Vybíjení akumulátoru.. :-(
-
Autor tématu - vycházející hvězda
- Příspěvky: 925
- Registrován: pon 20.10.2008, 20:43
- Auto: SL500,C126 500SEC, S320CDi, Jag XJR, XKR, Saab 9-5
- Bydliště: Kroměříž
- Věk: 41
- Kontaktovat uživatele:
Vybíjení akumulátoru.. :-(
Ahoj, mám problém s akumulátorem ve voze. S autem se zhruba ob den jezdí. Minulý týden se s ním mělo jet do města a zjistili jsme, že je totálně vybitá baterie, že se ani nerozsvítil panel přístrojů po otevření dveří. Koupil jsem novou baterku a vše bylo týden v pořádku. Dnes ráno zase vybitá baterka a to auto stálo jen cca den a půl.
Měřil jsem odběr. Když zavřu dveře tak odběr spadne ze 6A na 2A a už neklesne. Po zamčení spadl na 0,7A. Auto parkujeme doma v garáži tak ho nezamykáme a nikdy se nám baterka nevybila. Máte tip na co se podívat?? Jinak dobíjí 13,6V.
Díky Marten
Měřil jsem odběr. Když zavřu dveře tak odběr spadne ze 6A na 2A a už neklesne. Po zamčení spadl na 0,7A. Auto parkujeme doma v garáži tak ho nezamykáme a nikdy se nám baterka nevybila. Máte tip na co se podívat?? Jinak dobíjí 13,6V.
Díky Marten
-
- hvězda
- Příspěvky: 1410
- Registrován: pát 05.06.2009, 17:53
- Auto: to obcas tak pribejva, ze uz se to sem nevejde
- Bydliště: Doma
Re: Vybíjení akumulátoru.. :-(
vzit si merak a merit a merit :-*
-
Autor tématu - vycházející hvězda
- Příspěvky: 925
- Registrován: pon 20.10.2008, 20:43
- Auto: SL500,C126 500SEC, S320CDi, Jag XJR, XKR, Saab 9-5
- Bydliště: Kroměříž
- Věk: 41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vybíjení akumulátoru.. :-(
Kolik má mít odběr pokud je vše v pořádku? Ať vím, čeho se mám držet.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
-
Autor tématu - vycházející hvězda
- Příspěvky: 925
- Registrován: pon 20.10.2008, 20:43
- Auto: SL500,C126 500SEC, S320CDi, Jag XJR, XKR, Saab 9-5
- Bydliště: Kroměříž
- Věk: 41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vybíjení akumulátoru.. :-(
To dobíjení 13,6v je v pohodě?
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vybíjení akumulátoru.. :-(
Mohlo by to nabíjet i víc, dnes se preferuje 14,5 V, to by bylo před 30 lety pro obyč olověnou baterku smrtelný.
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 977
- Registrován: stř 01.07.2020, 14:52
- Auto: W124 E320 Coupé 1994, Getrag
- Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí
- Věk: 65
Re: Vybíjení akumulátoru.. :-(
Se startováním z pohledu akumulátor/starter nemám a za už téměř rok jsem u své čtyřky ani neměl, zaplaťpánbu, žádný problém, až na výjimky způsobené vadou jistého relé dycky na první pokus. Aku zn. Kramp 74Ah 680A je z května 2014, předevčírem jsme měli zatím nejmrazivější noc -7°C a tož jsem ráno jen tak cvičně změřil baterku a ejhle - 12,60V! A proč o tom píšu - po nastartování na svorkách akumulátoru napětí kolísající mezi cca 14,47 až 14,51V. Pokud je tomu tak dycky (nevím, měřil jsem poprvé), i klasický akumulátor po téměř sedmi letech nemusí mít problém.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 412
- Registrován: sob 11.12.2010, 7:32
- Auto: w220 s320l
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vybíjení akumulátoru.. :-(
ahoj, cim to bylo...pohl jsi s tim nejak?
-
- kometa
- Příspěvky: 1803
- Registrován: stř 13.04.2011, 19:33
- Auto: málo místa na vše,tak W212/200CDI
- Bydliště: v Praze u mě
Re: Vybíjení akumulátoru.. :-(
Tak už mě to zase postihlo.Něco ? vybíjí baterku dost krutým způsobem.Odpoledne zaparkuju,ráno energetické sucho.Je tam sice jenom malá baterka - 74Ah - ale stejně to musí být odběr jak sviňa.Při zamknutým autě - ppouze otevřený kufr - obděr okolo 14 A.
Nějaký reálný nápady co tam může žrát v oblasti elektriky ? (o korozi už vím :-! )A odkud je napájení toho zbytku systémů a co všechno na tom jede,když je přívod u spolujezdce vlastně odpojenej ? U plusovýho kontaktu baterky je ještě jeden slabší kabel( tak 4 nebo 6 průměr),kterej vede kdoví kam. Dělalo mi to už jednou začátkem roku asi čtyři pět dnů,ale pak se to "samo" opravilo a teď po půl roce je to tu zas
Samozřejmě auto ještě nespí,ale i tak se mi to zdá dost.Zkusil jsem odpojit přívodní kabel pod nohama spolujezdce,
ale moc výrazně se to nezměnilo.Po tomto zásahu odběr tak 11 A.
