Buzerantovice
Re: Turbo
já bych jako první šel po nastavovacím členu na turbo a těsnosti hadic a intercooleru. netěsnost turba nikoliv 100% spolehlivě zjistíš posouzením vůle, když sundáš hadici zpředu na turbu. auto jede jak má? spotřeba v pořádku? objevilo se to náhle nebo postupně?
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 162
- Registrován: stř 24.12.2008, 13:15
- Auto: W220 320CDI, O2 1.9TDI, Golf4 1.9TDI
- Bydliště: Děčín
- Věk: 33
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo
Auto jede jak má, spotřeba je v pořádku, objevilo se to asi spíš postupně...zaibatsu píše:já bych jako první šel po nastavovacím členu na turbo a těsnosti hadic a intercooleru. netěsnost turba nikoliv 100% spolehlivě zjistíš posouzením vůle, když sundáš hadici zpředu na turbu. auto jede jak má? spotřeba v pořádku? objevilo se to náhle nebo postupně?
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 162
- Registrován: stř 24.12.2008, 13:15
- Auto: W220 320CDI, O2 1.9TDI, Golf4 1.9TDI
- Bydliště: Děčín
- Věk: 33
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo
Ne, zatím nic takového neproběhlo. On to tedy každopádně není žádný velký únik, alespoň podle mě, zadní nárazník je mastný a jsou na něm černé olejové "ťupky". Já vím, popis nic moc, ale turbo jsem zatím na žádném autě nikdy neřešil, tak se radši zeptám, než dám někomu za vyhodnocení stavu 5 tisíc.W463 píše:to jsou zase diagnozy :-!
dival se na to uz aspon nekdo zespoda odkud ten olej unika ??? :-$