Nouzový režim- servomotorek

Odpovědět

Autor tématu
milmarek
hvězdička
Příspěvky: 10
Registrován: pát 08.05.2009, 18:08
Auto: E 320 CDI 4 Matic 165 KW rok 2006

Nouzový režim- servomotorek

Příspěvek od milmarek »

Zdravím všechny,
u W 211 320 CDI 4 Matic 165 KW rok 2006 mám častý problém s motorkem, který ovládá klapky v sání. Vyměněn v servise, po cca 3 měsících stejný problém, v záruce znovu vyměněn. Nyní cca po roce auto opět padá do nouzáku - 3000 otáček a konec. Kontrolka nouzového režimu nesvítí, ani na diagnostice jsem zatím nebyl, takže nevím, jestli je to zase tím, nebo je problém někde jinde. Na foru
JEEP se řešilo něco podobného :
Zdravím všechny.. neřešil jste někdo problém motoru vířivých klapek u 3.0CRD r.v. 2007 - chyba P2015. Mě odešel a tak jsem dle rad zahraničních fór aplikoval do konektoru odpor, čímž jsem se zbavil veškerých problémů a nouzového režimu. Klapka odpojená a auto jede jak před závadou a nikde se můj zásah neprojevuje. Co jsem se dočetl, považují to všichni na jiných fórech za konečné řešení a tak se ptám pro jistotu ještě zde. Máte ponětí, zda by to mohlo autu nějak ublížit?
Je to jednoduché. Sundáš chobot z turba a mezi turbem a palivovým filtrem vpravo je konektor k vířivé klapce. Je přes něj plechová konzolka, na třech šroubech, která nic nedrží. Tu sundej a rozpoj konektor. Kup odpor 4,7Kohm 1K, nebo 2K (to je zpoždění či co - já pořídil v TV servisu 1K). Samice konektoru má 4 zdířky, Do dvou prostředních zapoj odpor - dbej aby fousy odporu byly v kontaktu s vodící ploškou konektoru a vše zaizoluj..Hotovo. Poskládej to dohromady, konektor samozřejmě nezapojíš, jen ho zajisti pod tu plechovou hrazdičku, aby se tam volně nepoflakoval a je to.. Už dva dny to konzultuju s hromadou lidí a mechaniků a ty jsi mě jen ujistil, že klapky jsou tam k hovnu, ba naopak je to lepší bez nich. když bez nich jezdíš už rok. Tím odporem jen obejdeš diagnózu a zbavíš se nouzáku a kontrolek na palubce. Konečně se motor nadechne čerstvého vzduchu a vyjde to na hoďku práce a tři kačky za odpor..

Chci se zeptat, jestli tato úprava řeší problém klapek u mercedesu - co vy na to ?
Dík

c320sport
hvězdička
Příspěvky: 39
Registrován: pon 12.10.2009, 22:21
Auto: 2009 w211 E350 4Matic, 2011 R350

Re: Nouzový režim- servomotorek

Příspěvek od c320sport »

Budu stejny problem resit na 2011 3.0 Bluetec. Ma s tim odporem jeste nekdo zkusenosti?

peet26
hvězdička
Příspěvky: 2
Registrován: sob 26.10.2019, 12:55
Auto: W212 350CDI

Re: Nouzový režim- servomotorek

Příspěvek od peet26 »

Ahoj, zkoušel jste někdo ten odpor?
Auto přestalo jet a spadlo do nouzaku. Každý kvalt se točí do 3tis. otáček, výkon není a neplní turbo, pádla nefungují. Na diagnostice byla závada P200A00(Pohyblivá plnící klapka) Součástka M55.
Udělěl jsem baypas přes odpor chyba nesvitila a ani nesviti, ale auto stejně nejede. Otáčky max. 3tis. Je potřeba něco udělat přes diagnostiku?

Díky za odpověď

Merc124
Administrátor
Příspěvky: 6226
Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
Bydliště: Mělník
Věk: 61

Re: Nouzový režim- servomotorek

Příspěvek od Merc124 »

že vás to baví, furt to nějak vochcat :-! holt to rozeberte, dejte nový sání s klapkama + přetěsníte výměník a dáte nový motor klapek M55 a je to v poho ]:-> jen si připravte cca 35 tis. na mat. *jokingly*
Odpovědět