Na to,že po odpojení tohoto kabelu funguje na autě jen dálkový centrál se signalizací jen na zadních blinkrech - předek a zrcátka ne.Jo a ještě funguje el.kufr.Přední půlka auta vč.palubky,spínačky atd. nejde.Nechal jsem to odpojený a uvidím ráno co na to baterka.A prosím baterku neřešte,vím že tam má být velká 100 Ah,ale kdo se s tím má furt tahat do paneláku na nabíječku.Proto je tam lehčí varianta 74 AhNějaký reálný nápady co tam může žrát v oblasti elektriky ? (o korozi už vím :-! )A odkud je napájení toho zbytku systémů a co všechno na tom jede,když je přívod u spolujezdce vlastně odpojenej ? U plusovýho kontaktu baterky je ještě jeden slabší kabel( tak 4 nebo 6 průměr),kterej vede kdoví kam. Dělalo mi to už jednou začátkem roku asi čtyři pět dnů,ale pak se to "samo" opravilo a teď po půl roce je to tu zas
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vybíjení akumulátoru.. :-(
Tvl 14 A, to máš někde zapnutej vařič, ne? =-o
-
- kometa
- Příspěvky: 1803
- Registrován: stř 13.04.2011, 19:33
- Auto: málo místa na vše,tak W212/200CDI
- Bydliště: v Praze u mě
Re: Vybíjení akumulátoru.. :-(
no kdysi jsem jim vypomáhal v Temelíně když měli odstávku druhýho bloku a je možný,že mě po ukončení zapoměli odpojit ]:->
jenže tohle můj problém neřeší.Není tu někdo,kdo pitval "longa"?Mám tušení,že problém bude pod zadníma seslema,jenže nevím jak ty elektricky šoupací vyoperovat z auta :ramena:
jenže tohle můj problém neřeší.Není tu někdo,kdo pitval "longa"?Mám tušení,že problém bude pod zadníma seslema,jenže nevím jak ty elektricky šoupací vyoperovat z auta :ramena:
-
- hvězdička
- Příspěvky: 446
- Registrován: úte 02.02.2016, 9:01
- Auto: W203 longbi 200cdi
- Bydliště: Prešov
Re: Vybíjení akumulátoru.. :-(
Neostava ti zapnuté cerpadlo v nadrzi?
Keď vytiahnes kluc od zadneho laveho kolesa pocut zvuk.
Keď vytiahnes kluc od zadneho laveho kolesa pocut zvuk.
-
- kometa
- Příspěvky: 1803
- Registrován: stř 13.04.2011, 19:33
- Auto: málo místa na vše,tak W212/200CDI
- Bydliště: v Praze u mě
Re: Vybíjení akumulátoru.. :-(
čerpadlo v nádrži je potichu,někdy i když nemá být. Občas se stane,že když otočím klíčkem není slyšet a po nastartování hned motor do dvou vteřin zhasne(nedostává palivo),ale po opětovným startu už pracuje normálně.A nebo po nastartování se jenom zakucká a pak sepne čerpadlo a už běží jak má.Jediný co je slyšet po připojení baterky tak vlevo v kufru v blatníku pod deklem je nějaký vzduchový motorek,ale ten tak do minuty stichne.Takže to asi taky ne e.Až přijdu na to,jak se dostat pod ty zadní sedačky,možná bude záhada hlavolamu objasněna
-
- kometa
- Příspěvky: 1803
- Registrován: stř 13.04.2011, 19:33
- Auto: málo místa na vše,tak W212/200CDI
- Bydliště: v Praze u mě
Re: Vybíjení akumulátoru.. :-(
a máme tady další pokračování.Ještě než začnu,rád bych odpověděl na zatím nevyslovenou otázku "proč se v tom šťourám a nenechám to radši odborníkům" ? No tak třeba proto,že u několika odborníků co se problémů s elektrikou týče,to už bylo a se stále stejným výsledkem - nic tomu není pane,nic jsem nenašel,teď to nic nedělá,všechno je v pořádku.A protože jsem vyučenej elektrikář i když na silnoproud ale základy jsou pořád stejný a protože žádný odborník nic nenašel,tak proto se v tom šťourám teď já.Nebo jestli se tomu chce někdo věnovat a zkusit přijít na závadu,klidně přivezu.Za tři týdny s tím chci dát dovolenou(+- 2000 km) a nehodlám denně odpojovat baterku abych to příště nastartoval.Takže asi tak na úvod
Už zpět k problému.Po včerejším odpojení přední ? části asi 20ti hodinách baterka přežila *thumbs up* Při následném odpojování kabeláže u spolujezdce dva mají docela vysoký odběr
jedná se o tyto červený s černým pruhem červený celý(označeno žlutozelenou páskou) po jejich odpojení se ostatní jeví celkem dobře na to že systémy ještě nespí ponecháno odpojeno a zítra se uvidí co na to baterka
Už zpět k problému.Po včerejším odpojení přední ? části asi 20ti hodinách baterka přežila *thumbs up* Při následném odpojování kabeláže u spolujezdce dva mají docela vysoký odběr
jedná se o tyto červený s černým pruhem červený celý(označeno žlutozelenou páskou) po jejich odpojení se ostatní jeví celkem dobře na to že systémy ještě nespí ponecháno odpojeno a zítra se uvidí co na to baterka
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- kometa
- Příspěvky: 1803
- Registrován: stř 13.04.2011, 19:33
- Auto: málo místa na vše,tak W212/200CDI
- Bydliště: v Praze u mě
Re: Vybíjení akumulátoru.. :-(
potřeboval bych teď někoho,kdo již operoval,nejlépe spíše pitval zmíněné ESKO,aby mi řekl kam dál vedou uvedené kabely.Možná by se dalo vysledovat podle el.schématu,ale to samozřejmě nemám.Jedná se o tyto dva kabely-červený s černým pruhem a červený se žlutozelenou páskou
a vedou do vnitřní části prahu směrem dozadu.
A protože se mi opravdu nechce na ulici rozebírat půl interieru,tak bych rád kdyby někdo dokázal říct "tam a tam ten kabel (nebo kabely) končí"Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.